Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان عصر پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی فدراسیون فوتبال، ۲۵ بازیکن به مرحله جدید اردوی تیم ملی جوانان دعوت شدند که خوشبختانه از این تعداد، دو فوتبالیست از گیلان است.

علیرضا وهابی افزود: با توجه به اعلام فدراسیون فوتبال، محمدرضا محرمی و مهدی هاشمی نژاد دو فوتبالیست شایسته گیلانی به همراه سایر دعوت شدگان باید از روز شنبه هفته آینده اول آذر ماه در اردوی تیم ملی جوانان در تهران حضور یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این دو فوتبالیست به همراه سایر دعوت شدگان ابتدا باید در تست کرونا حضور یافته و سپس در تمرینات آمادگی تیم ملی فوتبال جوانان ایران  زیرنظر داود مهابادی سرمربی این تیم شرکت کنند.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان بیان کرد: اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال جوانان ایران  برای آمادگی حضور در مسابقات جوانان آسیا در تهران ، تا روز ۱۲ آذر ماه زیرنظر کادر فنی این تیم در کمپ تیمهای ملی ادامه خواهد یافت.

وهابی خاطرنشان کرد:  امید است که محرمی و هاشمی نژاد دو فوتبالیست ارزنده گیلانی دعوت شده به تیم ملی در اردوها بدرخشند و به عضویت تیم ملی فوتبال جوانان درآیند تا به همراه این تیم در رقابت های قهرمانی جوانان آسیا حضور یابند. 

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان اخبار کنکور دو فوتبالیست تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۳۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی

 اردوی تیم ملی دوچرخه سواری مردان و بانوان ایران در رده سنی بزرگسالان، امید و جوانان تا بیست و یکم اردیبهشت  به میزبانی پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.
 آیدین علیاری در رده بزرگسالان، در رده امید،علی لبیب و در رده جوانان، پردیس فیض اللهی به عنوان نمایندگان آذربایجان شرقی در این اردو حضور دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان
  • حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی
  • دعوت از پاراتکواندو کار بانوی قمی به تیم ملی
  • ۶هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند
  • همراه با اخبار ورزشی سوم اردیبهشت استان قزوین
  • دعوت یک گلستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی
  • دعوت از هندبالیست قمی به اردوی تیم ملی جوانان