Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@07:13:46 GMT

بیوگرافی احسان حسینی، دفاع پرسپولیس+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۳۵۸۳۲

بیوگرافی احسان حسینی، دفاع پرسپولیس+ تصاویر

به گزارش افکارنیوز،

احسان حسینی از بازیکنان فوتبال جوان ایرانی است که فوتبال را در سنین پایین و زیر نظر مهدی مهدوی کیا آغاز کرد. احسان حسینی توانمند در پست دفاع میانی و هافبک دفاعی درحال حاضر در تیم پرسپولیس مشغول بازی است. در ادامه بیوگرافی و عکس‌های احسان حسینی را دنبال کنید.

گزیده‌ای از بیوگرافی احسان حسینی

اطلاعات فردی:

نام کامل: سید محمد احسان حسینی (03 اکتبر 1998)

تاریخ تولد: ۱۱ مهر ۱۳۷۷

محل تولد: تهران، ایران

آنچه دیگران میخوانند

قد: 185  سانتی متر

پای تخصصی: چپ

اطلاعات باشگاهی:

باشگاه فعلی: پرسپولیس

شمارهٔ پیراهن: ۳۸

 پست: هافبک

احسان حسینی بازیکن فوتبال، متولد ۱۱ مهر ۱۳۷۷  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن توانایی بازی در دو پست دفاع میانی و هافبک دفاعی را داراست و درحال حاضر برای باشگاه فوتبال پرسپولیس بازی می‌کند.

 

ورود احسان حسینی به دنیای فوتبال

احسان حسینی فوتبال را ازسنین نوجوانی شروع کرد و  در تیم دانش‌آموزی زیر نظر مهدی مهدوی کیا آموزش‌های لازم را دید. احسان حسینی اولین تجربه حرفه‌ای خود را در تیم امید نفت رقم زد.

 

حضور احسان حسینی در پرسپولیس

احسان حسینی، مدافع جوان سابق امید نفت درحالی که برای تیم‌های اروپایی تست داده بود و در شرف مهاجرت بود در نهایت توانست در دیماه 96 با حضوری موفق در برنامه تستی برانکو ایوانکوویچ مجوز حضور در این تیم را کسب کند. او در ابتدا در تیم امید پرسپولیس به فعالیت پرداخت.

این مدافع چپ پا در آدرماه 97 در ترکیب اصلی تیم پرسپولیس قرار گرفت و در اولین بازی خود برای پرسپولیس در مقابل تیم ذوب‌آهن اصفهان به میدان رفت که با بگو مگوهای زیادی درباره‌ی بی‌تجربگی او دراین بازی حساس بود اما در نهایت بازی با برد یک بر صفر پرسپولیس همراه بود

و احسان حسینی با عملکرد خوب خود در این بازی تواست نظر منتقدین و هواداران پرسپولیس را جلب کند و در بازی بعدی خود برای پرسپولیس که در مقابل تیم السد بود این جایگاه را تثبیت کرد اما بازی  با نتیجه (1 - 0) به نفع تیم مقابل به پایان رسید. تیم پرسپولیس در خرداد 97 طی قردادی 3 ساله حضور احسان حسینی  در این تیم تمدید کرد.

دعوت احسان حسینی به تیم ملی

احسان حسینی تا به حال دوبار به تیم امید ایران دعوت شده که  این دعوت را نپدیرفته است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فوتبال مهدی مهدوی کیا پرسپولیس فوتبال مهدی مهدوی کیا احسان حسینی احسان حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۵۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد

نشست خبری پیش از بازی سرمربیان دو تیم آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران که قرار بود امروز با حضور اصحاب رسانه برگزار شود، لغو شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، دو تیم فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران از بازی‌های جام حذفی فردا جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه از سال 18:15 در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک می‌رود، این در حالی است که ابتدا خبری منتشر شد که بازی بدون حضور تماشاگر است، اما دبیرکل هیئت فوتبال استان مرکزی از برگزاری بازی با حضور تماشاگر خبر داد و البته روز گذشته نیز اعلام شد این دیدار بدون حضور بانوان خواهد بود.

با این حال طبق روال هر بازی قرار بود تا نشست خبری پیش از بازی دو تیم آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت‌ماه در هتل امیرکبیر اراک برگزار شود که به دلیل عدم حضور به موقع تیم پرسپولیس تهران در اراک این نشست خبری لغو شد.

محسن صادقی، دبیرکل هیئت فوتبال استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با تایید این مطلب، اظهار داشت: تمهیدات لازم برای حضور خبرنگاران و برگزاری نشست خبری اندیشیده شده بود، اما به دلیل اینکه تیم فوتبال پرسپولیس به موقع در اراک حضور نمی‌یابد این نشست خبری لغو شد.

وی افزود: البته در صورتی که مسئولان رسانه‌ای دو باشگاه فایل صوتی از سرمربی تیم‌ها ارسال کنند در اختیار اصحاب رسانه قرار خواهد گرفت، ولی در مجموع لغو نشست خبری پیش از بازی به اصحاب رسانه و خبرنگاران اعلام شده است.

به گزارش تسنیم، در بازی برگشت لیگ برتر در اراک نیز تیم پرسپولیس با تاخیر به اراک رسید و حتی با وجود حضور خبرنگاران چند ساعت بعد از نشست خبری سرمربی آلومینیوم نشست خبری برگزار نشد، این در حالی است که در آخرین بازی دو تیم در جام حذفی در فرودین ماه 1401 دو تیم به مصاف هم رفته و پرسپولیس با نتیجه 3 بر 2 مغلوب تیم فوتبال آلومینیوم اراک شد.

براساس اعلام کمیته داوران در این بازی امیر عرب‌براقی، داوری این بازی را برعهده دارد و هادی طوسی و علی احمدی به عنوان دو کمک داور بازی وی را در این رقابت یاری می دهند، همچنین داور چهارم بازی نیز کیوان علی‌محمدی انتخاب شده است.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • حاج‌صفی در مهم‌ترین بازی فصل
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • تیم اوسمار بهتر از تیم یحیی بازی می‌کند/ با احترام به بیرانوند، حق رفیعی است فیکس پرسپولیس باشد
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • بحران سمت راست پرسپولیس با محرومیت دانیال
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت یک جلسه‌ای مدافع پرسپولیس