Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار تیمور حسینی جانشین رئیس پلیس راهور تهران اظهار کرد: در مورد خودروهایی که در تعطیلی پیش رو مهلت معاینه فنی‌شان تمام می‌شود، قطعا تعطیلی را لحاظ خواهیم کرد. برای تمدید اعتبار این خودروها پیش بینی‌های لازم انجام شده است و از این بابت جای نگرانی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین رئیس پلیس راهور تهران درباره بیمه‌های تمام‌شده هم توضیح داد: با توجه به نرم‌افزارهایی که تمدید بیمه خودرو را انجام می‌دهند و این امکان را فراهم می‌کنند که به صورت غیرحضوری صدور بیمه انجام شود، پس بی‌توجهی به تمدید بیمه در این دو هفته پذیرفتنی نیست.

وی همچنین گفت: اگر در این دو هفته کسی تصادف کند و خسارتی به بار بیاورد، نمی‌شود مسئولیتی را پذیرفت که این فرد بیمه اش را تمدید نکرده است.

سردار حسینی به تعطیلی مراکز پرتجمع تعویض پلاک در این دو هفته هم اشاره کرد و گفت: یکی از مراکزی که به واسطه پیش بینی‌ها فعالیتشان متوقف خواهد شد مراکز تعویض پلاک است. اما بعد از تعطیلات قرار است با برنامه ریزی و قابلیتی که برای نوبت‌دهی اینترنتی ایجاد شده است ما بتوانیم در سه یا چهار روز آن عقب‌ماندگی دوهفته‌ای را جبران کنیم.

کد خبر 566454 برچسب‌ها پلیس راهور - شهر خودرو - پلاک، کارواش، معاینه فنی، بیمه و ایمنی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس راهور شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۰۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید شایانفر افزود: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یکسال تمدید می‌شود.

وی گفت: بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان جهت تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارائه دهنده خدمت سلامت صرفاً با ارائه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

کد خبر 6088350 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • معاینه رایگان سالمندان کم توان در هفته سلامت
  • منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه اتاق، تعیین تکلیف می شود
  • تعیین تکلیف تعطیلات پایان هفته
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه‌ اتاق، تعیین‌تکلیف می‌شود
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه‌ اتاق تعیین‌تکلیف می‌شود
  • تمدید ثبت نام بیمه بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تا 31 اردیبهشت