Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با تمام امکانات و توان خود از تیم دسته دومی شهرداری همدان حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در بازدید از اردوی تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: شهرداری همدان در بحث ورزش حرفه‌ای، همگانی و تیم‌داری بستر بسیار خوبی را در شهر ایجاد کرده و به نوعی می‌توان به عنوان یک الگوی کشوری از نام برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهردار همدان خود یک فرد کامل ورزشی و ورزش دوست هستند و ریاست هیئت فوتبال استان را برعهده دارند به همین دلیل شاهد اتفاقات مثبت ورزشی در سطح شهر همدان هستیم همچنین در کنار شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر همدان به طور کامل ورزشی بوده و از اقدامات مدیریت شهری در بحث ورزش حمایت قاطعانه می‌کنند که این موضوع در کمتر شهری دیده می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه تیم فوتبال شهرداری همدان پرچمدار حمایت از بومی‌های استان است، گفت: وقتی نگاهی به کارنامه تیم فوتبال شهرداری همدان در سال‌های گذشته می‌اندازیم می‌بینیم که این تیم به خانه امید فوتبالیست‌های شهر همدان تبدیل شده است.

سیفی خاطرنشان کرد: امسال نیز شاکله اصلی تیم فوتبال شهرداری همدان بومی بسته شده و تمام کادرفنی و اعضای این تیم نیز بومی هستند که جای تقدیر از این نگاه بومی‌گرایی دارد.

وی با بیان اینکه با تمام توان از تیم فوتبال شهرداری همدان حمایت می‌کنیم، بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان همدان امکانات سخت افزاری خود را در اختیار تیم فوتبال شهرداری همدان قرار می‌دهد و مانند سال‌های گذشته ورزشگاه قدس به عنوان زمین مسابقه و ورزشگاه مفتح و شهید شمسی پور به عنوان زمین تمرین این تیم خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: در طول فصل حمایت‌های لازم را از تیم فوتبال شهرداری همدان انجام می‌دهیم.

وی با بیان اینکه فوتبال همدان شایسته صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور را دارد، گفت: امیدواریم امسال تیم‌های فوتبال پاس و شهرداری همدان بتوانند جواز حضور در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور را کسب کنند.

سیفی عنوان کرد: همدان با داشتن بازیکنان توانمند، مربیان با دانش فنی و امکانات مناسب لیاقت حضور در لیگ دسته اول و لیگ برتر فوتبال کشور را دارد و تمام تلاش خود را برای کسب این موفقیت انجام خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری همدان مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان حمید سیفی ورزش و جوانان استان همدان تیم فوتبال شهرداری همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۸۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال

وزیر ورزش امروز اعلام کرد: وزارت ورزش و جوانان آمادگی دارد مدیریت ورزشگاه آزادی را به خود فدراسیون فوتبال بدهد.

به گزارش فارس، کیومرث هاشمی در جلسه امروز با اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام کرد:  وزارت ورزش و جوانان این آمادگی را دارد که مدیریت ورزشگاه آزادی را به خود فدراسیون فوتبال بدهد که در خدمت فوتبال کشور باشد.

در صورتیکه این اتفاق رخ بدهد در آنصورت پرسپولیس و استقلال مستاجر فدراسیون فوتبال خواهند شد و باید حساب و کتاب های اجاره این ورزشگاه را به فدراسیون فوتبال بدهند در حال حاضر این دو باشگاه برای هر مسابقه مبلغی را به شرکت توسعه و تجهیز امکان ورزشی که از زیر مجموعه های وزارت ورزش است می پردازند که البته همیشه دیون معوقه ای به این شرکت دارند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کیومرث هاشمی وزیر شد هاشمی ، متخصص ترین وزیر ورزش تاریخ جمهوری اسلامی/ آیا وزیر جدید ورزش حریف چالش‌ها می شود؟

دیگر خبرها

  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • جایگاه بالاتر با توجه بیشتر به شنا
  • بین فوتبال و رشته‌های ورزشی تبعیض زیاد است
  • شناگران از تبعیض رنج می برند/ استعدادیابی در استان های ساحلی
  • وزیر ورزش به دیدار مایلی کهن رفت (+عکس)
  • وزیر ورزش به دیدار سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران رفت
  • گلایه ملی‌پوش شنا از تبعیض آشکار در ورزش ایران
  • تاکید استاندار همدان بر بهبود وضعیت نمازخانه‌‌ مدارس
  • پرداخت ۳۶ هزار و ۷۳ میلیارد ریال وام ازدواج در همدان
  • واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال