Web Analytics Made Easy - Statcounter

وردربرمن طی سالیان اخیر مقابل بایرن مونیخ حرفی برای گفتن نداشته و شاگردان فلیک می خواهند برای بیستمین بازی متوالی برابر این تیم پیروز شوند

در هفته هشتم فصل 21-2020 بوندسلیگا آلمان، تیم های بایرن مونیخ و وردربرمن مقابل یکدیگر قرار می گیرند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی بایرن مونیخ و وردربرمن:

اطلاعات بازی بایرن مونیخ و وردربرمن تاریخ برگزاری: شنبه، 1 آذر 1399 (21 نوامبر 2020) ساعت برگزاری: 18:00 به وقت تهران مکان برگزاری: آلیانتس آرنا، مونیخ بررسی وضعیت تیم های بایرن مونیخ و وردربرمن پس از وقفه ای دو هفته ای، دوباره بازی های بوندسلیگا از سر گرفته می شود و بایرن مونیخ، صدرنشین مقتدر بوندسلیگا می خواهد یک پیروزی دیگر کسب کند، آن هم برابر حریفی که راه بردن پرگل آن را خیلی خوب می داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مصدومیت یوسوا کیمیش و کورنتین تولیسو، کمی دست هانسی فلیک را در خط هافبک بسته اما او همچنان بازیکنان خوبی در این پست در اختیار دارد. تانگی کواسی هم پس از هفته ها مصدومیت در دسترس است. انتظار می رود توماس مولر با حضور فیکس خود، خط هافبک باواریایی ها را رهبری کند. وردربرمن که اجازه ترک اکثر بازیکنان ملی پوشش را صادر نکرد، در دو هفته وقفه بازی های ملی سخت تمرین کرده و بازیکنانش برای بازی با بایرن مونیخ از آمادگی بالایی برخوردار هستند. با این حال نیکلاس فولکروگ، بهترین گلزن وردربرمن به دلیل مصدومیت در این بازی غایب خواهد بود که این می تواند کار شاگردان فلوریان کوفلت را تا حدی سخت کند. 

کنفرانس خبری سرمربی بایرن مونیخ

هانسی فلیک: هدایت آلمان در آینده؟ من در زمان حال زندگی می کنم

ترکیب احتمالی بایرن مونیخ و وردربرمن

بایرن مونیخ (1-3-2-4): نویر | پاوار، زوله، آلابا، لوکاس هرناندز | خاوی مارتینز، گورتسکا | گنابری، مولر، سانه | لواندوفسکی 

وردربرمن (1-2-3-4): پاولنکا | گبرسلاسی، توپراک، فریدل، آگوستینسون | اگشتاین، گروس، ام بوم | راشیتسا، بیتنکورت | سارجنت

غایبان بایرن مونیخ و وردربرمن

بایرن مونیخ: آلفونسو دیویس، یوسوا کیمیش، کورنتین تولیسو (مصدوم) یاشوا زیرکزی (غیبت در لیست)

وردربرمن: نیکلاس فولکروگ، میلوش ولیکوویچ (مصدوم)

جایگاه بایرن مونیخ و وردربرمن در جدول رده تیم برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز 1 بایرن مونیخ 6 0 1 27 11 16 18 9 وردربرمن 2 4 1 9 9 0 10 رویارویی های پیشین بایرن مونیخ و وردربرمن بایرن مونیخ در شش دیدار اخیرش مقابل وردربرمن پیروز شده است

 

بهترین بازیکنان بایرن مونیخ و وردربرمن از نگاه آمار تیم بهترین بازیکن بهترین گلزن بهترین گل ساز بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی (8.65) روبرت لواندوفسکی (11) توماس مولر (5) وردربرمن نیکلاس فولکروگ (7.11) نیکلاس فولکروگ (4) نیکلاس آگوستینسون (2) نکات آماری بازی بایرن مونیخ و وردربرمن بایرن مونیخ در 19 بازی اخیرش مقابل وردربرمن پیروز شده است بایرن مونیخ در 19 بازی از 20 بازی اخیرش در بوندسلیگا پیروز شده است بایرن مونیخ در 3 بازی خانگی اخیرش حداقل 4 گل زده است وردربرمن در 4 بازی اخیرش مساوی کرده است پیش بینی هواسکورد

بایرن مونیخ 3-1 وردربرمن

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایرن مونیخ و وردربرمن بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۱۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟

اونای امری در استون ویلا قدرت بسیار بالایی دارد، موضوعی که کار او به بایرن مونیخ را مشکل می‌کند. 

طرفداری | پروژه اونای امری در استون ویلا توجه بایرن مونیخ را به خود جلب کرده است.

به گزارش بیلد؛ بایرن مونیخ به اونای امری علاقه‌مند است اما مطابق یافته‌ها در انگلیس، انتقال سرمربی اسپانیایی به آلیانتس آرنا دشوار خواهد بود. امری تا سال 2027 قرارداد دارد و بین او و مالکان باشگاه شهر بیرمنگام رابطه فوق‌العاده‌ای برقرار است. او با تصمیم شخصی خودش هموطنانش را به باشگاه انگلیسی اضافه کرده است. در کنار کادرفنی، مونچی و دامیان ویداگانی در تیم مدیریتی مشغول به کار هستند. امری کنترل کاملی بر تیم دارد و تقریبا تمام خواسته‌هایش برآورده می‌شود، چیزی که در بایرن مونیخ اینطور نخواهد بود. استون ویلا حتی با رئال یونیون، باشگاه دسته سوم اسپانیا که خود امری مالک آن است، شراکت دارد. با وجود شرایط ایده‌آل در استون ویلا، باید دید آیا پیشنهاد بایرن مونیخ برای او جذابیت خواهد داشت یا خیر.

اونای امری ساعاتی پیش پیرامون علاقه بایرن مونیخ گفت:

قطعا و 100% روی استون ویلا متمرکز هستم. 

استون ویلا که در رتبه چهارم لیگ برتر قرار دارد، هفته گذشته به نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا صعود کرد

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا
  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟