Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید نظام الدین موسوی نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، در پیامی توییتری به جدیدترین رخداد مالکیت شرکت کشت و صنعت هفت تپه پرداخت.

او با بیان اینکه ‏مالک شرکت ‎هفت تپه مدت‌هاست اقساط خرید این شرکت را پرداخت نکرده است، گفت: اما حالا درست زمانی که پرونده این مالک به هیئت داوری ارسال شده، مبلغ ۵۶ میلیارد تومان از حساب مخصوص پرداخت حقوق کارگران را به عنوان اقساط واریز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی در پایان بیان کرد: خوشبختانه نهاد‌های نظارتی دست او را خواندند و پول برگشت خورد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نماینده تهران نیشکر هفت تپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۵۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۱۲۹ نفر از فرهنگیان آستارا در طرح شناسایی معلمان نمونه

بیژن خالقوردی پور در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امسال ۱۲۹ نفر از فرهنگیان مدارس دولتی و غیردولتی در پست‌های مختلف آموزگاری، دبیری، هنرآموزی، مشاوره، تربیت‌بدنی و مراقب سلامت در طرح شناسایی معلم شرکت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه پس از تشکیل کمیته ارزیابی مدرسه و بارگذاری مدارک توسط شرکت‌کنندگان، ۱۱۵ نفر به مرحله منطقه‌ای راه یافتند، افزود: مدارک و مستندات این تعداد راه‌یافته به مرحله منطقه‌ای توسط سه تن از داوران منطقه در مقاطع مختلف تحصیلی موردبررسی قرار گرفت و در نهایت ۹۵ نفر امتیاز لازم را در سامانه my.medu.ir کسب کردند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا با بیان اینکه سهمیه معلمان نمونه در مرحله مدرسه‌ای به ازای هر ۱۰ نفر نیروی دارای ابلاغ موظف آموزگاری / دبیری یک نفر و در مرحله منطقه‌ای به ازای هر ۵۰۰ نفر در هر مقطع تحصیلی یک نفر می‌باشد، گفت: تقدیر از معلمان منتخب مدرسه‌ای به‌عهده مدرسه و معلمان منتخب شهرستانی برعهده شهرستان می‌باشد.

وی افزود: کنترل نسخه فیزیکی مستندات بارگذاری‌شده ازجمله طرح درس، درس‌پژوهی، اقدام‌پژوهی و تقدیرنامه، مصاحبه حضوری، ارائه تدریس، بررسی مدرک تحصیلی، سنوات خدمت، ساعات آموزشی ضمن‌خدمت و صلاحیت اخلاقی راه‌یافتگان به مرحله منطقه‌ای ازجمله بخش‌های مرحله منطقه‌ای طرح شناسایی معلمان نمونه بود.

خالقوردی پور با بیان اینکه کلیه معلمان رسمی، پیمانی، آزمایشی، قراردادی، خرید خدمات شاغل در تمام واحدهای آموزشی و پرورشی به شرط ۱۲ ساعت تدریس در طول هفته مشمول طرح شناسایی معلمان نمونه بودند، افزود: طبق شیوه‌نامه ابلاغی از سوی استان، منتخبین مرحله کشوری سال گذشته مجاز به شرکت در طرح فوق نمی‌باشند.

وی با اشاره به اینکه داشتن حداقل سه سال سنوات تجربی تا تاریخ ۱۴۰۲/۶/۳۱ برای شرکت در طرح شناسایی معلمان نمونه الزامی است، تصریح کرد: این طرح معلمانی که در مرخصی بوده یا غیبت بیش از چهار جلسه داشته و در هیأت‌های بدوی و تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات اداری پرونده دارند را شامل نمی‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا شناسایی، معرفی و تجلیل از معلمان نمونه به عنوان الگو را اقدامی در راستای اعتلای فرهنگ عمومی تکریم و قدردانی از معلمان دانست و گفت: تقویت جایگاه اجتماعی معلمان، تقویت خودباوری و ایجاد انگیزه در بین فرهنگیان ازجمله اهداف طرح «شناسایی معلمان نمونه» در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ است.

کد خبر 6063945

دیگر خبرها

  • کشف کلاهبرداری میلیاردی به شیوه خرید ارز دیجیتال در کازرون
  • جابجایی بیش از ۲۱ میلیون تن کالا از مازندران
  • شرکت ۱۲۹ نفر از فرهنگیان آستارا در طرح شناسایی معلمان نمونه
  • شناسایی ۴ واحد صنفی گرانفروش در تنکابن
  • نقش مهم مارینا گرانووسکایا در تخلف‌ مالی چلسی؛ کسر امتیاز در کمین آبی‌ها
  • پرداخت ۲۱۰۰ میلیارد ریال به طرح فجرانه در استان بوشهر
  • الزام شهرداری‌ها به پرداخت سهم ۰.۵ درصدی کتابخانه‌های عمومی
  • موسوی لاری: ممکن است دولت و مجلس در مقابل همدیگر قرار گیرند/ تفرقه‌افکنان تغییر مشی دهند تا فضای وحدت ملی فراهم باشد/ شورای نگهبان بپذیرد که یکی از ‎عوامل شکستن وحدت ملی نوع رفتار این شورا است
  • الزام شهرداری‌ها به پرداخت سهم نیم درصدی کتابخانه‌های عمومی
  • برند در سایه قانون