Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@16:59:38 GMT

کومان: مسی جایی نمی رود، هدف خبرنگار جنجال بود

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۴۰۳۶۹

کومان: مسی جایی نمی رود، هدف خبرنگار جنجال بود

سرمربی هلندی بارسا در نشست خبری بازی با اتلتیکو از سوالات فراوان در مورد جدایی احتمالی مسی ناراضی بود.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته پپ گواردیولا قراردادش با سیتی را برای دو فصل دیگر تمدید کرد و گفته می شود مهمترین هدف او جذب لیونل مسی در تابستان آینده است. در انگلیس معتقدند سیتی همین زمستان پیشنهادی 60 میلیون یورویی برای مسی ارائه خواهد داد که می تواند برای وضعیت اقتصادی بد فعلی بارسا حکم ناجی را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسی اخیرا و در بازگشت به بارسلونا به شدت از انتقادات اطرافیان گریزمان و نیز حضور ماموران مالیاتی در جت شخصی اش عصبانی بود و با خبرنگاران در این مورد صحبت کرد.

 

 

 

 

بارسا فردا در وندا متروپولیتانو میهمان اتلتیکو مادرید است که یک بازی حساس و حیاتی محسوب می شود.

رونالد کومان سرمربی بارسا در نشست خبری این بازی گفت:« می دانیم که بازی دشواری خواهد بود و برابر چه تیمی قدری قرار خواهیم گرفت. اتلتیکو تیمی با مربی و بازیکنان برجسته است ولی ما به خودمان اطمینان داریم. در مورد غایبان زیاد اتلتیکو صحبت می شود ولی ما هم غایبان مهمی داریم.»

 

جدایی مسی از بارسا:« اول بگویم که عصبانیت مسی را درک می کنم. باید احترام افرادی مثل مسی را بیشتر حفظ کرد. او یک پرواز 15 ساعته طولانی هم از آرژانتین داشت. سوال خبرنگار در مورد گریزمان از مسی یک نوع بی احترامی بود. معتقدم هدف خبرنگار جنجال سازی بود. هرگز بین مسی و گریزمان مشکلی ندیده ام. باید از در اختیار داشتن این دو لذت برد. من از جنجال و تنش خوشم نمی آید و شایعه اختلاف این دو مزخرف است. مسی را خارج از بارسا نمی بینم و دیگر به سوالات اینچنینی پاسخ نمی دهم.»

 

 

 

 

غیبت سوارز:« سوارز؟ گفتم که ما هم غایبانی برای بازی فردا داریم.»

 

تقویم فشرده:« به خصوص برای باشگاه های بزرگ، این تقویم، فشرده و خطرناک است. برای بازیکنان هر سه روز بازی کردن در تیم ملی مناسب نیست. من مربی هلند بودم و هرگز روی بازیکنانم ریسک نمی کردم. من همیشه باشگاه ها را هم مد نظر داشتم.

در ضمن نمی دانم چرا همیشه در بازی های خارج از خانه باید ساعت 21 به میدان برویم؟ این را درک نمی کنم. این به سود باشگاه هایی مثل بارسا نیست. شاید ساعت 21 برای برگزاری بازی با اتلتیکو منطقی باشد اما نه اینکه هر بازی دور از خانه بارسا، ساعت 21 به انجام برسد.»

بارسلونا لوئیس سوارز اتلتیکو مادرید لیونل مسی رونالد کومان (سرمربی) آنتون گریزمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لوئیس سوارز اتلتیکو مادرید لیونل مسی رونالد کومان سرمربی آنتون گریزمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۰۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال بالای غیبت کینگزلی کومان در یورو 2024

کینگزلی کومان در بدترین زمان ممکن مصدوم شد.

طرفداری | کینگزلی کومان، وینگر فرانسوی بایرن مونیخ که ادامه فصل را به علت مصدومیت از دست داد، ممکن است در یورو 2024 نیز غایب باشد.

به گزارش اکیپ، کینگزلی کومان که در جریان تقابل بایرن مونیخ با کلن دچار مصدومیت شد و ادامه فصل جاری را از دست داد، حال شانس حضور خود در یورو 2024 را نیز در خطر می بیند. کینگزلی کومان شانس بسیار اندکی برای خود برای قرار گرفتن در لیست تیم ملی فرانسه قائل است. بازیکنانی چون بردلی بارکولا یا موسی دیابی شانس بیشتری دارند و انتظار می رود یکی از آن ها به جای کینگزلی کومان راهی تیم ملی فرانسه و مسابقات یورو 2024 شود.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام درباره ماشاریپوف
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • احتمال بالای غیبت کینگزلی کومان در یورو 2024
  • عکس‌| پایان جنجال ال‌کلاسیکو؛ گل مشکوک بارسا آفساید بود!
  • پایان جنجال‌: گل مشکوک یامال آفساید بود (عکس)
  • خلاصه بازی آلاوز ۲-۰ اتلتیکو مادرید (لالیگا 2023/24)
  • سیمئونه ممکن است سهمیه چمپیونزلیگ نگیرد
  • بوقچی‌های فوتبال این بار در لیگ یک جنجال آفرینی کردند
  • جنجال در اف‌ای کاپ: داور به کمک سیتی رفت (عکس)