Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@21:42:52 GMT

سایپا مقابل تیم نفت مسجدسلیمان متوقف شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۳۵۸۴۴

سایپا مقابل تیم نفت مسجدسلیمان متوقف شد

خبرگزاری آریا - در هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر کشور، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان امروز مقابل تیم سایپا قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، در این مسابقه مانند مسابقه هفته اول لیگ، آرم بیمه دانا بر روی لباس های تیم نفت مسجد سلیمان نقش بسته بود.
طبق قراردادی که بین مدیران عامل بیمه دانا و باشگاه نفت مسجدسلیمان منعقد شده، آرم شرکت بیمه دانا بر روی لباس های این تیم لیگ برتری حک شده تا در این فصل، بازیکنان نفت مسجدسلیمان تحت حمایت این شرکت بیمه ای، با فراغ بال در این دوره از مسابقات حضور یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسابقه که در مجموعه ورزشی شهید بهنام محمدی شهر مسجد سلیمان برگزار شد، با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.
این مسابقه ساعت 16٫35 دقیقه عصر امروز به طور زنده از شبکه استانی سیما پخش شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بیمه دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۵۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم در اندیشه تکرار برد مقابل پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرعامل باشگاه ایرالکو به خبرگزاری صداوسیما گفت: تیم فوتبال ایرالکو همواره در برابر تیم پرسپولیس عملکرد درخشانی داشته و تنها باخت پرسپولیس در نیم فصل دوم لیگ برتر مقابل ایرالکو رقم خورده است.
رجائیان از آمادگی و شرایط مطلوب تیم فوتبال ایرالکو برای مصاف با سرخپوشان پایتخت خبر داد و گفت: بلیط فروشی این مسابقه در درگاه الکترونیکی شروع شده و هیچ بلیط فروشی کاغذی در این مسابقه وجود ندارد.
مدیرعامل باشگاه ایرالکو با یادآوری اتفاقات انتهای مسابقه با استقلال تهران گفت: با اعلام سازمان لیگ حضور بانوان در ورزشگاه امکان پذیر نیست و با توجه به حساسیت این دیدار لازم است هواداران اراکی دقت و توجه لازم را به اصول هواداری داشته باشند.
رجائیان گفت: ورود هوادارانی که بلیط الکترونیکی تهیه کردند تنها تا ساعت ۱۶:۳۰ امکان پذیر است و پس از آن در‌های ورزشگاه بسته خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!
  • آلومینیوم در اندیشه تکرار برد مقابل پرسپولیس
  • شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • هت‌تریک سردار آزمون مقابل چشم ده‌روسی
  • محرومیت تماشاگران شمس آذر قزوین مقابل پیکان
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • تیم ملی با لباس همیشگی در یک چهارم جام ملت‌ها