Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-24@10:38:27 GMT

طوفان شدید یوتا در آمریکای مرکزی

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۳۶۹۲۶

طوفان شدید یوتا در آمریکای مرکزی

رویداد ۲۴ طوفان «یوتا» که آخرین طوفان فصل طوفانی فعال محسوب می‌شود، بامداد یکشنبه در ۷۰۵ کیلومتری شرق و جنوب شرقی کیپ گراسیاس آدیوس در مرز نیکاراگوئه و هندوراس قرار داشت و با باد‌هایی به سرعت حداکثر ۱۲۰ کیلومتر در ساعت به سمت غرب در حرکت بود.
طوفان یوتا که قدرت آن به رده ۵ افزایش یافته کشور‌های آمریکای مرکزی از جمله پاناما، ال سالوادور، هندوراس، گوآتمالا، کاستاریکا و نیکاراگوئه را درنوردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تاکنون در نیکاراگوئه ۱۶ نفر، در هندوراس ۵ نفر و در هر کدام از کشور‌های پاناما و ال سالوادور یک نفر و در مجموع ۲۳ نفر جان خود را از دست داده عده کثیری نیز زخمی شده اند.
در پی این طوفان مهیب و بارش شدید و سیل مهیبی بهمراه داشت بسیاری از خانه‌ها زیر آب رفته و خسارات فراوانی به پل‌ها و زمین‌های زراعی وارد شد.
انتقال و نجات سیل‌زدگان طوفان یوتا توسط نیرو‌های ارتش و گروه‌های امداد و نجات همچنان ادامه دارد.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 عکس روز تصاویر روز طوفان شدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۶۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود

به گزارش خبرنگار مهر، فیلم کوتاه «لان» به نویسندگی و کارگردانی محمود اریب و تهیه کنندگی سیدمصطفی قاسمی‌پور، به عنوان نماینده سینمای کوتاه ایران به بخش رسمی مسابقه هشتمین دوره جشنواره فیلم‌های ژانر وحشت «پاناما» Panama Horror Film Festival راه یافت.

این جشنواره از تاریخ ۲۵ تا ۲۸ آوریل در موزه هنرهای معاصر پاناما برگزار خواهد شد و مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به برندگان ملی و بین‌المللی این فستیوال در روز جمعه ۲۸ آوریل برگزار می‌شود.

فستیوال فیلم‌های ترسناک پاناما، تنها جشنواره‌ای بین‌المللی و مستقل در آمریکای مرکزی و در کشور پاناما با ژانر سینمای وحشت و کالت است که هر ساله در فصل بهار در پاناما برگزار می‌شود و عاشقان سینمای دلهره و وحشت را به خود جذب می‌کند.

«سول مورنو» دبیر فستیوال درباره این جشنواره می‌گوید: این جشنواره محلی برای نمایش آثار جدید از فیلم‌های کالت، وحشتناک و دلهره‌آور است. مخاطبان ما تشنه روایت‌هایی متفاوت از زندگی معمولی هستند، آن‌ها به دنبال داستان‌هایی خلاق و ترسناک هستند، البته لذت بردن از صحنه‌های وحشتناک کمیک را نیز بسیار دوست دارند. این جشنواره جایی است برای عاشقان سینمای کالت و دوستداران سینمای وحشت از سراسر جهان. فیلم کوتاه لان- The SUNK در ژانر فیلم کوتاه هیجانی تهیه شده است.

در خلاصه داستان این فیلم این‌طور آمده است: هر چیزی آن‌طوری که فکر می‌کنید نخواهد بود! باید در پشت هر پیچ منتظر اتفاقی بود، معمولاً در ساده‌ترین مکان‌ها مهم‌ترین اتفاقات رخ می‌دهند.

پیش از این فیلم کوتاه «لان» برگزیده فستیوال فیلم «تری‌فاینگ» تایلند، برنده جایزه ویژه هیأت داوران فستیوال فیلم‌های ترسناک هالیوود ایالات متحده، برگزیده فستیوال فیلم کوتاه ایدفا و برگزیده فستیوال فیلم کوتاه تایگا در روسیه شده بود.

عوامل این فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: محمود اریب، تهیه‌کننده: «مهیار قاسمی‌پور»، مدیر فیلمبرداری: «حسین بدر طالعی»، مدیر تولید و صحنه: «فاطمه مهدی‌پور»، تدوین: «حامد اریب»، دستیار کارگردان: «مجتبی راسخ نژاد»، دستیار تهیه: «پرهام کاظمی»، صدابردار: «احمدرضا محمدی»، روابط عمومی: «نینا پنجه‌ای»، طراح لوگو: «بابک عاطفی»، لوگوموشن: «مبین آویژگان»، بازیگر:» «قاسم دباغچیان»، پخش بین‌الملل: «سیکا فیلم»

گفتنی است؛ این فیلم کوتاه در ژانر هیجانی-ترسناک تولید شده و مدت زمان این فیلم ۵ دقیقه است.

کد خبر 6087331

دیگر خبرها

  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود
  • هشدار باران شدید در ۲۱ استان کشور
  • هشدار باران شدید در ۲۱ استان
  • هشدار شدید باران در ۲۱ استان
  • ۴ کشته و ۱۰ مفقود در طوفان گوانگدونگ چین
  • ۲۰۰ روز پس از طوفان‌الاقصی/ درگیری‌های شدید در شمال غزه و حملات توپخانه‌ای به جنوب و مرکز
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در اکثر نقاط کشور
  • سیل و طوفان این‌بار چین را هدف گرفت
  • کناره گیری قریب الوقوع فرمانده منطقه مرکزی ارتش اسرائیل
  • رای مثبت مردم اکوادور به همه‌پرسی تشدید سرکوب باندهای تبهکاری