Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت می‌دانیم مسائل مان کامل حل نشده و باید ریشه‌ای حل شود.

علیرضا مرزبان، مربی سپاهان پس از پیروزی مقابل آلومینیوم اراک در هفته دوم لیگ برتر صحبت هایی انجام داد.

به گزارش طرفداری، مرزبان در جمع خبرنگاران اظهار داشت:

یکی از مهمترین فاکتورهایی که داشتیم و قبل از بازی اشاره کردیم، این بود که باید بزرگی می‌کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیمی که در روند قهرمانی بود، دچار حاشیه‌های بزرگی شد. هواداران هم همینطور. ما سعی کردیم این مسائل را تحلیل کنیم. روی بحث تاکتیکی، بدنسازی و روانشناسی علمی که چطور تیم را از بحران خارج کنیم.

وی افزود:

تیم هفته‌ها بود نمی‌برد و موفق نشد حتی سهمیه بگیرد. این مساله سختی بود اما خوشحالیم که توانستیم یک قدم خوب به طرف به جلو برداریم. خودمان می‌دانیم مسائلمان کامل حل نشده است. این تیم باید خیلی از مسائلش ریشه‌ای حل شود. این برد کمک می‌کند تا قدم بهتری را به طرف جلو برداریم. به تیم و بازیکنانمان تبریک می‌گویم که ارزش‌های خودشان را نشان و مبارزه بزرگی را انجام دادند که برای ما بسیار اهمیت داشت.

مربی سپاهان با اشاره به درگذشت مرحوم یاوری گفت:

بار دیگر باید بگویم؛ باید به یاد آقای یاوری باشیم و به جامعه فوتبال ایران تسلیت بزرگی بگوییم. از هوادارانمان تشکر می‌کنم که امروز به طور متفاوتی استادیوم را تزئین کردند. امیدواریم مسیرمان را خیلی خوب برویم. راه قهرمانی فوق‌العاده سخت است. باید قدرت تحمل‌مان فوق‌العاده بالا باشد و با سختی‌ها زندگی کنیم. این قدم‌های اولی بود که ما برداشتیم.

 

همچنین بخوانید:

نویدکیا: فشار دیدار سال قبل برابر پرسپولیس هنوز ادامه دارد

سپاهان 1-0 آلومینیوم اراک / اولین سه امتیاز محرم در قامت مربی

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۴۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق

دو بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل اتفاقات دیدار مقابل آلومینیوم اراک به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، سیدحسین حسینی و محمدحسین مرادمند دو بازیکن استقلال به دلیل اتفاقات رخ داده در پایان مسابقه با آلومینیوم اراک و اقدام غیرحرفه‌ای و خارج از وظایف قانونی یک بازیکن به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شدند.

مرادمند: دلیل دارم که نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود

دیدار آلومینیوم اراک - استقلال در چارچوب هفته بیست‌وسوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز جمعه در اراک برگزار شد و به برتری یک بر صفر شاگردان جواد نکونام انجامید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فخرالدینی: برخی افراد فقط دنبال حاشیه هستند
  • پیروزی خانگی اراکی‌ها مقابل فراز بام 
  • سلیمی راه حمله به استقلال را بست
  • مرادمند و پاک کردن خاطره تلخ بازی رفت مقابل آلومینیوم
  • پرواز عقاب و دود در بازی با استقلال (عکس)
  • آلومینیوم شکست برابر استقلال را تلافی کرد
  • بغل کردن جیمی‌جامپ زن کار دست دو بازیکن استقلال داد
  • ۲ بازیکن استقلال احضار شدند
  • احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق
  • احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته‌های اخلاق و انضباطی