Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- امید عالیشاه در بازی مقابل صنعت نفت آبادان غایب خواهد بود.
به گزارش آریا، دو روزی است که امید عالیشاه که یکی از کاپیتان های پرسپولیس است، در تمرینات این تیم غایب بوده و با این شرایط او غایب قطعی سرخ ها برای دیدار برابر صنعت نفت آبادان است. این اتفاق درحالی رخ داده که شایعه هایی در فضای مجازی به گوش می رسد که امید عالیشاه به علت آنکه فرصت کمی برای بازی کردن داشته، با کادر فنی گفتگویی داشته و در ادامه این گفتگو به بحث تبدیل شده و همین موضوع علتی بوده که عالیشاه در تمرینات حاضر نشده و حالا هم از لیست این تیم خط خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امید عالیشاه، وینگر سرخ‌ها که به عنوان کاپیتان دوم این تیم نیز بعد از سیدجلال حسینی شناخته می‌شود، به دلیل تداوم نیمکت نشینی با کادرفنی تیم به بحث پرداخت که این موضوع با واکنش کادرفنی و جریمه انضباطی او همراه شد. عالیشاه که بعد از بازی هفته اول مقابل سایپا برای موضوع مربوط به تداوم نیمکت نشینی و فرصت کمی که برای بازی به دست می‌آورد با کادرفنی به گفت‌گو می‌پرداخت، در ادامه این گفتگو تبدیل به بحث بین طرفین تبدیل شد. عالیشاه از دو روز پیش به همین دلیل در تمرینات تیم حاضر نشد و در ادامه از سوی کادرفنی نامش برای لیست اردوی پیش از بازی با نفت آبادان خارج شد.
وینگر سرخپوشان که انتظار داشت در فصل جدید و با جدایی بازیکنانی چون مهدی ترابی و علی علیپور، شانس بیشتری برای بازی به دست بیاورد، بعد از اطلاع از نیمکت نشینی مقابل نفت آبادان در روزی که بشار رسن نیز احتمالا با توجه به حضور در اردوی تیم ملی عراق در ترکیب اصلی حاضر نخواهد بود، اعتراض خود را به کادرفنی نشان داد که این موضوع البته با دردسر برای او همراه شد تا کادرفنی روی نام او به طور کامل برای بازی با نفت خط قرمز بکشد. باید دید بعد از بازی مقابل نفت آبادان یحیی گل محمدی چه تصمیمی در این زمینه خواهد گرفت.
باشگاه پرسپولیس درگیری عالیشاه با کادرفنی را تکذیب کرد اما مدعی شد این بازیکن در تمرین رفتار غیر حرفه ای داشت. باشگاه پرسپولیس، درگیری امید عالیشاه با مربی تیم را رد کرد اما تایید کرد که دلیل خارج شدن این بازیکن از لیست تیم برای بازی با صنعت نفت آبادان، مربوط به رفتار غیرحرفه ای او بوده است. در بیانیه باشگاه پرسپولیس آمده است:
ضمن رد برخی اخبار مربوط به درگیری لفظی بین امید عالیشاه و مربی تیم اعلام می‌دارد این بازیکن به دلیل برخی رفتارهای غیرحرفه‌ای در محل تمرین باید در باشگاه پاسخگوی رفتار خود باشد. این بازیکن به همین علت از لیست دیدار مقابل صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته دوم لیگ برتر دوره بیستم خارج شده است.
عالیشاه که در چند مقطع با برانکو ایوانکوویچ دچار مشکل شد و حتی در آستانه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از فهرست تیم برای بازی با الاهلی هم کنار گذاشته شد، هر بار به مجموعه بازگشت. عالیشاه که در هر دو مقطع جدایی از پرسپولیس و پیوستن به تراکتور و بازگشت دوباره اش به پرسپولیس مشکلاتی را با برانکو داشت، هرگز نتوانست خودش را به این مربی کروات اثبات کند. پس از جدایی برانکو، این باور وجود داشت که عالیشاه با توجه به عوض شدن فضا و حضور یک تفکر دیگر می تواند در ترکیب ثابت سرخ ها به میدان برود اما روزگار عالیشاه با کالدرون هم خوش نبود و کار به جایی رسید که این بازیکن چند هفته مانده به پایان بازی های نیم فصل در لیست مازاد قرار گرفت.
با حضور یحیی گل محمدی خیلی ها پیش بینی می کردند دوران نیمکت نشینی عالیشاه به پایان رسیده و او می تواند در ترکیب ثابت به میدان برود. اما اتفاق جدیدی برای کاپیتان دوم پرسپولیس رخ نداد و عالیشاه همچنان یکی از بازیکنانی است که به عنوان یار تعویضی به میدان می رود. طی چند هفته اخیر و با توجه به محرومیت آل کثیر و نیاز شدید گل محمدی به بازیکنی با خصوصیات تهاجمی که تجربه بازی در خط حمله را داشته باشد، بهترین فرصت در اختیار عالیشاه بود تا او بتواند علاوه بر اثبات توانایی هایش، جایگاه مناسبی را در ترکیب اصلی برای خود دست و پا کند. اما هنوز این اتفاق رخ نداده و کار به جایی رسیده که گل محمدی مجبور شده از بازیکنانی چون علی شجاعی در خط حمله بهره بگیرد و اقدام به جذب مهدی خانی کند که پست اصلی او نیز وینگر است و حتی در تیم امید از سوی کرانچار در پست هافبک دفاعی نیز بازی کرده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: امید عالیشاه صنعت نفت آبادان باشگاه پرسپولیس باشگاه پرسپولیس صنعت نفت آبادان امید عالیشاه نیمکت نشینی برای بازی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۳۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه دانیال اسماعیلی‌فر پس از بازی با صنعت نفت روزهای پرتنشی را تجربه کرده و شادی گل او خبرساز شد، اما نباید نسبت به نمایش فنی او در این مسابقه بی‌توجه بود.

دانیال اسماعیلی‌فر در دقیقه 8 موفق به گلزنی مقابل صنعت نفت آبادان شد و ارسال امید عالیشاه را تبدیل به گل کرد تا تیمش در مسیر کسب برتری پرگل قرار بگیرد و با کسب سه امتیاز در زمین حریف، رتبه دوم جدول لیگ برتر و اختلاف یک امتیازی با استقلال را نگه دارد.

دانیال در سمت راست زمین آنقدر مطمئن و کم‌اشتباه بود که صنعت نفت برخلاف بازی‌های قبل نتوانست از آن جناح نفوذ کند و کار خاصی انجام بدهد و جلوگیری از حملات و از سوی دیگر ایجاد موقعیت‌های پرشماری هم داشت تا نشان بدهد در بهترین فرم فنی و بدنی قرار دارد و می‌تواند به پرسپولیس در مسیر قهرمانی دوباره کمک کند.

اسماعیلی‌فر با وجود درخشش مقابل صنعت نفت و گلزنی در بازی اخیرشان، از رقابت بزرگ هفته آینده لیگ برتر برابر سپاهان و تیم سابق خود محروم شد تا سرخ‌پوشان یکی از آماده‌ترین مهره‌های خود را برای تقابل با شاگردان مورایس در اختیار نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر
  • دانیال اسماعیلی‌فر بازی با سپاهان را از دست داد