Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-28@16:34:46 GMT

نتایج هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۴۳۰۷۶

نتایج هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران

برتری تیم های گل گهر سیرجان و فولاد خوزستان بر حریفان و سریع‌ترین کارت قرمز تاریخ ۲۰ ساله لیگ برتر ایران را بازیکن ذوب آهن اصفهان دریافت کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در ادامه این هفته از بازی‌ها گل گهر سیرجان با ۲ گلِ گادوین منشا در زمین مس رفسنجان به برتری رسید و ۶ امتیازی شد.

فولاد خوزستان ۲ به ۱ استقلال را شکست داد، در این بازی فرشاد احمدزاده و لوسیانو پریرا برای فولاد گل زدند و وریا غفوری تک گل استقلال را به ثمر رساند؛

 دیدار تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و ذوب آهن اصفهان با تساوی ۱ - ۱ به پایان رسید، پیمان بابایی برای ماشین سازی و عبدالله حسینی برای ذوب آهن گل زدند، تیم ذوب آهن از دقیقه یک پس از اخراج وحید محمدزاده ۱۰ نفر به بازی ادامه داد، این سریع‌ترین کارت قرمزِ تاریخ ۲۰ ساله لیگ برتر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در همین چارچوب شنبه پرسپولیس میزبان نفت آبادان است و پیکان با شهرخودروی مشهد دیدار می کند.     برچسب ها: لیگ برتر ، استقلال ، گل گهر سیرجان ، فولاد خوزستان ، ذوب آهن اصفهان ، مس رفسنجان

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: لیگ برتر استقلال گل گهر سیرجان فولاد خوزستان ذوب آهن اصفهان مس رفسنجان لیگ برتر ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۳۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر والیبال؛ صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان

 تیم‌های پیکان تهران و فولاد سیرجان در دومین دیدار از سری پلی‌آف نیمه نهایی لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۹ دیروز (سه‌شنبه) در سالن فدراسیون والیبال به مصاف هم رفتند که نتیجه این بازی، ۳ بر ۲ به سود فولاد بود.

پیکان در ست‌های اول و دوم ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۱ برنده شد، اما شاگردان بهروز عطایی در تیم فولاد در ست‌های سوم و چهارم به بازی برگشتند و ۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۱۹ پیروز شدند تا برنده بازی در تای برک مشخص شود. فولاد در ست پنجم هم ۱۵ بر ۹ به برتری رسید تا به‌عنوان نخستین تیم راهی فینال شود.

تیم فولاد سیرجان در بازی نخست که یکشنبه برگزار شد با نتیجه ۳ بر یک پیکان را شکست داده بود.

دیدار دوم تیم‌های شهداب یزد و شهرداری ارومیه از سری پلی‌آف نیمه نهایی لیگ برتر والیبال نیز امروز (چهارشنبه) برگزار می‌شود. شهداب در بازی نخست ۳ بر یک برنده شده است.

دیگر خبرها

  • فولاد خوزستان با ویسی به دنبال نجات در لیگ برتر
  • برنامه ویسی برای نجات فولاد
  • لیگ دسته اول فوتبال| تداوم صدرنشینی خیبر در شب بُرد مدعیان
  • آقای گل سابق لیگ برتر میهمان تمرین امروز فولادی‌ها + عکس
  • بهترین آقای گل لیگ برتر، دوباره در زمین چمن!(عکس)
  • لیگ برتر والیبال؛ صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • آژیر قرمز برای ۳ تیم خوزستانی/ نابسامانی مدیریتی عامل اصلی ناکامی
  • صعود فولاد سیرجان به مرحله نهایی لیگ برتر والیبال
  • فولاد سیرجان نخستین فینالیست لیگ برتر والیبال
  • برنامه مسابقات هفته‌های دوم تا چهارم لیگ برتر فوتبال امید‌