Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسن کریمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: همزمان با تعمیر سراسری شبکه برق ایران در بخش توزیع کشور، در کلانشهر عملیات تعمیر و بهینه سازی شبکه توزیع برق آغاز به کار کرد.

او افزود: اصلاح و بهینه‌سازی شبکه فرسوده برق، افزایش تاب‌آوری شبکه، کاهش خاموشی بی‌برنامه، ایمن سازی شبکه، افزایش رضایتمندی مشترکان و کاهش تلفات شبکه از اهداف این عملیات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی بیان داشت: در این مانوور ۶۵ گروه عملیاتی به همراه ۱۲۰ خودرو اقدام به تعویض ۲ هزار مقره شبکه فشار متوسط و نیز شست و شوی ۴۰ کیلومتر از شبکه فشار متوسط برق در شهر اهواز می‌کنند، همچنین حدود ۲۰ کیلومتر از شبکه سیم مسی به کابل خود نگهدار تبدیل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز ادامه داد: تعویض ۸۵ پایه فشار متوسط چوبی، تبدیل ۶۵ کیلومتر شبکه مسی فشار ضعیف به کابل خودنگهدار، شست و شوی ۴۰ کیلومتر شبکه توزیع برق، تعویض ۹۸ عدد کراس آرم چوبی و اسپلایس کردن ۴۳۰ مورد اتصالات شبکه در این عملیات ۲ روزه انجام می‌شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: تعمیر شبکه توزیع برق، با عنوان «طرح تابش» از پارسال آغاز شد و امروز همزمان با تعمیرات سراسری برق کشور، چهل و هشتمین عملیات «طرح تابش» در شبکه توزیع برق اهواز آغاز به کار کرد، ضمن اینکه عملیات گسترده سراسری و جهادی تعمیر و بهینه سازی شبکه توزیع نیروی برق اهواز روز پنجشنبه در منطقه صنایع فولاد اهواز آغاز و به مدت ۲ روز ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه برق کابل خودنگهدار شبکه توزیع برق سازی شبکه برق اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۴۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دنبال حل مشکل آبی کابل هستیم

مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی حکومت طالبان با شماری از بزرگان‌قومی، عالمان‌دین منطقه چهاردهی شهر کابل دیدار کرد.

 شرکت کنندگان در این مراسم ، امنیت و ثبات فعلی را بستر خوب برای پیشرفت و بازسازی کشور دانسته افزوند، وضعیت جاری زمینه آبادی و توسعه افغانستان را فراهم کرده‌است.

بزرگان‌قومی منطقه چهاردهی کابل خواستار آغاز کارهای انکشافی در چهاردهی در مطابقت با ماستر پلان شدند و هم‌چنان خواست‌های شان را در زمینه‌های مختلف به‌شمول تأسیس دارالعلوم و بازسازی سرک‌ها به‌گونه اساسی، مطرح کردند.

آنان هم‌چنان گفتند، با کمبود آب آشامیدنی مواجه هستند و برای حل این مشکل، طالبان باید کار اعمار بند شاه‌توت را آغاز نماید تا مشکل کم‌بود آب سایر باشندگان کابل نیز حل شود.

عبدالکبیر هم در این دیدارگفت: به نیازمندی‌های مردم توجه کامل داریم و تلاش‌ها برای حل مشکل کم‌بود آب شهر کابل آغاز شده‌است.

عبدالکبیر تصریح کرد که تلاش می‌کند تا مدیریت و ساخت منابع آب کابل را از بودجه ملی آغاز نماید و در این بخش خواهان کمک نهادهای امدادرسان و کشورهای همکار نیز گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه نوروزی «کودک شو» امشب به پایان می‌رسد
  • ویژه برنامه نوروزی «کودک شو» به ایستگاه پایانی رسید
  • سهمیه سوخت مناطق گازکشی شده جیرفت قطع می شود
  • قطع سهمیه سوخت مناطق گازکشی شده در جیرفت
  • ثبت بیش از ۹ میلیون تردد همزمان با موج دوم سفر‌های نوروزی در جاده‌های همدان 
  • پایان کار سارق کابل و تجهیزات برق در زابل
  • آخرین وضعیت گازرسانی در جیرفت از زبان فرماندار 
  • ◄ کابل‌های مخابراتی و فیبرنوری از بندر پهل به بندر قشم انتقال یافت
  • ۳ هزار و ۷۵۰ کیلومتر خط کشی در راه‌های استان همدان
  • به دنبال حل مشکل آبی کابل هستیم