Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با تعطیلی دو هفته‌ای در برخی شهرها با وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا، جدول پخش شبکه‌های سیما متناسب با قرنطینه خانگی مردم، تغییر می‌کند.

قدس آنلاین: همزمان با آغاز محدودیت های کرونایی در شهرهای قرمز اعلامی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، تلویزیون در برخی برنامه های زنده خود که ساعت ۲۱ به بعد پخش می شوند و با حضور مهمان همراه هستند، تغییراتی ایجاد کرده است؛ البته این رویکرد در هر شبکه متفاوت خواهد بود و به تصمیم مدیران آن شبکه منوط شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در روزهایی که به دلیل شیوع کرونا، بسیاری از مردم ناگزیر باید در خانه بمانند، تلویزیون علاوه بر برنامه های زنده معمول خود، بر پخش سریال ها، برنامه های طنز، فیلم‌های سینمایی، پویانمایی و مسابقات خود می افزاید.

بر این اساس شبکه یک سیما پنج شب در هفته ساعت ۱۹:۳۰ «مسابقه ایران» و مسابقه «دستپخت» را به روی آنتن می برد. سریال طنز «زیرخاکی» هم بعد از اتمام سریال «نون خ» ساعت ۱۸ از شبکه یک سیماپخش می شود.

علاقه‌مندان به مجموعه «کلاه قرمزی» جمعه‌ها ساعت ۲۱:۳۰ می‌توانند منتخب فصل های این مجموعه را در شبکه دو به تماشا بنشینند.

فیلم های سینمایی شبکه سه سیما قرار است ساعت ۱۵ پخش شود. در کنار آن، سریال ایرانی «شرم» پس از اتمام پخش سریال «صفر ۲۱»، هر شب ساعت ۲۰:۴۵ برای بینندگان شبکه سه پخش می شود.

مسابقه های «سیم آخر» ( پنج شنبه و جمعه ها ساعت ۲۲:۳۰) و « زوجی نو» (شنبه و یکشنبه ساعت ۲۲:۳۰ و پنج شنبه و جمعه ساعت ۱۹:۱۵) هم در ایام قرنطینه از آنتن شبکه سه پخش می‌شود.

اما شبکه تخصصی چهار برای مخاطبان خاص خود حدود ۱۴ فیلم سینمایی را برای پخش در ساعت ۱۴ در نظر گرفته است. سریال «گمشده در فضا» در ژانر تخیلی هم قرار است ساعت ۳۰ دقیقه بامداد پخش می‌شود و بازپخش آن ۱۸ خواهد بود.  

برنامه «شب های هنر» در این دو هفته جای خود را به پخش «تله تئاتر» داده که روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۲۳ به روی آنتن می رود. موسیقی سنتی و آواز هم هر شب به مدت ۳۰ دقیقه در ساعت ۲۴ از شبکه چهار پخش می شود.

شبکه پنج سیما برنامه «به خانه برمی گردیم» را به صورت ویژه در ایام تعطیلی کرونایی به بخش‌های شاد و موسیقی اقوام اختصاص داده است.

فصل چهارم مسابقه «پنج ستاره» هم به زودی در جدول پخش این شبکه قرار می گیرد. سریال کره‌ای «ایلجیما» هم قرار است هر شب ساعت ۲۳ از شبکه پنج سیما پخش شود.

فوتبال ۱۲۰، مجله قهرمانان، شب های فوتبالی، ورزش تعطیل نیست را با محتوا و دکور جدید در شبکه ورزش شاهد خواهیم بود. فصل جدید برنامه ویدئوچک پنج شنبه شب ها ساعت ۲۲ از شبکه ورزش پخش می‌شود.

در این مدت سریال های لژیونر، علی البدل ، مرز خوشبختی، سایمدانگ، بچه مهندس ۱ ، آن شرلی به ترتیب در ساعت های ۸ ، ۱۴ ،  ۱۵ ، ۱۹،  ۲۱ ، ۲۳ از شبکه تماشا پخش خواهد شد.

شبکه نمایش هم فیلم های سینمایی در ژانر کلاسیک، ژانر منتخب، ایرانی، اتومبیل رانی به همراه مرور آثار مت دیمون و رابرت ردفورد را پخش می‌کند.

شبکه نسیم منتخب «خندوانه» را هر شب ساعت ۲۱:۳۰ در روزهای قرنطینه به روی آنتن خود می برد. سری جدید مجموعه پویانمایی «شکرستان» هم راس ساعت ۲۲:۳۰ پخش می شود.

بینندگان شبکه های تلویزیونی منتخبی از فیلمهای سینمای دفاع مقدس را می توانند هر روز ساعت ۱۳ از شبکه افق به نظاره بنشینند.

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی جدول پخش برنامه های تلویزیون تلویزیون پخش می شود ساعت ۲۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۰۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی چلسی و اورتون‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی چلسی و اورتون در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ امشب آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های چلسی و اورتون امشب _پنجشنبه شانزدهم فروردین_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز چلسی و اورتون

لیگ برتر انگلیس (چلسی - اورتون) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 744758

دیگر خبرها

  • پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون در ماه رمضان و نوروز
  • اعلام پربیننده ترین برنامه‌های تلویزیون در ماه رمضان و نوروز
  • «پا به ماه» به تلویزیون بر می‌گردد
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و اتلتیکو مادرید از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • «پا به ماه» به تلویزیون بر می‌گردد/ روایتی نفس‌گیر از لحظه‌ تولد
  • ساعت پخش زنده بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه یک
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و اورتون‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • «بازی اختاپوس» امشب در تلویزیون
  • حریم هوایی اسرائیل از ۱ بامداد بسته می‌شود