Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی گفت: ورزش قهرمانی و جذابیت‌های آن، انگیزه‌ای قوی برای گرایش جوانان به سمت ورزش است و بدون سرمایه‌گذاری و کسب موفقیت در ورزش قهرمانی، ترویج ورزش همگانی نیز دشوار خواهد بود.

محمدرضا پورمحمدی در دیدار رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران با وی، با اشاره به اینکه کشتی، ورزش اول مملکت و به نوعی برند ورزش کشورمان در میادین بین‌المللی است، افزود: باید با برنامه‌ریزی منظم، به رشد و پیشرفت این ورزش کمک کرده و مانع از کم‌رنگ شدن آن در میان جوانان شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی با بیان اینکه یکی از راه‌های ترویج ورزش همگانی، بها دادن به ورزش قهرمانی و تربیت قهرمانان ورزشی است، افزود: توسعه ورزش قهرمانی از نظر کسب افتخارات بین‌المللی و همچنین ارتقای سطح سلامت جامعه، بسیار مهم و ضروری است.
 
وی با اشاره به مشکلات اقشار مختلف جامعه بویژه ورزشکاران در ایام شیوع کرونا، گفت: اگرچه امروز مشکلاتی برای برگزاری تمرین‌های ورزشی پیش آمده، اما فرصتی نیز فراهم شده تا با برنامه‌ریزی و کادرسازی، نواقص تاریخی حوزه ورزش را رفع کرده و برای حرکت قدرتمند و موفقیت‌های بیشتر در پساکرونا آماده باشیم.
 
به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، پورمحمدی با قدردانی از تلاش‌ها و پیگیری‌های رئیس فدراسیون کشتی برای توسعه این رشته ورزشی، از هیأت کشتی استان خواست تا مشکلات و نیازهای این ورزش را در استان جمع‌بندی کند تا پیگیری‌های لازم برای رفع کاستی‌ها صورت گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی آذربايجان شرقي ورزش قهرمانی استاندار آذربایجان شرقی ورزش قهرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۵۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم‌های ورزشی استان حاضر در لیگ‌های کشوری حمایت می‌شوند

 سید محمد آقامیری در جلسه رسیدگی به مشکلات تیم‌ها و باشگاه‌های ورزشی قم حاضر در لیگ‌های کشوری گفت: با توجه به اهمیت ترویج ورزش همگانی و قهرمانی و ظرفیت استان در این حوزه؛ رسیدگی به مشکلات این تیم‌ها در دستور کار مدیریت استان قرار گرفته است.

آقامیری ضمن تقدیر از عملکرد وررزشکاران و تیم‌های قمی در مسابقات آسیایی و جهانی عنوان کرد: ورزشکاران و تیم‌های ما سال گذشته در آوردگاه‌های مختلف ملی، آسیایی و جهانی خوش درخشیده و برای ایران اسلامی به ویژه استان قم افتخارآفرینی کردند.

استاندار قم گفت: معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم ماموریت دارد تا مشکلات تیم‌های ورزشی را احصا کرده و ما نیز در تلاش خواهیم بود به دغدغه‌های آنها رسیدگی نموده تا ورزشکاران ما بهترین عملکرد را در آوردگاه‌های ورزشی داشته باشند.

آقامیری با اشاره به لزوم حضور بخش خصوصی در ورزش گفت: حمایت از ورزش و هزینه در این حوزه جزو مسئولیت‌های اجتماعی بخش‌‎های خصوصی می‌شود و آنها حتما باید در این حوزه ورود کنند. یقین داریم بهترین مکان برای نمایش توانمندی و قدرت صنعت، حوزه ورزش است.

استاندار قم گفت:‌صنعت‌گران ما باید از تیم‌ها و ورزشکاران قمی حمایت کنند؛ در این صورت ما نیز می‌توانیم کمک بیشتری به آن سرمایه‌گذاران داشته باشیم.

آقامیری تصریح کرد: استان قم ظرفیت خوبی در حوزه ورزش دارد که نباید از آن غافل ماند؛ موضوعی که مورد تاکید بنده قرار گرفته این است ورزش همگانی و قهرمانی باید در کنار هم دیده شود؛ ورزش همگانی مقدمه‌ای برای رسیدن به ورزش قهرمانی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی
  • عدم اختصاص امکانات و تجهیزات ورزشی در بروجن مردم را ناراضی کرد
  • آمادگی وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال
  • استان قم ظرفیت خوبی در حوزه ورزش دارد
  • دستور استاندار قم برای رسیدگی به مشکلات تیم‌های ورزشی
  • تیم‌های ورزشی استان حاضر در لیگ‌های کشوری حمایت می‌شوند
  • انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی در بلاتکلیفی