Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد نجاتی پور  فرماندار باغملک گفت: جلوگیری از گسترش ویروس کرونا یک تکلیف همگانی است و بر همین اساس از فردا همه مبادی شهرستان تحت کنترل قرار می‌گیرد و خروج خودرو‌های بومی از باغملک هم ممنوع است و رانندگان متخلف با جرایم سنگین پلیس راهنمایی و رانندگی مواجه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان داشت: فعالیت همه مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی به مدت ۲ هفته تعطیل است و فعالیت ادارات با نیمی از کارمندان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی استمرار دارد.

نجاتی پور  برگزاری مراسم عزا و عروسی را ممنوع اعلام کرد و افزود: ترخیص اموات جهت دفن ساعت ۶ تا ۷ صبح و مراسم خاکسپاری در ساعات ۶ تا ۸ فقط با حضور بستگان درجه یک انجام می‌گیرد؛ و‌ی گفت: مداحان و نوازندگان مراسم تشییع تحت پیگرد قضایی قرار می‌گیرند؛ همچنین ملزومات، وسایل، تجهیزات و خودرو آن‌ها هم توقیف می‌شود.

 فرماندار باغملک با اشاره به ابطال مجوز حمل سلاح‌های گرم در مراسم تصریح کرد: با چاپخانه‌هایی که پوستر یا بنر مراسم تشییع را چاپ کنند برخورد قانونی می‌شود و گروه‌ها و کانال‌های فضای مجازی که این گونه آگهی‌ها را نشر دهند مورد پیگرد قضایی قرار می‌گیرند.

این مقام مسئول گفت: مساجد و زیارتگاه ها، فروشگاه‌های لوازم خانگی و پوشاک، آژانس‌های املاک، قهوه خانه‌ها و مراکز عرضه دخانیات، آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی بانوان، باشگاه‌های ورزشی، قنادی‌ها با فروش شیرینی تر، کادو فروشی ها، پرده سراها، آتلیه‌های عکاسی و مهد کودک‌ها و ... طی دوهفته آینده تعطیل هستند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۲۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود حدود یک میلیون خودرو به گیلان

ولی جهانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به جزئیات گزارش ستاد هماهنگی خدمات سفر گیلان اظهار کرد: بر اساس داده‌های آماری از ابتدای طرح نوروزی تاکنون حدود ۱ میلیون خودرو وارد گیلان شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان از خروج افزون بر ۷۵۰ هزار خودرو از این استان خبر داد و اضافه کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون حدود ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از طریق مبادی زمینی و هوایی وارد گیلان شدند.

جهانی از خروج حدود ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر از گیلان خبر داد و بیان کرد: آمار ورود مسافران به نسبت مدت نشانه سال گذشته ۷.۹۳ درصد کاهش داشته است‌.

وی از ثبت اقامت ۶ میلیون ۸۰۰ هزار نفر_شب در گیلان خبر داد و افزود: بر اساس آمارها ۷۶.۲۷ درصد تخت تأسیسات اقامتی ثابت تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی پُر شده است.

جهانی از ورود ۳۱۳ گردشگری خارجی به این استان خبر داد و اضافه کرد: این گردشگران دارای ملیت آذربایجان، روسیه، فرانسه، ترکیه، افغانستان، ترکمنستان، مصری، چینی، عراقی و اوکراینی هستند.

وی از صدور ۵ اخطار کتبی به اماکن و تأسیسات گردشگری گیلان در ایام نوروز خبر داد و بیان کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون ۳۹۶ مورد بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری گیلان صورت گرفته که ۲۳۰ بازدید عادی، ۱۱۱ مورد تشویق، ۵۰ مورد تذکر و ۵ مورد اخطار کتبی صادر شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان تصریح کرد: حدود ۴۲۰ هزار نفر از موزه‌ها، بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری گیلان بازدید کردند.

کد خبر 6062926

دیگر خبرها

  • اقدام عملی نهاد‌های بین المللی برای جلوگیری از اقدامات جنون آمیز رژیم صهیونیستی
  • کشت ۵۰ هکتار انگور دیم در اراضی شیب دار شهرستان فیروزه
  • ورود شیائومی به بازار پررقابت خودرو
  • ورود بیش از ۶۷۴ هزار خودرو به خراسان رضوی
  • اهدای خون ۵۰۰ قمی طی ۷ روز گذشته
  • همراهی مردم با پلیس برای پیشگیری از سرقت
  • امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی/ ورود همچنان ادامه دارد
  • ورود حدود یک میلیون خودرو به گیلان
  • دادستانی به ماجرای همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی ورود کرد
  • توصیه‌هایی برای جلوگیری از مسمومیت کودکان در سفر