Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: باید اعتماد به بازار برگردد و وضعیت فعلی بورس با هیچ کدام از توضیحات و توجیهات فنی و اقتصادی سازگاری ندارد و بورس باید ازاین وضعیت بالاتر باشد. - اخبار استانها -

مهدی طغیانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره وضعیت بورس اظهار داشت: کلید مسئله بورس، بی اعتمادی است و در حال حاضر افت شاخص بورس توجیه اقتصادی و فنی ندارد و حتی این اعتماد اولیه هم سالم نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در حالت کلی بورس سالی 40 درصد سود داشته اما یک دفعه در برهه‌ای از زمان هفته‌ای 20 درصد در برخی از سهام‌ها سود می‌داده که با این وجود مردم دیگر حاضر نیستند که سود سالی 40 درصد را قبول کنند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: از سویی دیگر برخی از مردم در قله خرید داشتند که در حال حاضر در حال زیان‌کردن هستند و باید صبر کنند.

پرونده ویژه تسنیم|رواج «سیگنال‌فروشی شبکه‌ای» در کشور، از نقش سازمان بورس تا برخی کارگزاری‌ها/ درآمد میلیاردی سیگنال‌فروشان در کسری از ثانیهیک میلیون و 564 هزار لرستانی سهام‌دار سهام عدالت؛ سهام استان روی تابلو بورس رفتعضو شورای عالی بورس: همه شرایط برای صعود بورس فراهم است

وی با بیان اینکه مردم باید سرمایه مازاد خود را وارد بورس می‌کردند، افزود: مردم به‌دنبال خرید و فروش‌های سریع بودند که یک زمانی در اردیبهشت و خرداد‌ماه شدنی بود اما امروز دیگر امکان پذیر نیست.

طغیانی یادآور شد: آنچه باید از وضعیت فعلی بورس گفت آن است که باید اعتماد به بازار برگردد و وضعیت فعلی با هیچ کدام از توضیحات فنی و اقتصادی ساز‌گاری ندارد و بورس باید ازاین وضعیت بالاتر باشد.

انتهای پیام/169 / ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وضعیت فعلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۶۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش نوکیای تقلبی حرام است!

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از عرضه نوکیای تقلبی گفت: فروش این نوع موبایل در بازار به دور از انصاف و حرام است. سازمان بازرسی کل کشور باید به این موضوع ورود کند.

«سید کاظم موسوی» نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ما پیرامون حواشی به وجود آمده درباره تولید تلفن همراه نوکیا در داخل کشور بدون اخذ مجوز از این شرکت خارجی اظهار کرد: عرضه این نوع موبایل‌ها به منزله تضییع حقوق مصرف‌کنندگان است. 

در چنین شرایطی مردم می‌توانند به دلیل خسارتی که از این محل شامل حالشان شده از عرضه کننده آن شکایت کنند.

نایب رئیس کمیسیون مجلس اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: کالا‌هایی باید در بازار عرضه شود که از تایید استاندارد‌های داخلی و بین المللی برخوردار باشد. اخیرا در فضای رسانه‌ای کشور شنیده شده که تلفن همراه تقلبی با عنوان نوکیا در بازار فروخته می‌شود که از اصالت کافی برخوردار نیست. خرید این موبایل صرفاً باعث هدررفت پول مردم می‌شود؛ لذا، فروش این نوع تلفن‌های همراه را دور از انصاف و حرام می‌دانم.

وی تاکید کرد: نهاد‌های نظارتی کشور مانند سازمان بازرسی کل کشور و تعزیرات حکومتی باید به این موضوع ورود کنند. وزارت صمت هم به عنوان متولی بازار باید توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشد. مگر مردم ایران افراد متقلبی هستند که اکنون بخواهند از گوشی تقلبی استفاده کنند.

موسوی در پایان تصریح کرد: مردم در بازار پول یک کالای اصل را پرداخت می‌کنند، اما در نهایت یک محصول تقلبی را دریافت می‌کنند. بروز مسائل مشابه با این موضوع صرفا باعث بی اعتمادی مردم به بازار و مخدوش شدن ذهنیت آنها نسبت به فضای اقتصادی کشور می‌شود.

منبع: بازارنیوز

tags # موبایل سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • مسیر فعلی مونوریل قم توجیه ترافیکی ندارد
  • فروش نوکیای تقلبی حرام است!
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم
  • مدیریت صحیح بانک مرکزی در شرایط فعلی
  • سقف معافیت مالی؛ داغ همیشگی بر پیشانی بورس!
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • آقای رئیسی! قرار نبود مشکل بورس و دلار یک هفته ای حل شود؟/مقاومت در برابر تغییر وزرای اقتصادی دولت به قیمت بدترشدن معیشت مردم
  • بورس به مدار برگشت؟
  • التهابات «بازار ارز» حتماً قابل مدیریت است