Web Analytics Made Easy - Statcounter

فعله گری، شهردار اسدآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: پیرو جلسه ستادکرونا تمامی معابر شهر بجز بلوارشهیدرضاییان تا امروز غروب مسدود می شوند.

او با بیان اینکه جلوی تردد های غیرضروری وخارج دن از شهرستان گرفته می شود افزود: شهرداری تمامی ساز و کار‌های لازم در این باره را پیش بینی و انسداد برخی مسیر‌ها را نیز آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار اسدآباد با بیان اینکه چهارراه تویسرکان  یکطرفه شده است ادامه داد: در پنجشنبه‌های آتی همکاران شهرداری، ستادصیانت و پلیس راهور نیز در ورودی بهشت زهرا س مستقر خواهند شد تا از ازدحام اتومبیل جلوگیری شود.

فعله گری از همشهریان خواست با خادمین خود در حضور نیافتن و  نداشتن تردد به بهشت زهرا س همکاری نمایند و افزود: اگر بتوانیم این دو هفته شیوه‌های بهداشتی را رعایت کنیم بدون شک پس از آن می توان زندگی عادی را با دغدغه‌ای کمتر از سر گرفت.

او با بیان اینکه  رانندگان  تاکسی شیوه نامه های بهداشتی را رعایت می کنند، ادامه داد:  در صورت سوارکردن بیش از دو نفر مسافر در صندلی عقب و نزدن ماسک راننده یا مسافر باطل شدن پروانه تاکسی در انتظار متخلفین است.

فعله گریرانندگان تاکسی توجه داشته باشند مماشات‌های قبلی در این دو هفته وجود ندارد و حتما پروانه تاکسی رانندگان متخلف باطل خواهد شد.

او ادامه داد: بیست نفر از افراد بصورت نامحسوس رعایت شیوه نامه های  تاکسی داران را کنترل کرده و عکس رانندگان متخلف را ثبت خواهند کرد.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری اسدآباد مسدود کردن راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۹۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اهواز از واگذاری ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید طی دو مرحله به رانندگان اهوازی خبر داد. - اخبار استانها -

امیر صفی‌خانی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به 136 دستگاه تاکسی حاصل همکاری مشترک شهرداری با کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی خوزستان و اجرایی شدن تفاهم‌نامه شهرداری اهواز با بانک ملی است، بیست‌وپنجم اردیبهشت 75 دستگاه تاکسی به تاکسی‌داران تحویل خواهد شد و 61 دستگاه دیگر نیز تا پایان مرداد وارد ناوگان تاکسیرانی اهواز می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداری اهواز تصریح کرد: از مجموع 1955 دستگاه تاکسی اهواز 1700 دستگاه فرسوده است که برای نوسازی مابقی تاکسی‌های فرسوده شهر اهواز، با توجه به مبلغ اعلام شده توسط شرکت ایران خودرو برای خرید خودروی تاکسی سورن پلاس (486 میلیون تومان)، نیازمند تأمین حداقل 500 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه هستیم.

وی افزود: در اهواز از سال 1390 تا 1400، کمتر از 200 دستگاه تاکسی نوسازی شد که یکی از دلایل اصلی این مسئله، ارائه نشدن تسهیلات بانکی با سود کم به رانندگان تاکسی بود و با تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته طی 18 ماه اخیر بیش از 450 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به رانندگان تاکسی پرداخت شد.

صفی‌خانی ادامه داد: صنایع زیادی در اهواز مستقر است و اگر هر صنعت تنها 100 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه کمک کند، به راحتی می‌توانیم در سال جاری تمام ناوگان تاکسیرانی اهواز را نوسازی کنیم. 

انتهای پیام/735

دیگر خبرها

  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • تاکسی‌های برقی بدون راننده ماند
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است
  • بسته شدن موقت جاده خور- اصفهان
  • بسته شدن موقت جاده خور-اصفهان
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • توضیح درباره افزایش کرایه‌ها در سال جدید
  • ۱۰ هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • سازمان تاکسیرانی تهران پیگیر بیمه کردن رانندگان تاکسی