Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-29@10:15:25 GMT

زن سقزی در خانه اش سلاخی شد / قاتلان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۳۶۶۷۱

زن سقزی در خانه اش سلاخی شد / قاتلان دستگیر شدند

حمید رضایی فرمانده انتظامی شهرستان سقز اظهار کرد: ۲۵ آبان ماه سال‌جاری با اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل در سطح شهرستان سقز، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس اگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اعزام به محل مورد نظر و بررسی‌های اولیه دریافتند خانمی ۷۳ ساله با سلاح سرد به قتل رسیده است که بلافاصله تحقیقات پلیسی در خصوص قاتل یا قاتلان این شهروند آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی شهرستان سقز تصریح کرد: پلیس آگاهی شهرستان با تلاش مجدانه و انجام تحقیقات فنی و تخصصی، مخفیگاه قاتلان را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در عملیات ضربتی توسط ماموران انتظامی دستگیر شدند.   سرقت طلا انگیزه قتل زن ۷۳ ساله سقزی
رضایی با بیان اینکه پس از بررسی‌های پلیسی هر دو متهم به انجام قتل اعتراف کردند، اظهار داشت: متهمان انگیزه خود از ارتکاب قتل را سرقت طلا اعلام کردند که در ادامه مقادیری طلای سرقتی نیز از آنان کشف شد که پس از تشکیل پرونده متهمان به دادسرا معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سقز در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با کسانی که بخواهند امنیت شهروندان را خدشه‌دار کنند، برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قتل پارسی خبر سرقت طلا شهرستان سقز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۶۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در شهرستان کوهدشت

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی کوهدشت از دستگیری قاتل در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ امانی امروز نهم فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل با سلاح گرم در یکی از روستاهای اطراف کوهدشت، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مأموران با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی قاتل فراری را در اطراف این شهرستان شناسایی و طی عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کوهدشت با اشاره اینکه قاتل در تحقیقات پلیس علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی اعلام کرد، اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

امانی با بیان اینکه مردم همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند، بیان کرد: پلیس به‌طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت شهروندان و برخورد با مجرمان و هنجارشکنان از هیچ‌گونه تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شرور گروگان‌گیر در شاهرود دستگیر شد
  • از کاهش سرقت های نوروزی تا دستگیری رسید ساز جعلی در همدان
  • دستگیری قاتل در شهرستان کوهدشت
  • وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد
  • دستبند قانون بر دستان اراذل و اوباش سابقه دار
  • اختلافات خانوادگی در شهر به قتل انجامید
  • مرد میانسال سیرجانی، پس از ۵ روز پیدا شد
  • آزادسازی ۶ هزار متر از زمین‌های کشاورزی در محمودآباد
  • عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات در بروجرد دستگیر شدند
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن دیگر در مرکز کرمانشاه