Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم کم تجربه اشتاد سازه مشهد که از موقعیت میزبانی در سالن مهران این شهر برخوردار بود با قبول شکست سه بر صفر مقابل تیم میهمان با نتایج ۲۵ بر ۲۳، ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۱۷ با این دوره از رقابتها در مشهد خداحافظی کرد.
صبح امروز نیز تیم‌های مس رفسنجان و هوادار تهران در آخرین دیدار خود برای کسب سرگروهی در گروه الف به میدان رفتند که تیم تهرانی با پیروزی، سرگروهی را نصیب خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات دور رفت لیگ دسته یک والیبال کشور در۲ مرحله انجام می شود که تیم‌های شهرداری جوان ارومیه، مس رفسنجان، سروقامتان همدان، مقاومت بسیج، ملوان تهران، مجتمع فولاد خراسان، اشتاد سازه مشهد و هوادار تهران در گروه الف و تیم‌های رعد پدافند قم، سامسونگ جویبار، عقاب ملل اردبیل، پاس گرگان، صنایع اردکان، ایرانشید چالوس، خوش سیمای آمل و هوشیار تبریز در گروه ب به مصاف هم می‌روند.

تیمهای گروه الف شرکت‌کننده در لیگ دسته یک روزهای ۲۴، ۲۵، ۲۷، ۲۸ و ۳۰ آبان ‌ماه در سالنهای مهران و شهید بهشتی مشهد به مصاف هم رفتند و عصر امروز با پایان دیدار تیمهای اشتادسازه مشهد و سروقامتان همدان پرونده بخش نخست دور مقدماتی رقابتها در مشهد بسته شد.

با پایان این مرحله از دور مقدماتی بازیهای رفت قرار بود تیمها پس از استراحت دو هفته‌ای،  مرحله دوم دور رفت این مسابقات را در شهر دیگری آغاز کنند اما با توجه به تعطیلی همه رقابتهای لیگهای والیبال به خاطر محدودیتهای کرونایی ادامه بازیهای متمرکز دور رفت لیگ دسته یک مردان به زمان دیگری موکول شد.

برچسب‌ها مشهد فدراسیون والیبال والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد فدراسیون والیبال والیبال مشهد فدراسیون والیبال والیبال اخبار کنکور لیگ دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۱۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبان کار خود را با برد آغاز کرد/ برتری تایلند برابر چین

به گزارش خبرنگار مهر، از گروه A مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم فوتبال تایلند به مصاف چین رفت که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود تایلند به پایان رسید.

در دیگر دیدار گروه A هم تیم‌های ویتنام و میانمار به تساوی یک به یک رسیده بودند.

در گروه B تیم‌های ازبکستان و استرالیا با هم دیدار کردند که این بازی با پیروزی ۳ بر ۲ به سود ازبکستان خاتمه یافت.

در آخرین دیدار امروز هم از ساعت ۱۷:۳۰ تیم‌های عربستان و عراق با هم دیدار خواهند کرد.

تیم ملی فوتسال ایران هم که با تیم‌های افغانستان، کویت و بحرین هم گروه است فردا پنجشنبه در نخستین دیدار خود از ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف افغانستان خواهد رفت.

کد خبر 6081199

دیگر خبرها

  • باخت غیرمنتظره ژاپن در گام اول جام ملت های فوتسال آسیا
  • باخت غیرمنتظره ژاپن در گام اول/کویت، پیروز هم‌گروه‌های ایران
  • تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از خطر سقوط فرار کرد
  • باخت بسکتبالیست های کردستانی در اولین دیدار لیگ دسته اول مردان
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • میزبان کار خود را با برد آغاز کرد/ برتری تایلند برابر چین
  • نتایج بازی‌های چهارم مرحله نیمه پایانی لیگ بسکتبال دسته یک حرفه‌ای مردان
  • دعوت ۲۲ بازیکن دیگر به اردوی انتخابی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • یزد، میزبان سومین اردوی تیم والیبال پسران نوجوان
  • تیم ملی والیبال ساحلی ایران با شکست میزبان فینالیست شد