Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امروز پنج شنبه در هیئت امنا خیرین مسکن ساز لرستان در سخنانی با تاکید بر اینکه امیدواریم با همت خیرین، تمام افراد محروم در استان دارای مسکن شوند، اظهار داشت: مسکن بخش عمده‌ای از مخارج زندگی را تشکیل می‌دهد و مردم به سرپناه نیازمند هستند.

ما هنوز به اهداف عالی انقلاب نرسیده‌ایم

وی با بیان اینکه اگر این انجمن بتواند این بار را از روی دوش محرومین بردارد، کار خیلی مهمی انجام شده است، عنوان کرد: مردم هم حقیقتاً در کمک به محرومان نشان داده‌اند که همواره پای کار و علاقه مند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه ما بایستی با علم، درایت، تدبیر، فکر و خرد جمعی این زمینه را فراهم کنیم تا مردم مشارکت بیشتری داشته باشند، افزود: همه این اقدامات در راستای تأسیس حساب ۱۰۰ امام (ره) است که در سال ۵۷ دستور تشکیل آن و بنیاد مسکن را دادند.

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر مطالعه و عملیاتی کردن اهداف انقلاب اسلامی، بیان داشت: ما هنوز به اهداف عالی انقلاب نرسیده‌ایم و با آنها فاصله داریم.

وی با بیان اینکه بیانات امام (ره) باید نقشه راه همه ما باشد، ادامه داد: حقیقتاً قطار سازندگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی همیشه در حال حرکت بوده، گاهی تند و گاهی کند.

ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین مسکن ساز

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه فلسفه ایجاد انجمن خیرین مسکن ساز نیز ساخت خانه ارزان قیمت برای محرومین و افراد کم درآمد است، بیان داشت: مسکن ارزان قیمت همیشه دغدغه‌ای برای دولت‌ها بوده است.

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر اینکه باید در انجمن خیرین مسکن ساز و هم در هیئت مدیره به گونه‌ای عمل شود که اقدامات و برنامه‌های آن ملموس و واقعی باشند، تصریح کرد: نهادهای مردمی و ارگان‌های دولتی اگر به کمک استان در بحث سیلاب نمی‌آمدند واقعاً با مشکلات زیادی مواجه بودیم و این امر نشان دهنده این بوده که دولت و ملت با هم هستند تا بتوانند در کارها گشایشی ایجاد کنند.

وی، افزود: از هیئت مدیره جدید، انتظار می‌رود که با درایت، تدبیر و رایزنی اقدامات را پیش ببرند، از ظرفیت خیرین لرستان و استان‌های دیگر استفاده کند تا گام‌های بلندتری در این رابطه برداشته شود.

گام‌ها برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن با سرعت بیشتری برداشته شود

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به نقاط حاشیه نشین و جمعیت ساکن در آنها، بیان داشت: باید اقدامات گسترده‌تری در این مناطق انجام شود و فکر و برنامه اساسی در این مناطق در دستور کار قرار گیرد.

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر اینکه باید گام‌ها برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن با سرعت بیشتری برداشته شود، ادامه داد: در این راستا اداره کل راه و شهرسازی و دستگاه‌های متولی باید ورود جدی داشته باشد.

وی با بیان اینکه ساخت و ساز مسکن در استان به طور حتم موجب ایجاد اشتغال می‌شود، افزود: باید گام‌های اساسی در این جهت در استان برداشته شود، انتظار این بوده که توجه خیرین مسکن ساز در این حوزه بیش از گذشته در لرستان باشد.

کد خبر 5075773

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در لرستان طرح ملی مسکن ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا هفته بسیج محدودیت های کرونایی گرگان کرمانشاه آمار کرونا شهرکرد شهرستان کرج بوشهر کتاب و کتابخوانی ستاد ملی مقابله با کرونا اهدای خون خیرین مسکن ساز حجت الاسلام برداشته شود گام ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۴۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌ها سقف خط اعتباری مورد نیاز خود را مشخص کنند

استاندار خراسان‌شمالی گفت: در ابتدای سال ۱۴۰۳ بانک‌های استان با کارشناسی و به صورت علمی سقف خط اعتباری مورد نیاز خود را مشخص کنند تا سطح توقع استان از اعتبارات کشوری و بانک مرکزی معلوم و درخواست شود تا گام‌های اساسی در جهش تولید استان برداشته شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد، ‏ امروز _ پنجشنبه نهم فروردین_ در کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان، اظهار کرد: فعال شدن صنایع راکد، افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی و تکمیل پروژه‌ها و تحقق جهش تولید در استان نیازمند تسهیلات است‬ و نقش بانک‌ها در این خصوص بسیار ویژه است.

وی با قدردانی از عملکرد سال ۱۴۰۲ بانک‌های استان افزود: گاهی برخی صنایع و واحدهای تولیدی کوچک برای فعالیت، نیازمند حداقل تسهیلات هستند که باید تأمین شود.

استاندار خراسان‌شمالی بیان کرد: در ابتدای سال ۱۴۰۳ بانک‌های استان با کارشناسی و به صورت علمی سقف خط اعتباری مورد نیاز خود را مشخص کنند تا سطح توقع استان از اعتبارات کشوری و بانک مرکزی معلوم و درخواست شود تا گام‌های اساسی در جهش تولید استان برداشته شود.

رضا طهماسبی، دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌ها خراسان شمالی نیز در این جلسه بانک‌ها را بازوی اقتصادی دولت خواند و عملکرد بانک‌ها در نسبت مصارف به منابع در سال گذشته را تشریح کرد و گفت: تعداد صنایع بزرگ استان محدود هستند اما منابع همین صنایع نیز در استان متمرکز نیست.

وی با بیان اینکه خواستار اعتماد این صنایع به بانک‌های استان و کمک آنها به منابع بانک‌های استان هستیم، گفت: بانک‌های استان با تمام توان و بضاعت خود برای کمک به پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان آماده‌اند.

کد خبر 739946

دیگر خبرها

  • مذاکرات بانکی ایران و روسیه/ اجرای پروژه‌های مالی سرعت گرفت
  • بانک‌ها سقف خط اعتباری مورد نیاز خود را مشخص کنند
  • شهرداری سنندج روندعمران شهری را با سرعت بیشتری ادامه دهد
  • چهارمحالی‌ها در سال ۱۴۰۲ تخلفات رانندگی بیشتری را انجام دادند
  • AGM-183A؛ موشک هایپرسونیک جدیدی که آمریکا تست و کنسل کرد
  • رتبه دوم قم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • سرعت گرفتن چرخ اشتغال سیستان و بلوچستان با طرح نهضت ملی مسکن
  • اجرای طرح اکرام و اطعام ایتام در استان
  • اجرای طرح نیابت در مرکز نگهداری از معلولان کم توان ذهنی در قم 
  • تحویل سه هزار واحد مسکن مهر پردیس تا خرداد ماه