Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-16@15:28:37 GMT

(ویدیو) خلاصه بازی سپاهان ۱ - ۰ آلومینیوم اراک ۲۹ آبان ۹۹ + عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۳۶۸۷۶

‍‍‍‍‍‍

در دیدار سپاهان و آلومینیوم اراک چه گذشت؟

تیم‌های سپاهان اصفهان و آلومینیوم اراک در چارچوب دیدارهای هفته دوم لیگ برتر از ساعت 16:20 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر سپاهان به پایان رسید. سجاد شهباززاده در دقیقه 56 تک گل این بازی را به ثمر رساند تا محرم نویدکیا نخستین پیروزی با سپاهان را در هفته دوم لیگ برتر مقابل تیم هم‌بازی سابقش رسول خطیبی تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهانی‌ها بازی هفته گذشته را با نتیجه 3 بر یک به گل‌گهر سیرجان واگذار کرده بودند.

خلاصه بازی سپاهان 1 - 0 آلومینیوم اراک

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

نویدکیا: سپاهان تیم فوق‌العاده‌ای است، اما هنوز مشکل دارد

محرم نویدکیا پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل آلومینیوم اراک در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: این برد را به همه سپاهانی‌ها تبریک می‌گویم. ویروس کرونا واقعاً خطرناک است و خیلی‌ها را درگیر کرده. همه باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و تا آنجا که می‌توانند از منزل خارج نشوند. این بیماری واقعاً شوخی‌بردار نیست. کادر پزشکی زحمات زیادی می‌کشد و ما باید خودمان را جای آنها بگذاریم و به کادر درمان فکر کنیم. امیدوارم این ویروس هرچه زودتر ریشه‌کن شود و سلامتی به جامعه بازگردد.

وی درباره پیروزی تیمش مقابل آلومینیوم اراک، افزود: معضل سپاهان بحث‌های تاکتیکی نیست، بلکه بیشتر مشکلات تیم ما روحی و روانی است. سال گذشته زمانی که تیم در کورس قهرمانی قرار داشت، در بازی مقابل پرسپولیس اتفاقاتی رخ داد که تبعات آن اتفاقات، فشار روحی زیادی را روی تیم ایجاد کرد و متأسفانه این فشار هنوز هم ادامه دارد. با این حال تلاش می‌کنیم که روز به روز بهتر شویم، اما باید بازی‌ها را ببریم تا بازیکنان از این استرس خارج شوند. ما تیم فوق‌العاده‌ای هستیم، اما مشکلاتی داریم که تلاش خواهیم کرد تا آنها را برطرف کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بیان کرد:‌ آلومینیوم اراک حریف گردن کلفتی است و بازی سنگینی را به نمایش گذاشت. ما موقعیت‌های گلزنی خوبی داشتیم، اما دچار استرس بودیم و نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. این برد به ما کمک می‌کند که از نظر روحی و روانی شرایط بهتری پیدا کنیم.

وی درباره مشکل گلزنی در سپاهان گفت: این معضل بیش از هر چیز به دلیل استرس بالای بازیکنان به وجود آمده است. ما مهاجمان خوبی داریم و شهباززاده، کی‌روش و روح‌الله باقری بازیکنان فوق‌العاده‌ای هستند که هر تیمی آرزو دارد یکی از آنها را داشته باشد. معضل اصلی تیم ما استرس است که از سال قبل به تیم وارد شده و باید از نظر روحی به شرایط مطلوب برسیم. تیم ما یک تیم فوق‌العاده است که نیاز به زمان دارد.

خطیبی: گل سپاهان خطا بود

رسول خطیبی در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: از باشگاه سپاهان تقدیر و تشکر می‌کنم. ما بازنده این دیدار نیستیم. هر دو تیم تیم بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و موقعیت‌هایی را روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند.

وی تصریح کرد: با اشتباهات داور و کمک داور شاکله تیم ما به‌هم ریخت. علی دایی و امثال دایی حرف حق را در فوتبال می‌زنند و آنها را محروم می‌کنند. تمام زحمات تیم ما در طول هفته توسط داور و کمک داور از بین رفت.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: با سند به ناظر بازی اعلام می‌کنم گل سپاهان آفساید بود. یک داور با اشتباه خود تمام زحمات یک تیم را نابود می‌کند. از داور مسابقه سؤال می‌کنم در صحنه گل تیم سپاهان بازیکن حریف با استوک روی سر بازیکن ما ضربه زده و شما این صحنه را مشاهده نکردید؟! این در حالی است که کمک داور چهارم اعلام می‌کند به نظرم گل سپاهان خطا بود و ناظر بازی هم همین را اعلام می‌کند.

خطیبی ادامه داد: زحمات یک هفته‌ای تیم ما خراب شد. هفته‌های اول نمی‌خواهیم درباره داوری صحبت کنیم، اما با تصمیماتی اشتباه کل زحمات یک تیم به هدر می‌رود. هر دو تیم فوتبال جنگنده‌ای را از خود به نمایش گذاشتند.

وی بیان کرد: سه کارشناس داوری در برنامه فوتبال برتر حضور دارند. زمانی که تصمیمی به نفع داور باشد تصمیم داور را تأیید می‌کنند و هرگاه به ضرر داور باشد عنوان می‌کنند داور دید نداشت و یا تصمیم کمک داور صحیح است.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک خطاب به داوران گفت: اگر کارشناس داوری درست قضاوت نکند، داوران ما پیشرفت نمی‌کنند. تیم ما خوب بازی کرد و شرایط خوبی داشتیم و به تیم خودم و سپاهان خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم در هفته‌های آینده شاهد این تصمیمات و مسائل نباشیم.

خطیبی در پایان نشست به سؤالات خبرنگاران اصفهانی پاسخ نداد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سپاهان آلومینیوم آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۶۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قریشی: نتیجه نگرفتن ذوب‌آهن دلیل خاصی نداشت

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد، نتیجه نگرفتن این تیم تا پیش از رویارویی با تراکتور دلیل خاصی نداشته است. - اخبار ورزشی -

محمد قریشی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط ذوب‌آهن بعد از پیروزی برابر تراکتور اظهار داشت: ما شش هفته نتیجه لازم را نگرفتیم و در مجموعه ذوب‌آهن بیشتر از همه محمد ربیعی تحت فشار بود، چون سرمربی تیم پاسخگوی نتایج است. ایشان قبل از بازی با تراکتور انرژی مثبتی به ما داد و به خوبی تیم حریف را آنالیز کردند و باید این برد را به ربیعی و دیگر مربیان تیم تقدیم کنیم.

کامیابی‌نیا: به چیزی جز شکست سپاهان فکر نمی‌کنیم

 

وی در مورد اینکه چرا آنها چند هفته نتیجه نگرفتند، خاطر نشان کرد: ما در بازی‌هایی که مساوی کردیم یا باختیم از لحاظ موقعیت گل عملکردی موفق داشتیم، ولی متأسفانه گل‌های بدی خوردیم و شاید به دلیل بی‌تجربگی و عدم تمرکز نتیجه را از دست دادیم. نتیجه نگرفتن ذوب‌آهن دلیل خاصی نداشت، به هر حال ممکن است هر تیمی در مقطعی از فصل نتیجه نگیرد، ولی ذوب‌آهن فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارد و امیدواریم در بازی‌های بعدی نتایج خوبی بگیریم و رتبه قابل قبولی در جدول کسب کنیم.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن راجع به دیدار روز چهارشنبه این تیم برابر سپاهان هم به تسنیم گفت: این درست است که سپاهان در هفته‌های گذشته نتایج خوبی نگرفته است، اما اگر تصور کنیم بازی آسانی با آنها داریم بسیار ساده‌لوحانه است. سپاهان بازیکنان بسیار خوبی دارد و بازی در ورزشگاه نقش جهان برای هر تیمی سخت است. با این حال ما هم انگیزه‌های خودمان داریم و حتی در ورزشگاه نقش جهان به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سپاهانی‌های سابق به خانه بازگشتند
  • داور دربی اصفهان اعلام شد
  • پیشرفتِ فوتبالی حلقه‌ای گم‌شده در نصف‌جهان
  • قریشی: نتیجه نگرفتن ذوب‌آهن دلیل خاصی نداشت
  • اختلاف دو نفر به استقلال لطمه زد | نکونام خوب می داند از دست دادن امتیاز یعنی خداحافظی با صدر جدول
  • خلاصه بازی رئال مادرید و مایورکا + فیلم
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و کلن + فیلم
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و لوتون + فیلم
  • آلومینیوم: استقلال با مظلوم‌نمایی نکونام نتیجه می‌گیرد
  • مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک: استقلال مظلوم نمایی می کند