Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان گفت: دستور تخریب سرپناه این بانو از طرف مقامات قضایی صادر نشده است، لذا با متخلفین و ناقضین حقوق شهروندی بدون هیچ اغماضی برخورد خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان هرمزگان در پی انتشار تصاویر و فیلمی در فضای مجازی که تخریب منزل مسکونی یک بانوی سرپرست خانوار توسط کارکنان شهرداری بندرعباس را نشان می‌داد و منجر به خودسوزی وی شده بود، علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در اولین ساعات پس از وقوع حادثه با حضور در مجتمع آموزشی پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم(ص) ضمن ملاقات با این خانم، از اتفاقات رخ داده دلجویی و دستورات لازم را جهت رفع هرچه سریعتر مشکلات وی صادر نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان بعد از استماع جزئیات وقوع حادثه از زبان این بانو خاطرنشان ساخت: پیگیری‌های لازم از طریق دستگاه‌های حمایتی صورت گرفته است و مقرر گردیده علاوه بر اعطای تسهیلات از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) و تأمین بخشی از هزینه‌های ساخت منزل، اداره‌کل بهزیستی استان نیز طی 48 ساعت آینده نسبت به رهن یک باب منزل جهت استقرار خانواده این بانوی محترمه اقدام نماید.

بیانیه مجمع نمایندگان استان هرمزگان در محکومیت تخریب سرپناه یک شهروند/ "مجلس به اصلاح قانون شهرداری‌ها ورود می‌کند"واکنش نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان به تخریب یک سرپناه از سوی عوامل شهرداری بندرعباس/ "فوراً با خاطیان برخورد شود"عیادت رئیس‌کل دادگستری هرمزگان از مصدوم حادثه تخریب سرپناه در بندرعباس/ دستور قضایی برای کمک فوری به خانواده آسیب‌دیده

علی صالحی اضافه کرد: علاوه بر موارد فوق از طریق خیرین و دستگاه‌های حمایتی موضوع اختصاص زمین و ساخت منزل مسکونی در شأن این خانواده عزیز، در دستور کار قرار گرفته است و با همکاری مسئولین بیمارستان پیامبر اعظم (ص) کلیه هزینه‌های درمانی تا حصول بهبودی کامل به صورت رایگان به وی ارائه خواهد شد.

رئیس شورای قضایی استان هرمزگان در ادامه افزود: در اولین لحظات پس از این اتفاق بررسی های لازم در دستور کار دستگاه قضایی استان هرمزگان قرار گرفت و پس از بررسی جزئیات حادثه مشخص گردید، دستور تخریب سرپناه این بانو از طرف مقامات قضایی صادر نشده است، لذا با متخلفین و ناقضین حقوق شهروندی بدون هیچ اغماضی برخورد خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه اعتقاد داریم همه آحاد جامعه باید نسبت به قانون پایبند باشند و مقررات قانونی را مراعات نمایند تصریح کرد: گفتمان حضرت امام خمینی(ره)، آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی و منویات داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه است و در راهبرد تعیین شده دستگاه قضایی توسط حضرت آیت اللّه رئیسی مکرراً بر حفظ کرامت انسانی و حمایت از مستضعفین تأکید شده است.

عالی ترین مقام قضایی استان هرمزگان برخورد با زمین‌خواران، متخلفین دانه درشت و صاحبان زر و زور و قدرت را اولویت دستگاه غذایی برشمرد و گفت: برخورد با سوء استفاده کنندگان کلان با جدیت دنبال خواهد شد.

علی صالحی تصریح کرد: نگاه دستگاه قضایی به قشر مستضعف مصلحانه و خیرخواهانه است و از دستگاه‌های مرتبط می‌خواهیم، با آسیب‌شناسی و برنامه‌ریزی لازم نسبت به شناسایی افراد آسیب پذیر و نیازمندانی از این دست در جامعه اقدام کرده و علاوه بر رفع نیازهای آموزشی و تحصیلی فرزندان آنها، سایر امکانات زندگی را فراهم آورند به طوری که در آینده شاهد اینگونه حوادث نباشیم.

انتهای پیام/864/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دادگستری استان هرمزگان رئیس کل دادگستری تخریب سرپناه خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۰۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵۶ دستگاه موتور سیکلت‌ توقیفی بندرخمیر فروخته شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط‌عمومی دادگستری هرمزگان، مجتبی قهرمانی در راستای اجرای دستور رئیس قوه قضائیه مبنی بر لزوم صیانت از بیت‌المال و تعیین تکلیف فوری وسایل نقلیه موجود در پارکینگ‌های سراسر کشور، از پارکینگ وسایل نقلیه توقیفی شهرستان بندر خمیر بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در جریان این بازدید اظهار داشت: با برگزاری سه مرحله مزایده، تمام موتورسیکلت‌های توقیفی در پارکینگ‌های شهرستان بندر خمیر فروخته شد.

وی با اشاره به فروش ۸۵۶ دستگاه موتورسیکلت در نتیجه برگزاری این مزایده‌ها گفت: در نتیجه این امر، پارکینگ انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بندر خمیر به صورت کامل تعطیل شد.

قهرمانی همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به روند رو به رشدی که در جهت ساماندهی به وضعیت پارکینگ‌ها حاصل شده و در نتیجه برگزاری مستمر مزایده‌ها، بیشتر وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ‌های استان هرمزگان نیز تعیین تعیین شده است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان با بیان اینکه پس از دستورات صریح ریاست قوه قضائیه مبنی بر تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی، حجت بر همه دستگاه‌های متولی تمام شده است، تأکید کرد: دادگستری هرمزگان از هیچ کوششی برای جلوگیری از تخریب و تضییع اموال توقیفی موجود در پارکینگ‌های استان، فروگذار نخواهد کرد.

کد خبر 6086872

دیگر خبرها

  • ۸۵۶ دستگاه موتور سیکلت‌ توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کرمان
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده بدون کاغذ در استان مرکزی
  • بازشدن گره های کور چنددهه ای استان گلستان با اهتمام دستگاه قضایی 
  • راه اندازی شعبه ویژه قضایی رسانه‌ها درگیلان
  • رئیس سازمان محیط زیست: دیگر پروژه‌ ای به نام میانکاله وجود ندارد
  • راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ها
  • پیشگیری از وقوع جرم در دستور کار دستگاه قضایی استان سمنان است
  • انتصاب مدیر حفاظت و اطلاعات دادگستری سیستان و بلوچستان
  • سند تحول قضایی در مازندران اجرا شود