Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-16@14:55:22 GMT

گابریل کالدرون در آستانه حضور در لیگ تونس

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۳۷۹۱۴

سرمربی سابق سرخ ها در آستانه مربیگری در لیگ تونس است

ممکن است سرمربی سابق پرسپولیس در لیگ تونس به دوران مربیگری خود ادامه دهد.

به گزارش طرفداری، کالدرون که یک سال قبل برای نیم فصل هدایت تیم فوتبال پرسپولیس تهران را در اختیارداشت، گزینه هدایت تیم اتوئل اسپورتیو ساحل تونس است.

ریها کارفدین، رئیس باشگاه تونسی چهارشنبه در مصاحبه تلویزیونی گفت که سرمربی آینده این تیم، خارجی خواهد بود و اکنون رسانه های آرژانتینی از جمله جی نت برپایه گزارش و خبرهای مطبوعات تونس از حضور قریب الوقوع کالدرون در این تیم خبر می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کالدرون 60 ساله که در کارنامه اش مربیگری تیم های کن، لوزان اسپورت، ملی عربستان، ملی عمان، اتحاد، الهلال، بن یاس، بتیس، الوصل و القطر دیده می شود، بعد از خروج از پرسپولیس بیکار بوده است.

 

همچنین بخوانید:

امروز آخرین فرصت تسویه پرسپولیس با خواکین / پول به حساب دستیار کالدرون واریز نشده

قول باشگاه پرسپولیس به اینیگو والنسیا بابت پرداخت مطالباتش

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۷۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک بزرگ به پرسپولیس؛ ۱۱ بازیکن در آستانه جدایی!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ۱۱ بازیکن پرسپولیس در پایان فصل قراردادشان با این باشگاه به اتمام خواهد رسید و بازیکن آزاد خواهند شد.

به نقل از فارس این در حالی است که با وجود رسیدن به هفته‌های پایانی لیگ برتر، مدیریت این باشگاه هنوز اقدامی برای تمدید قرارداد با این بازیکنان نداشته و مشخص نیست چه زمانی این مذاکرات آغاز خواهد شد.

البته مذاکرات پراکنده‌ای با یکی دو بازیکن صورت گرفته اما از آنجایی که مبالغ اعلام شده رضایت بازیکنان را برآورده نکرده فعلا توافقی هم به دست نیامده است.

مهدی ترابی، امید عالیشاه، وحید امیری، گولسیانی، سعیدصادقی، سروش رفیعی، مسعودریگی، وحدت هنانوف، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی ۱۱ بازیکنی هستند که قراردادشان با پرسپولیس در پایان فصل تمام خواهد شد.

باید دید رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که به تازگی مامور مذاکره و تمدید قرارداد با بازیکنان شده، قادر است رضایت بازیکنان که عمدتا مالی است را برآورده کند یا شاهد خروج چند بازیکن مطرح از پرسپولیس خواهیم بود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895892

دیگر خبرها

  • شوک بزرگ به پرسپولیس؛ ۱۱ بازیکن در آستانه جدایی!
  • سرمربی پیشین پرسپولیس:سرپیچی از دستور شاهزاده عربستان عامل اخراجم شد
  • فرانک لمپارد از بر عهده گرفتن هدایت تیم ملی کانادا سر باز زد
  • مدافع سابق منچستریونایتد و رئال مادرید، عضو کادرفنی آرسنال می‌شود
  • فرهاد چیذری مربی سابق پرسپولیس درگذشت
  • شاید امروز آخرین حضور سرمربی اسپانیایی در تمرین باشد/ خمز در آستانه فسخ قرارداد با تراکتور
  • تماس باشگاه بایرن مونیخ با زیدان
  • ستاره سابق بارسا در فکر مربیگری در لیگ برتر
  • هواداران سپاهان نام یک سرمربی را فریاد زدند | پایان روزهای مورایس در اصفهان
  • فابرگاس: می‌خواهم سرمربی یک باشگاه بزرگ در لیگ برتر و لیگ قهرمانان باشم