Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی یوسفی جمارانی فرماندار فیروزکوه صبح پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران  ضمن تشریح طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها از اول آذرماه اظهار کرد: براساس شاخص های وزارت بهداشت که مبنای تعیین وضعیت شهرها  را  برتعداد بستری با تست PCR مثبت روزانه اعلام کرده است فیروزکوه در وضعیت قرمز قرار دارد.

وی با بیان اینکه سلامت مردم از اولویت نخست برای دولت برخوردار است عنوان داشت: بر اساس  طرح جامع مدیریت هوشمند تقسیم بندی شهرها براساس شاخص های وزارت بهداشت، هر دوشنبه اعلام می شود و طبق تصمیمات اتخاذ شده و قوانین و ضوابط  از اول آذرماه یک سوم کارکنان دولت در شهرستان در محل کار حاضر خواهند شد، گروه های شغلی دو، سه و چهار به مدت ۲ هفته کاملا تعطیل خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار فیروزکوه افزود:محدودیت‌های جدید برای تمامی مشاغل غیرضروری اعمال و اجرا خواهد شد و  اداره صمت و اتاق اصناف به صورت مکتوب این تعطیلی را به صنوف اعلام خواهند کرد و ناظر بر این امر شبکه بهداشت خواهد بود واداره  صمت نیز مسئول اجراست.

یوسفی جمارانی ادامه داد: ضمانت اجرای پیش بینی شده در این طرح، شامل تذکر کتبی، انفصال از خدمت کارکنان و مدیران دولتی، پلمب، جریمه نقدی و است و جریمه برای خودروهای شخصی پانصد هزار تومان و یک میلیون تومان تعیین شده است.

وی با اشاره به تعطیلی مدارس و دانشگاه ها و آموزشگاه های خصوصی و حوزه  علمیه به صورت کامل  گفت: در صورت فعال بودن این اماکن، در مرحله اول تذکر داده می شود، در صورت تکرار، انفصال از خدمت به مدت سه ماه برای مدیران دولتی مدارس و در صورت باز بودن آموزشگاه های خصوصی  مبلغ دو میلیون تومان جریمه لحاظ می شود.

فرماندار فیروزکوه  با بیان اینکه تمامی مساجد، نماز جمعه، مراسم های مذهبی و آیینی کاملا به مدت دو هفته تعطیل خواهد بود، گفت: براساس این طرح، ورود خودروهای شخصی با  پلاک های غیربومی به شهر کاملا ممنوع است و در غیر این صورت یک میلیون تومان جریمه برای خودرو لحاظ می شود، همچنین تردد خودروهای شخصی در داخل شهر از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد نیز ممکن نخواهد بود و در صورت تردد مبلغ ۲۰۰ هزار تومان جریمه اعمال می شود.

یوسفی جمارانی خاطر نشان کرد: از اول آذرماه کارفرما  باید برای تردد پرسنل کارخانجات در شیفت شب، و همچنین تردد کادر درمان و ... لیست را به فرمانداری ارسال کند و پس از تایید فرمانداری لیست در اختیار پلیس قرار می گیرد.

وی بیان کرد:بر اساس تصمیم ستاد ملی ‌ زمان آغاز اجرای طرح، اول آذرماه سال ۱۳۹۹ است و متناسب با روند و وضعیت بیماری در شهرها، زمان محدودیت‌ها استمرار یا کاهش خواهد یافت.

فرماندار فیروزکوه با بیان اینکه زیرساخت های درمانی  فیروزکوه  پاسخگوی نیاز شهرستان در مواقع بحران نیست اظهار کرد: تردد غیرضروری افراد در سطح شهر یکی از عوامل افزایش شمار مبتلایان به کرونا است و انتظار داریم شهروندان در این خصوص با رعایت پروتکل های بهداشتی و در خانه ماندن به کاهش زنجیره شیوع کمک کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فیروزکوه نماز جمعه وزارت بهداشت خودرو فرماندار فیروزکوه اول آذرماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۲۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار

تهران - فرماندار شهرستان شهریار بر تسریع مکان‌یابی برای احداث آرامستان جدید در این شهرستان تأکید کرد.

علیرضا فاتحی‌نژاد در این خصوص اظهار کرد: ضروری است تا بسترهای مناسب و مستعد استقرار آرامستان شناسایی و اقدامات لازم و ایجاد زیرساخت‌ها بر مبنای استانداردهای موجود و مصوب در این زمینه در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

وی در ادامه و در گفتگو با ایسنا افزود: در توسعه فضای کنونی و ساخت آرامستان جدید باید تمامی پیوست‌های شهرسازی اعم از اجتماعی، خدماتی، زیست‌محیطی، ترافیکی و سایر عوامل مدنظر قرار گیرد تا مشکلی در این زمینه پیش نیاید.

فرماندار شهرستان شهریار خواستار تشکیل کارگروه تخصصی برای پیگیری و تعیین تکلیف احداث آرامستان جدید با حضور تمامی دستگاه های مرتبط شد و تصریح کرد: تا جلسه بعد ضمن کارشناسی و انجام مطالعات لازم بر روی مکان های پیشنهادی جهت احداث آرامستان باید نتیجه نهایی برای عملیاتی کردن این پروژه  اتخاذ شود.

منبع: قدس آنلاین تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • محدودیت‌ها به تدریج اعمال می‌شود/ برخی دستگاه‌ها فناوری مطلوبی ندارند
  • تردد در محورهای گلستان جریان دارد
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • توقیف و اعمال قانون ۵۷۴ خودروی شوتی و تغییر وضعیت در بم