Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@10:32:33 GMT

مهران غفوریان و پانته‌آ پناهی‌ها در «آهک زنده»

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۴۳۰۴۶

مهران غفوریان و پانته‌آ پناهی‌ها در «آهک زنده»

فیلم سینمایی «آهک زنده» به نویسندگی و کارگردانی رامیار مُشایی و تهیه‌کنندگی وحید فتحعلی، این روز‌ها در حال سپری کردن روز‌های پایانی پیش تولید و در آستانه آغاز تصویربرداری قرار دارد.

تصویربرداری این فیلم، چهارم آذر در قمرود کلید می‌خورد و تاکنون مهران غفوریان و پانته‌آ پناهی‌ها به عنوان دو بازیگر این فیلم معرفی شده‌اند و به زودی بازیگران دیگر این پروژه سینمایی نیز اعلام خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مهران غفوریان که در فیلم‌های «ارادتمند، نازنین، بهاره، تینا» و به‌تازگی در سریال «قورباغه» به کارگردانی هومن سیدی در نقشی جدی ظاهر شده، یکی از نقش‌های اصلی و جدی «آهک زنده» را تجربه خواهد کرد.

این بازیگر سینما و تلویزیون در رابطه با حضورش در پروژه سینمایی «آهک زنده» می‌گوید: «این فیلم فضای خیلی قشنگی دارد. فیلم کاملاً جدی است و الان نمی‌توانم موضوعش را بگویم. بخش‌هایی از آن در اطراف قم فیلمبرداری می‌شود که بازی من آن‌جاست و این فیلم برای جشنواره فیلم فجر ساخته می‌شود.»

پانته‌آ پناهی‌ها، دیگر بازیگر این پروژه سینمایی که سال گذشته برای نقش آفرینی در فیلم «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا در قم حضور داشت، حالا برای فیلم «آهک زنده» مجدداً مسافر قم می‌شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فیلم سینمایی آهک زنده مهران غفوریان پانته آ پناهی ها آهک زنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۳۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قروه بیشترین میزان بارندگی را در کردستان ثبت کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی پناهی اظهار کرد: در پی فعالیت سامانه بارشی در استان از روز گذشته، ایستگاه‌های قروه با ۱۳ میلی متر، موچش ۸ میلی متر، قاملو و کامیاران ۵ میلی متر، گل تپه ۴ میلی متر و سنندج ۳ میلی متر بیشترین میزان بارندگی را داشتند.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کردستان با اشاره به اینکه فعالیت این سامانه تا فردا عصر ادامه خواهد داشت، افزود: عمده بارش‌ها برای امروز و بخش شرقی استان پیش بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه ورزش باد شدید در استان انتظار می‌رود.

پناهی یادآور شد: از روز چهارشنبه تا پایان هفته هوای استان آرام و پایدار خواهد بود.

کد خبر 6085535

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین
  • پوتین با هوش مصنوعی بازیگر فیلم زندگینامه خودش شد (+عکس)
  • «پوتین» با هوش مصنوعی بازیگر شد
  • نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی
  • خاطره بامزه جواد رضویان از فحش دادن رضا عطاران به مهران غفوریان (فیلم)
  • خواستگاری مهران مدیری از خانم بازیگر 29 سال پیش!
  • قروه بیشترین میزان بارندگی را در کردستان ثبت کرد
  • صداپیشه و بازیگر پیشکسوت بستری شد
  • بازیگر پیشکسوت زیر تیغ جراحی رفت
  • درگیر شدن با «عروس خیابان فرشته»/ فیلمنامه‌ از بازیگر مهم‌تر است