Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویدئویی از حضور نیرو‌های شیعه ارتش آذربایجان در جنگ قره باغ با ارمنستان منتشر شده که بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشته است.

به گزارش فرارو، در این ویدئوی حماسی دو طلبه آذری که در حوزه علمیه قم تحصیل کرده اند نیز دیده می‌شوند که در جنگ با ارمنستان جان خود را از دست داده اند.

روسای جمهوری آذربایجان، روسیه و نخست وزیر ارمنستان ۲۰ آبان با امضای بیانیه‌ای، به جنگ ۴۴ روزه قره باغ پایان دادند و رژیم آتش بس در منطقه به اجرا گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است از مجموع ۷ شهرستان اشغالی جمهوری آذربایجان که چهار شهر در جنگ ۴۵ روزه از اشغال آزاد شدند سه شهر دیگر آغدام ۳۰ آبان، کلبجر ۵ آذر و لاچین  تا ۱۱ آذر طی فرآیند صلح با نظارت صلح بانان به جمهوری آذربایجان بازگردانده شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فرارو

کلیدواژه: شیعیان آذربایجان ارمنستان جنگ قره باغ قره باغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۹۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معترضان ارمنی جاده ارمنستان به گرجستان را بستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، گروهی از مردم ارمنستان جاده این کشور به گرجستان را بستند.

شهروندان ارمنستان روز یکشنبه در اعتراض به واگذاری چهار روستا، تحت اشغال این کشور به جمهوری آذربایجان اقدام به بستن مسیر منتهی به گرجستان کردند.

پس از اعلام واگذاری این چهار روستا به جمهوری آذربایجان، اهالی روستاهای کیزیل‌خاجیلی و بغانیس آیریم تردد در بخش‌هایی از جاده ای که به گرجستان متصل می شد، را مسدود کردند.

برخی از ساکنان یکی دیگر از روستاهای ارمنی‌نشین واگذار شده هم می گویند که آنچه در ۱۹ آوریل از سوی دولت ایروان اعلام شد با آنچه «نیکول پاشینیان» نخست وزیر این کشور در زمان برگزاری نشست با ساکنان این روستاها گفته، در تضاد است.

دیروز در جریان هشتمین نشست کمیسیون‌های مرزبندی بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان، ایروان بعد از حدود سه دهه با بازگرداندن چهار روستای اشغالی در منطقه قره‌باغ به باکو موافقت کرد.

این نشست با حضور شاهین مصطفی‌یف و ماهر گرگوریان، به ترتیب معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان و ارمنستان برگزار شد.

براساس بیانیه‌ای که باکو منتشر کرده است، کمیسیون‌های مرزی بر سر مسائل مشخص از جمله بازگرداندن روستاهای «بغانیس آیریم»، «آشاغی اسکیپارا»، «هیریملی» و «کیزیل‌خاجیلی» که ارمنستان در جنگ اول قره‌باغ اشغال کرده بود، به جمهوری آذربایجان به توافق رسیدند.

کد خبر 6084659

دیگر خبرها

  • کنعانی: به توافقات انجام شده میان آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم
  • ایران به توافقات انجام شده بین آذربایجان و جمهوری ارمنستان احترام می‌گذارد
  • به توافقات بین آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم
  • به توافقات انجام شده میان آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم
  • کنعانی: به توافقات بین آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم
  • معترضان ارمنی جاده ارمنستان به گرجستان را بستند
  • تصاویر رزمایش آذربایجان در منطقه نخجوان
  • ارمنستان با بازگرداندن چهار روستا به جمهوری آذربایجان موافقت کرد
  • ارمنستان با بازگرداندن ۴ روستا به جمهوری آذربایجان موافقت کرد
  • ارمنستان با بازگشت ۴ روستا به جمهوری آذربایجان موافقت کرد