Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، محمدرسول رضایی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهیدای بسیجی اظهار داشت: از زمان تشکیل بسیج تا به امروز پیش‌بینی همه‌گیر شدن و جهانی شدن این نهاد برای همه باعث شگفتی بوده است.

وی رسالت بسیج را حفظ انقلاب و دستاوردهای انقلاب دانست و افزود: در طول سالیان گذشته بسیج در هر شرایط سختی، در صحنه حضور داشته و در زمان دفاع مقدس شجاعانه در مرزها حضور و بعد از آن در سازندگی کشور، محرومیت زدایی، کمک به مردم کشور در زمان بلایای طبیعی نظیر سیل و زلزله و در حال حاضر با تمام نیرو در خدمت مردم برای کمک برای مبارزه با ویروس منحوس کرونا است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد ادامه داد: پس از ۴۱ سال امروز بسیج تبدیل شده به یک درخت تناور که در حوزه سلامت ، امنیت و در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و حتی در حوزه‌های فضای مجازی و فضاهای سایبری اقدامات شایانی را انجام می‌دهد.

رضایی اضافه کرد: شعار محوری هفته بسیج سال ۹۹ تحت عنوان بسیج پیشرو خدمت و امید آفرین" است که ان شاالله با پشتیبانی مردم ولایتمدار و مسئولان بتوانیم این شعار را عملیاتی کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد با اشاره به جزییات برنامه‌های هفته دفاع مقدس ادامه داد: در هفته بسیج در شهرستان فیروزآباد تعداد زیادی از برنامه‌های امسال به دلیل ویروس منحوس کرونا به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

عضو شورای تامین شهرستان فیروزآباد گفت : دیدار با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان که امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا با حضور نمایندگان بسیج و سپاه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دفتر امام جمعه شهرستان انجام می‌شود.

وی از لغو اجتماع ۵ آذر در شهرستان‌ خبر داد و خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه از اول آذر ماه محدودیت‌های کرونایی آغاز می‌شود ما نیز تابع این قوانین هستیم و از طریق فضای مجازی حضور خود را اعلام می‌کنیم.

رضایی اظهار داشت : ۵ آذر ماه باید تدابیری اتخاذ شود که همه بسیجیان بتوانند در روز تشکیل بسیج مستضعفین، به صورت زنده به سخنان مقام معظم رهبری در منازل خود گوش فرا دهند و در صورت این حضور کد ۱۱۸ را به شماره ۹۸۶۶۰۰۰۰۰۵۴ پیامک کنند و حضور خود را به نمایش گذارند.

برنامه‌های بسیج برای مقابله با کرونا

فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد بیان داشت : تشدید گشت‌های محله محور در راستای برقراری امنیت محله‌ها ، تورهای ایست و بازرسی سلامت با توزیع ماسک ، نقش آفرینی و برپایی ایستگاه سلامت پایگاه‌ها و حوزه های مقاومت از جمله برنامه‌های بسیج در مقابله با کرونا در این هفته است.

وی خاطرنشان کرد: در جهت رفع آلودگی‌ مبلمان شهری و بیمارستان و ضد عفونی ادارات و اماکن پرتردد برنامه ریزی صورت گرفته شده است.

همکاری نیروهای بسیج با تعزیرات برای افزایش نظارت بر بازار

رضایی اضافه کرد: احتکار و گران‌فروشی و قاچاق در حال افزایش است و سپاه و اداره صمت و جهاد کشاورزی تصمیم گرفتند بسیج را با تمام امکانات وارد میدان کنند و از احتکار و گران‌فروشی جلوگیری شود.

وی افزود: افراد بسیجی با نظارت مستمر کالاهای ذخیره و دپو شده مشخص و با افراد محتکر برخورد قانونی صورت می گیرد تا قیمت‌ها به یک ثبات برسد.

فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد با اشاره به کمک‌های مومنانه نقدی و غیرنقدی در شهرستان تصریح کرد: در هفته بسیج، طرح مواسات را در سطح شهرستان‌ اجرا می‌کنیم و بسته‌های کمک معیشتی را به دست نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا می‌رسانیم.

رضایی رزمایش هوشمندسازی کشاورزی و اعزام کلینیک‌های سیار دامپزشکی در سطح شهرستان و اعزام گروه‌های جهادی محرومیت‌زدایی و ده‌ها برنامه فرهنگی دیگر از جمله برنامه های گرامیداشت هفته بسیج عنوان کرد.

انتهای پیام/ س

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا بسیج دفاع مقدس سلامت فیروزآباد فارس محمدرسول رضایی نظارت بر بازار هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۳۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند

مرتضی مدنی مدیزکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: دستگاه‌های حوزه اقتصادی و صدور مجوزها، قوانین و مقررات را به نفع مردم استفاده کنند و نباید باعث دغدغه مندی سرمایه گذار و تولیدکننده شوند.

وی افزود: هرگاه قانون به نفع مردم تفسیر نشود، جامعه به سوی مشاغل کاذب نظیر دلالی و واسطه گری سوق پیدا می‌کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی ادامه داد: در شهرستان مرزی تایباد می‌توان با واردات مواد اولیه و خام، تولید محصول و صادرات آن، برای کشور ارزآوری و برای جوانان اشتغال ایجاد کرد.

مدنی بیان کرد: با توجه به وجود مرز دوغارون و امکان تبادل کالا، از ظرفیت قانون ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی در تایباد استفاده شود که این خود تحقق شعار سال را در پی خواهد داشت.

این مقام مسئول تصریح کرد: گرانی‌های بی ضابطه مردم را آزار می‌دهد و نهاد‌های متولی نظارت بر بازار باید پاسخگوی مردم باشند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی اضافه کرد: قاچاق خط قرمز تعزیرات حکومتی است و در حوزه قاچاق ارز و سوخت پرونده‌های میلیاردی وجود دارد.

مدنی افزود: نانوایی‌ها در دورترین نقاط استان تحت نظارت قرار دارند و هر چه عملکرد بهتری داشته باشند، از امتیازات بیشتری بهره خواهند برد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه بازار تعزیرات حکومتی به عنوان مدعی العموم مطرح است و در کنار اتحادیه‌های صنفی، اتاق اصناف، جهاد کشاورزی و صمت بر جریان عرضه و تقاضا در بازار نظارت می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم در بسیج
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی با ۱۵ برنامه در سپاه ساری
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود