Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@23:26:10 GMT

عیسی آل‌کثیر در محرومیت بوکسور شد! (عکس)

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۳۵۹۳۱

عیسی آل‌کثیر در محرومیت بوکسور شد! (عکس)

عیسی آل کثیر گلزن جنوبی پرسپولیس با وجود محرومیت 6 ماهه، همچنان یکی از خبرسازترین و محبوب‌ترین بازیکنان این تیم است.

 

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته و در شرایطی که پرسپولیس به دنبال جذب یک مدافع برای شروع مطمئن‌تر لیگ بیستم بود، حضور ناگهانی گلزن اول پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، سرها را به سمت باشگاه برگرداند؛ اتفاقی که برای هواداران پرسپولیس حتی جدی‌تر از استخدام بازیکن جدید پیگیری می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از باشگاه پرسپولیس خبر آمد که سرخ‌ها نام آل کثیر را از لیست خود خارج می‌کنند و با توجه به این‌که محرومیت 6 ماهه او فقط در پروسه سنگین و پیچیده ممکن است بخشوده شود، آن‌ها جای خالی وی را به یک بازیکن جدید خواهند داد.

 

ضمن این‌که این تصمیم خیلی زود مورد نقدی جدی هواداران پرسپولیس قرار گرفت و در شرایطی که آن‌ها در عقد قرارداد بازیکن جدید هم توفیقی نداشتند، در نهایت دست به این کار زدند تا موج انتقاد هواداری در شبکه‌های اجتماعی با استوری امروز صبح ابراهیم شکوری متوقف شود.

 

برای عیسی حضور در تیم فوتبال پرسپولیس با یک شرایط عجیب و غریب و باورنکردنی رقم خورده است؛ او به عنوان جانشین علی علیپور بهترین گلزن پرسپولیس در چند سال گذشته در اولین تورنمنت با پیراهن پرسپولیس درخشید و عامل صعود و بردهای این تیم شد اما درست در روزِ فینال آسیا با محرومیتی که درباره‌اش بسیار نوشته شده از فهرست سرخپوشان کنار رفت.

او حالا باید خود را در شرایط دور از مسابقه، آماده نگه دارد؛ آل‌کثیر امروز در واکنش به خبر محرومیت، دست به انتشار ویدئویی از تمرینات اختصاصی‌اش با مربی فیتنس معروف (روزبه جوع عطا) و یادداشتی که "پیراهن پرسپولیس را ساده به دست نیاورده که آن را راحت از دست بدهد" زد. در این ویدئو آل‌کثیر در حال تمرینات مختلفی برای آماده نگه داشتن بدن خود است. از ورزش‌هایی مثل بوکس و دوچرخه سواری گرفته تا وزنه زدن و تمرینات تعادلی و آیتمی که به ضربه زدن با هر دو پای چپ و راست بعد از پریدن از روی موانع اختصاص دارد.در این بین بخصوص تمرینات مشتزنی آل کثیر مورد توجه قرار گرفته و ضربات او با گلزنی‌های آسیایی اش مقایسه شده.جاییکه عیسی خشن و بی رحم حریفان را از پای در آورد.

 

صد البته دوری از مسابقه رسمی حتما روی فرم یک فوتبالیست تاثیرگذار است و این احتمال وجود دارد که هر بازیکنی با هر کیفیتی بعد از هر محرومیت 6 ماهه، به سختی به کیفیت سابق خود بازگردد؛ با این‌حال آل کثیر که خیلی دیرتر از زمانی که باید، به یک تیم بزرگ پیوسته قصد دارد به هر شکل ممکن خود را در شرایط عیسی شگفتی ساز پرسپولیسی‌ها نگه بدارد. همان بازیکنی که هیچکس انتظارش را نداشت یک تنه روی مجوز صعود پرسپولیسی‌ها از میان غول‌های غرب آسیا امضا و انگشت بزند.

 

 

 

 

 

آل کثیر در شرح این تصاویر چنین نوشته است: مگر می شه این همه احساس و لطف مردم خوب کشورم را بی تفاوت باشم من هستم و با انگیزه بیش از پیش در تمرینات با تمام وجود تلاش می کنم من ساده به این پیرهن نرسیدم ک ساده بزنم کنار من قبلا هم تو این سال های فوتبالم خیلی جاهها زمین می خوردم ولی چون هدف داشتم دوباره بلند می شدم هیچ وقت سدی جلوی خودم احساس نکردم وهیچ زمانی یادم نمی یاد ایمانم رو از دست داده باشم ایرانی یعنی ایمان و تلاش برای هدف.

عیسی آل کثیر پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عیسی آل کثیر پرسپولیس تهران آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۵۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قصه تکراری عیسی مقابل صنعت نفت (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، با این حال به نظر می‌رسد این اتفاقی است که مهاجم جنوبی پرسپولیس را خیلی خوشحال نمی‌کند، چرا که او در دور رفت مسابقات نیز دو مرتبه موفق شده بود در جریان پیروزی 4 بر یک سپاهان در ورزشگاه نقش جهان مقابل شاگردان عبدالله ویسی دروازه تیم زادگاهش را باز کند.

البته اگرچه در هر دو مسابقه عیسی موفق شد گلزنی کند و در هر دو مسابقه هم روش مشابهی را برای برپایی جشن گل با بالا بردن دستانش در پیش گرفت، اما اگر به تصاویر ثبت شده پس از گلزنی با پیراهن سپاهان نگاه کنید، سردی خاصی در چهره او دیده می‌‍شود که پس از گلزنی با پیراهن پرسپولیس در آبادان خبری از آن نیست. این موضوع شاید بی‌ ارتباط به شرایط خاص عیسی در آن مقطع نباشد که پس از هفته‌ها سکونشینی سرانجام مدیران سپاهان در دیدار برابر صنعت نفت موفق شدند مجور حضور او در ترکیب را بگیرند و او هم با دبل کارش را آغاز کرد.

عیسی که این روزها بار دیگر پس از بازگشت به پرسپولیس روی دور افتاده و شرایط خوبی دارد، زاده میانرود دزفول است که فاصله‌ای 3،4 ساعته تا آبادان دارد و به همین دلیل عیسی که با درخشش در نفت آبادان در زمان اسکوچیچ توانست شرایط خود را در فوتبال ایران با پیوستن به پرسپولیس تغییر دهد، پس از گلزنی به تیم‌های استان خوزستان معمولا ترجیح می‌دهد شادی گل برپا نکند.

دیگر خبرها

  • صدر جدول لیگ دست پرسپولیس است
  • پرسپولیس در خانه قعرنشین، صدرنشین شد!
  • قصه تکراری عیسی مقابل صنعت نفت (عکس)
  • گل عیسی خیال پرسپولیس را راحت کرد
  • گل آل کثیر به صنعت نفت (صنعت نفت 0-2 پرسپولیس)
  • رقابت جالب عیسی و کنعانی با گئورگی و شهاب
  • گل دوم پرسپولیس به صنعت‌ نفت + فیلم
  • فیلم/ گل دوم پرسپولیس به نفت آبادان توسط آل کثیر
  • (ویدئو) گل دوم پرسپولیس به صنغت نفت توسط آل‌کثیر
  • ماموریت مهم شش ستاره در پرسپولیس