Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@18:32:59 GMT

اعلام هشدار هواشناسی در خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۴۲۱۴۸

اعلام هشدار هواشناسی در خراسان رضوی

به گزارش تابناک به نقل از  ایسنا، بر این اساس از عصرروز شنبه، اول آذر، تا اواخر وقت یکشنبه، دوم آذر، بارش باران و برف در برخی نقاط به‌صورت رگباری با احتمال رعدوبرق، کاهش دما همراه با وزش باد شدید لحظه‌ای در غالب نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

آبگرفتگی و ایجاد روان‌آب به ویژه در نواحی غربی و برخی از نقاط جنوبی استان، وزش باد شدید، در محور‌های کوهستانی کولاک‌برف، تشکیل مه و کاهش دید و اختلال در سیستم حمل‌ونقل استان دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در اطلاعیه هواشناسی خراسان رضوی بر عدم تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها همچنین عدم صعود به ارتفاعات و عملیات کوهنوردی، تأمین سوخت، کنترل و تنظیم دمای گلخانه‌ها، مرغداری‌ها و دامداری‌ها و تاکید بر به همراه داشتن تجهیزات زمستانی در رده‌های جاده‌ای استان تاکید شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 هفته بسیج طرح معیشتی مجلس محدودیت های کرونایی هشدار هواشناسی خراسان رضوی سامانه بارشی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 هفته بسیج طرح معیشتی مجلس محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۲۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلال احمر در ۶ استان جنوبی به حالت آماده‌باش درآمد

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام کرد که درپی اعلام هشدار سازمان هواشناسی در خصوص بارش شدید باران، نیروهای امدادی این جمعیت در شش استان جنوبی به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

بابک محمودی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی در مورد فعالیت سامانه بارشی در پنج استان کشور گفت: در پی پیش بینی بارش شدید باران، رعدوبرق، وزش باد شدید، گرد و خاک و تگرگ در روز سه‌شنبه ۲۸ فروردین‌ماه در استان‌های هرمزگان، جنوب فارس، جنوب غرب و غرب سیستان و بلوچستان، نیمه جنوبی کرمان و بوشهر و و برای روز چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان امدادگران هلال احمر به حالت آماده باش درآمدند.

وی ادامه داد: در این شرایط جوی با توجه به بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، رعدوبرق و تگرگ، آبگرفتگی معابر بصورت گسترده، سرریز سدها، دور از انتظار نیست، امدادگران و نجاتگران هلال احمر برای کمک به حادثه دیدگان در آماده‌باش هستند.

رئیس سازمان امداد ونجات هلال احمر گفت: بر اساس هشدار هواشناسی از اواخر وقت امشب تا فردا وزش باد شدید لحظه ای همراه با بارندگی و رعد و برق در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان خوزستان، در خلیج فارس دور از انتظار نیست و در این استان‌ها هم امدادگران هلال احمر به حالت آماده باش درآمده‌اند.

محمودی گفت: در این شرایط به مردم توصیه می‌شود از توقف و تردد در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری و از سفرهای برون‌شهری و فعالیت‌های کوه‌نوردی اجتناب، شهروندان از تفرج‌گاه‌ها و سکونت‌گاه‌های واقع در حریم و بستر رودخانه خارج شوند. دامداران و عشایر در ارتفاعات و حاشیه رودخانه‌ها تردد نکنند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزش باد وضعیت جوی خراسان رضوی را ناپایدار می‌کند
  • امروز وزش باد، خیزش گرد و خاک را در برخی مناطق قم به همراه دارد
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۸ و ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / رگبار باران تا وزش باد شدید
  • هوای اصفهان ۶ درجه گرم‌تر می‌شود / تشدید بارش‌ها همراه با وزش باد در استان
  • صدور هشدار هواشناسی نارنجی و قرمز در نقاط مختلف کرمان
  • هلال احمر در ۶ استان جنوبی به حالت آماده‌باش درآمد
  • نگاهی به بارش باران و تگرگ در جاده مشهد - فریمان
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای سیستان و بلوچستان
  • هشدار؛ فعالیت‌های دریایی را تعطیل کنید!
  • ثبت توفان با سرعت ۱۰۸ کیلومتر تا بارش‌ها طی هشدار هواشناسی سمنان