Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@07:39:17 GMT

توزیع رایگان ۷۰۰ جلد کتاب توسط شرکت نفت گچساران

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۳۸۷۹۹

توزیع رایگان ۷۰۰ جلد کتاب توسط شرکت نفت گچساران

شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در هفته کتاب و کتاب خوانی ۷۰۰ جلد کتاب به صورت رایگان توزیع کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، در راستای مسئولیت های اجتماعی و نقش کتاب در انتقال دانش ، فراتر از دیگر ابزار آموزشی در هفته کتابخوانی که از بیست و چهارم آبان ماه آغاز شده، به همت امور فرهنگی و هنری نفت و گاز گچساران با همکاری روابط عمومی، تعداد ۷۰۰ جلد کتاب در رده سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان در محیط های مجاور تأسیسات نفتی در اختیار بخشداری زیدون، شبانکاره و دهیاری های سیاه مکان، آب شیرین، بابا کلان، میشان، مال قائد  به صورت رایگان قرار داد که بین مردم توزیع شد تا در بحران بیماری کووید ۱۹ که بهترین فرصت برای در خانه ماندن است با مطالعه، بیشترین بهره را در مباحث مختلف اجتماعی، مذهبی و اخلاقی ببرند زیرا به فرموده مقام معظم  رهبری، دین و دنیای بشر و جسم و جان انسان به برکت کتاب تأمین و تغذیه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ امور فرهنگی و هنری شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از زیر مجموعه های مدیریت خدمات، با دارا بودن دو کتابخانه کودک و نوجوان و سه کتابخانه در خارج از ناحیه در کمپ های بی بی حکیمه ۱، نرگسی و پازنان در طول سال، میزبان همکاران و خانواده های آنان می باشند .

 

 

  پایان پیام/630

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته کتاب وکتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۸۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیسه‌های پارچه‌ای جایگزین قاتل خاموش طبیعت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در راستای ماده ۳ آیین نامه ممنوع توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی به منظور حفظ محیط زیست قانون محدودیت توزیع کیسه‌های پلاستیکی از هفته زمین پاک (۳ تا ۹ اردیبهشت) آغاز می‌شود و فروشگاه‌های زنجیره‌ای دیگر کیسه رایگان توزیع نخواهند کرد.

بحث مصرف کیسه‌های پلاستیکی به یک بحران اجتماعی و جهانی تبدیل شده است، پلاستیک‌ها نه تنها اکوسیستم‌های آبی و خشکی را تهدید می‌کند بلکه به‌صورت مستقیم و غیر مستقیم وارد زنجیره غذایی می‌شود.

هر ساله در ۲۲ آوریل مصادف با ۲ اردیبهشت در تمام دنیا برگزار و به همه مردم روی زمین یادآوری می‌شود که نباید سیاره خود «زمین» را فراموش کنند و باید به فکر حفظ و نگهداری از آن باشند. می‌شوند و سلامت انسان را هم تهدید می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت
  • نقد و بررسی کتاب به من نگو فرمانده برگزار شد
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی-هنری در کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • توجه به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی-هنری در شورای ششم کرج
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • فیلم| ممنوعیت توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی از امروز
  • کیسه‌های پارچه‌ای جایگزین قاتل خاموش طبیعت
  • واکنش عموپورنگ به توزیع مجدد شیر رایگان در مدارس + فیلم
  • انجام ۷۴ هزار فعالیت تعمیراتی در شرکت نفت گچساران
  • ۷۴ هزار فعالیت تعمیراتی با هدف افزایش تولید نفت در گچساران