Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@21:30:29 GMT

تراکتور - ایمان سلیمی؛ امروز در کمیته تعیین وضعیت

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۴۱۷۲۱

روز آینده جلسه رسیدگی به پرونده باشگاه تراکتور و ایمان سلیمی در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد

مدافع سابق تراکتوری ها که مقدمات حضور در اروپا را فراهم می کند، فردا باید در کمیته تعیین وضعیت برابر مسئولان تیم سابق خود قرار بگیرد.

به گزارش طرفداری، ایمان سلیمی که چندی پیش با پرداخت مبلغی به حساب باشگاه تراکتور قرارداد خود را به صورت یک طرفه فسخ کرده و به زعم خود از این تیم جدا شده بود، حالا باید به دلیل شکایت تراکتوری ها در کمیته تعیین وضعیت حضور پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلسه ای که شنبه در محل این کمیته و در فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

 اما موضوع شکایت تبریزی ها از این بازیکن که می توانست با عمل به بندی در قرارداد خود اقدام به فسخ یک طرفه کند، چه بود؟ مدافع سابق تراکتوری ها معتقد است که با پرداخت 70 درصد از قرارداد فصل گذشته یعنی سال دوم حضور در تراکتور می تواند از این تیم جدا شود و به همین دلیل مبلغ مورد نظر را به حساب این باشگاه واریز و اقدام به فسخ یک طرفه کرد. در سوی دیگر اما تراکتوری ها معتقدند او برای جدایی از این تیم باید 70 درصد از مبلغ کل قید شده در قرارداد سه ساله خود را پرداخت کند و با این حساب اختلاف مالی عجیبی بین تراکتوری ها و سلیمی وجود دارد.

به این ترتیب تراکتوری ها تصمیم گیری نهایی در این رابطه را به کمیته تعیین وضعیت سپرده اند. عجیب اینجاست که عدد مورد نظر به عنوان یکی از بندهای موجود در قرارداد چطور تنظیم شده است که به این راحتی می تواند سوتفاهمی بزرگ را باعث شود!

البته درباره این جدایی این بازیکن باید این را هم اضافه کرد که یکی دیگر از شروط تراکتوری ها برای جدایی، ترانسفر او به اروپا بود و به این ترتیب این بازیکن نمی تواند نه در ایران و نه در لیگ های حوزه خلیج فارس به بازی بپردازد و تنها می تواند راهی لیگ های اروپایی شود. پرسپولیسی ها پیش از بازی های لیگ برتر خواستار این بازیکن بودند اما در نهایت به دلیل همین بند موفق به جذب ایمان سلیمی نشدند. فسخ قرارداد ایمان سلیمی فقط زمانی معتبر است که او به یک تیم اروپایی برود.

حالا باید صبر کرد تا جلسه طرفین در کمیته تعیین وضعیت برگزار شود و روند پرداخت به پروسه شکایت تراکتوری ها آغاز شود. البته در این باره باید این را هم اضافه کرد که سلیمی در حالی 70 درصد از مبلغ سال قبل را به حساب تراکتور واریز واریز کرد که هنوز 20 درصد از مبلغ قراردادخود را دریافت نکرده است و به هرحال به دنبال این هم هست تا بتواند مبلغ طلب خود از تراکتوری ها را به دست بیاورد. او مبلغ یک میلیارد و هشت میلیون تومان به حساب تراکتور واریز و برگه فسخ یکطرفه اش را دریافت کرد.

نکته جالب در این باره اینکه در روزهای اخیر در برخی کانال های خبری تبریز شایعه ای مبنی بر بازگشت این بازیکن به تراکتور پخش شد اما نزدیکان این بازیکن از پیگیری کارهای او برای حضور در لیگ پرتغال خبر دادند و مدعی شدند شایعه بازگشت ایمان سلیمی به تبریز صحت ندارد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کمیته تعیین وضعیت ایمان سلیمی تراکتوری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۱۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن

بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند اما به دلیل بدقولی‌های باشگاه حاضر به تمدید قرارداد هم نیستند.

تعدادی از این بازیکنان در گفت و گو با مدیر برنامه‌های خود هرگونه تمدید قرارداد با باشگاه را منوط به تسویه مبلغ این فصل خود اعلام کرده اند. آنها در تصمیمی مشترک قصد دارند تنها در صورت دریافت تمام و کمال مبلغ قراردادهای فصل جاری، نسبت به تمدید قرارداد خود اقدام کنند.

این در حالی است که میزان طلب این بازیکنان بابت امسال حدود ۹۵ میلیارد تومان است که باید پرداخت شود اما باشگاه فعلا هیچ پولی برای این وضع ندارد.

کد خبر 846664 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد
  • تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت
  • با پیشنهاد گل محمدی؛ مطهری فردا با تراکتور قرارداد امضا می کند
  • خط و نشان مدافع ذوب آهن برای تراکتوری‌ها
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • محکومیت مس رفسنجان در شکایت عقیل کعبی
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!