Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم صادقی که با حضورش تنها در باشگاه سایپا از ابتدا تا انتهای دوران فوتبالش و با نشان دادن تعصبش به پیراهن نارنجی به توتی فوتبال ایران مشهور شده است، رکورد جالبی در لیگ برتر به عنوان سرمربی دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از نمایش خوب و تساوی ارزشمند مقابل پرسپولیس در هفته نخست لیگ بیستم، شاگردان ابراهیم صادقی عصر امروز در مسجدسلیمان به مصاف نفت رفتند و در حالی‌که نیمه نخست با برتری نفتی‌ها به پایان رفته بود، صادقی در نیمه مربیان توانست ورق را به سود تیمش بازگرداند تا سایپایی‌ها با کسب تساوی و اندوخته حداقل امتیاز به تهران بازگردند و در جدول رده بندی لیگ بیستم نیز ۲ امتیازی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتیجه پایانی دیدار امروز، یک تساوی دیگر را هم به کارنامه ابراهیم صادقی اضافه کرد تا او در ۳۵ تجربه سرمربیگری‌اش در سایپا، سیزدهمین تساوی خود را تجربه کرده باشد و رکورد ویژه‌ای نیز از این حیث در اختیار سرمربی جوان خودروسازان قرار گرفته باشد.

در هفته سوم لیگ بیستم شاگردان صادقی در خانه میزبان مس رفسنجان هستند که باید دید سایپایی‌ها موفق به طلسم‌شکنی و کسب اولین برد خود در فصل جدید خواهند بود یا همچنان به مانند لیگ نوزدهم، نارنجی‌پوشان به دنبال تساوی‌های پرشمار مقابل رقبای خود هستند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ابراهیم صادقی ابراهیم صادقی سایپا تهران هفته دوم لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۵۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر ترکمنستان در نیمه اول

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار برگشت تیم های ملی فوتبال ایران و ترکمنستان از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه کوپه داغ عشق آباد برگزار شد که نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسید. مهدی قایدی (۵+۴۵) برای ایران گل زد.

کد خبر 6063120

دیگر خبرها

  • نبیل باهویی: بدون شک پرسپولیس قهرمان می‌شود؛ از خورشت بادمجان خیلی خوشم آمد!
  • رکورد بدی که مهدی طارمی آن را شکست!
  • (ویدئو) حرکات عجیب و غریب آشپز لخت هندی و پخت یک غذای کثیف در خیابان!
  • طارمی رکورد موارد تخلف و جریمه را شکست!
  • هیجان یک مسابقه فوتبال را با «پرویزخان» تجربه کنید
  • رکورد بزرگی که قلعه‌نویی در فیفادی شکست
  • ایمان صادقی: هوادار نداریم اما منظم هستیم!
  • شمس آذر 2-2 استقلال؛ کامبک قزوینی‌ها در نیمه دوم | بازی‌های ماندگار سال
  • (ویدئو) صحبت‌های عجیب و غریب زاکانی بر روی آنتن زنده
  • پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر ترکمنستان در نیمه اول