Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@14:05:21 GMT

تمرینات پاس همدان از شنبه آغاز می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۳۹۵۸۹

ایسنا/همدان سرپرست تیم پاس همدان گفت: دور جدید تمرینات تیم پاس از روز شنبه آغاز می شود و براین اساس بازیکنان غیربومی با هماهنگی صورت گرفته قرار است روز جمعه وارد همدان شوند.

میثم ناصرنژاد اظهار کرد: مهره های مدنظر کادر فنی تیم نیز جذب شده اند و نگرانی بابت بازیکن وجود ندارد، هر چند برخی از آنها رسانه ای شده اما بنا به دلایلی فعلا نمی خواهیم اسامی آنها را از مرجع رسمی باشگاه رسانه ای کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: نباید این تصور باشد که پاس رها شده و سرمربی تیم فعالیتی ندارد، در این مدت بازیکنان مدنظر جذب شده اند و تمامی آنها جمعه قرار است به همدان سفر کنند همچنین در چند پست نیز چند بازیکن جذب می شود، سرمربی تیم هم متعهد است و تمام سعی ما بر این است که امکانات مورد نیاز او را مهیا سازیم.

سخنگوی تیم پاس با قدردانی از حمایت مسئولان به ویژه عباس صوفی، رئیس هیئت فوتبال استان گفت: او مانع تعطیلی فعالیت تیم شد و نیم روز تمام پیگیری لازم را صورت داد تا این اتفاق ناخوشایند صورت نگیرد، به هر حال نسبت به تیم پاس تعصب خاصی دارد و همواره در تلاش برای حل مشکلات بوده است.

وی با قدردانی از اعضای کانون هواداران تیم پاس گفت: کانون هواداران در هفته جاری نشست های مختلفی را با مدیرکل ورزش و جوانان و نیز رئیس هیئت فوتبال استان داشته اند و به زودی نشستی را با مدیرعامل باشگاه و سپس سرمربی تیم خواهند داشت. هیچ منعی برای فعالیت این کانون که به صورت خودجوش اداره می شود، وجود ندارد و مدیرکل ورزش و جوانان نیز حمایت همه جانبه دارد. 

وی با بیان اینکه هواداران باید صبوری به خرج دهند، مطرح کرد: به هر حال عدم صعود تیم در فصل گذشته شوک بزرگی برای مسئولان و هواداران بود. اکنون نیز تمامی هزینه ها از سوی مدیرعامل باشگاه انجام شده و در همین یک ماه اخیر نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان هزینه کرده است. همه باید حمایت کنند تا در فضایی همدل و متحد این تیم به نحو احسن شکل بگیرد. اینکه از زوایای منفی به تیم نگاه کنیم و مدام به مشکلات دامن بزنیم، مشکلی را حل نمی کند و منجر به دلسردی مجموعه می شود.

سرپرست تیم پاس خاطرنشان کرد: امیر عظیمی، مدیرعامل باشگاه همچنان پای کار است و امیدوارم موانع موجود حل شود. اگر در شرایط فعلی حمایت مدیرکل ورزش، رئیس هیئت فوتبال و مدیرعامل باشگاه را هم از دست بدهیم، تیم شکل نمی گیرد و حسرت آن را خواهیم خورد. 

به گزارش روابط عمومی پاس همدان، وی با تأکید بر اینکه تیم پاس با قدرت برنامه تمرینی خود را از شنبه آغاز می کند، گفت: مهدی پاشازاده، سرمربی تیم درصدد بود از اواسط هفته جاری برنامه تمرینی شکل بگیرد اما برخی مشکلات در آماده سازی امکانات در همدان مانع شد. با این حال برنامه خود را ارائه داده و تمرینات با قدرت از روز شنبه آغاز می شود.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تیم فوتبال پاس مدیرعامل باشگاه شنبه آغاز سرمربی تیم تیم پاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۹۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟

حسن یزدانی که در مدت توانبخشی خود به دلیل عمل جراحی کتف، تمرینات خود را با گرفتن برنامه و هماهنگی با کادر فنی انجام می‌داد، در این اردو نیز به دلیل کامل شدن روند فیزیوتراپی در اردو حضور نخواهد یافت و به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری می‌کند.

بر این اساس حسن یزدانی در اردوی بعدی تیم ملی کشتی آزاد به جمع نفرات دعوتی اضافه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در استان همدان
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؛ او آماده نیست؟
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • اجرای طرح‌های محله محور در روستا‌های استان همدان
  • عکس‌| پایان روزهای سخت بیرانوند
  • توسعه بخش‌ درمانی کلینیک امام حسن مجتبی(ع) همدان در هفته سلامت
  • آغاز ساخت عملیات اجرایی مرکز بهداشت امام سجاد (ع) در همدان
  • آغاز واکسیناسیون ۳۰۰ هزار راس دام در استان همدان