Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیزی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساوه با اشاره تجمع مردم برای دریافت روغن در یکی از فروشگاه های این شهر اظهار کرد: روز گذشته گزارشی مبنی بر تجمع مردم در مقابل فروشگاه اتکا ساوه به دلیل توزیع روغن مخابره شد که بلافاصله تیم های بازرسی در محل حضور یافتند. 

وی تصریح کرد: در همان بدو ورود بازرسان و با توجه به اینکه این ازدحام می توانست عاملی برای شیوع بیماری باشد تذکرات لازم بصورت شفاهی داده شد اما متاسفانه مردم را در مقابل بهداشت قرار دادند و مردم نیز تصور می کردند که بهداشت مانع از توزیع روغن است درحالی که بر نحوه توزیع و تجمع مردم ایراد وارد بود و بهداشت مشکلی با توزیع روغن یا سایر مواد غذایی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه سایر دستگاه های نظارتی هم باید در مقابل اینگونه اقدامات وارد میدان شوند، تصریح کرد: روز گذشته اخطار پلمب 24 ساعته به این فروشگاه داده شد تا در فرصت مذکور با تخلیه مواد فاسدشدنی از فروشگاه نسبت به پلمب آن اقدام شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی بهداشت مواد غذایی روغن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۵۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع خوانی قرآن در ساوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حجت الاسلام رجبی افزود: همزمان با آغاز بهار قرآن، مردم در شهرستان ساوه با برگزاری محافل جز خوانی قرآن، در ثواب ختم کلام الهی مشارکت دارند.
وی اضافه کرد: همزمان با بهار قرآن، در ۱۰ بقعه ی متبرکه ی شهرستان ساوه، مراسم های جمع خوانی قرآن کریم برگزار می شود.
گفتنی ست امسال نیز مردم ساوه به رسم هر ساله، جز خوانی قرآن کریم را در امامزاده سید اسحاق (ع) شهر ساوه برگزار می کنند.
مراسم جمع خوانی قرآن کریم، با پهن کردن سفره ساده ی افطاری تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • پلمب ۳۰ واحد تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در زنجان
  • ۱۷ مورد از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در آذربایجان شرقی پلمب شد
  • ۹۵ هزار و ۲۸۳ اخطار کتبی صادر شد
  • جمع خوانی قرآن در ساوه
  • پلمب ۲۲ مرکز متخلف در نظارت‌های دامپزشکی خراسان رضوی
  • پلمب و اخطار پلمب ۱۷ واحد صنفی متخلف در نیشابور
  • صدور ۸۹ هزار و ۷۹۰ مور اخطار کتبی به مراکز غیر بهداشتی
  • نرم‌افزار سوء نقش نظارتی مردم را پررنگ می‌کند
  • پلمب ۲۵ واحد صنفی زنجان در طرح بسیج نوروزی
  • پلمب ۱۱۰ تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در لرستان