Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ رئیس کل دادگستری استان گلستان فوت یک زندانی در گرگان بر اثر شکنجه را تکذیب کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان ، هادی هاشمیان با تکذیب خبر فوت یک زندانی در زندان امیرآباد گرگان در پی شکنجه جسمی توسط افسر نگهبانان، اظهار داشت: این زندانی به علت جرایمی مانند سرقت مسلحانه و اخلال در نظم عمومی به 7 سال و 6 ماه محکوم شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان گلستان تصریح کرد: این زندانی توسط 2 پزشک در حضور رئیس زندان و 2 نفر از پرستاران ویزیت می‌شود و هیچگونه مشکلی نداشته است.

وی ادامه داد: ویزیت‌ها دوره‌ای و با توجه به شرایط خاص ضرورت رعایت بیشتر پروتکل‌های پزشکی است.

واکنش نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان به تخریب یک سرپناه از سوی عوامل شهرداری بندرعباس/ "فوراً با خاطیان برخورد شود" سهمیه بنزین آذرماه امشب واریز می‌شود ضرورت رعایت رده بندی سنی برای دسترسی به فضای مجازی برای کودکان

هاشمیان خاطرنشان کرد: وی پس از خوردن شام می‌خوابد و متاسفأنه زندانی در خواب فوت می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان بیان داشت: مطابق نظر پزشکی قانونی، علت فوت سکته قلبی در خواب اعلام شد.

وی افزود: زندانی مذکور در بند زندان حضور داشته و از آنجایی که تحقیقات در مورد پرونده وی پیشتر انجام شده و پس از صدور حکم در حال تحمل کیفر بوده، در اختیار نیروی انتظامی نبوده است.

انتهای پیام/581/س

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۹۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی دایی تکذیب کرد؛ اصلا و ابدا مذاکره‌ای برای بازگشت به پرسپولیس نداشته‌ام

سرمربی اسبق پرسپولیس در مورد شایعه بازگشت به این تیم واکنش نشان داد.

در روز‌هایی که شایعات زیادی در خصوص تمدید قرارداد اوسمار لاس ویرا با باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسد شایعه شد که رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکراتی با علی دایی برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس انجام داده است. 

علی دایی در واکنش به شایعه بازگشتش به پرسپولیس و مذاکره درویش با او به برنا گفت:

چنین شایعه و خبری صحت ندارد. اصلا و ابدا مذاکره‌ای با درویش برای بازگشت به پرسپولیس نداشته‌ام. از قول من بنویسید که چنین شایعه‌ای صحت ندارد.

همچنین یک منبع معتبر در باشگاه پرسپولیس در پاسخ به شایعه مذاکره باشگاه پرسپولیس با علی دایی، تاکید کرد:

انتشار این اخبار فقط برای به حاشیه کشاندن پرسپولیس است. می‌خواهند قبل از بازی‌های مهم ما تمرکز پرسپولیس و اوسمار را بهم بزنند، اما ما وارد این بازی‌ها نمی‌شویم.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • نخست‌وزیر سابق فرانسه مجرم شناخته شد
  • اعمال ارفاق قانونی برای ۲۱ زندانی واجدشرایط در باوی
  • رئیس جدید هیات کشتی شهرستان گرگان معرفی شد
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • بازشدن گره های کور چنددهه ای استان گلستان با اهتمام دستگاه قضایی 
  • ساخت و ساز غیرمجاز در زیارت گرگان پس از ۲۰ سال متوقف شد
  • برای کاهش میزان نمک مصرفی روزانه خودتان آشپزی کنید
  • علی دایی تکذیب کرد؛ اصلا و ابدا مذاکره‌ای برای بازگشت به پرسپولیس نداشته‌ام
  • ۲ روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی | دختر ۱۶ ساله می گوید ۳ روز در اتاقی زندانی بود و شکنجه می شد اما دوست اینستاگرامی او می گوید...
  • فیبریلاسیون دهلیزی عامل زمینه ساز قوی برای نارسایی قلبی است