Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-16@21:51:07 GMT

قیمت گران‌ترین فرش دستباف ایران چند است؟

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۴۳۴۹۸

صراط: فرش دستباف و دستبافته‌ها انواع مختلفی دارند در حالی که همیشه این تلقی وجود دارد که فرش دستباف بسیار گران است و ما نمی‌توانیم فرش دستباف داشته باشیم در صورتی که حداقل قیمت هر متر مربع فرش دستباف ۷۰۰تا ۸۰۰ هزارتومان است که تنوع بسیار زیادی نیز در طرح و نقش فرش‌ها وجود دارد که می‌تواند هر نوع سلیقه و با هرنوع بودجه‌ای را در داخل کشور پوشش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش خبرآنلاین، وی درباره گران‌ترین قیمت فرش‌های دستباف بیان کرد: قیمت فرش‌های نفیس و ابریشم بسیار بالاتر از این رقم است که می‌توان به متری ۴۰تا۶۰میلیون تومان اشاره کرد.

وی تاکید کرد: بازار داخلی ظرفیت این را دارد که همچنان خریدار فرش‌های ایرانی باشد، اما برای این گستره، پیشینه و ظرفیتی که در داخل کشور وجود دارد با توجه به سال‌هایی که میعانات گازی، پتروشیمی، فرش و ... در صدر ۳ردیف صادرات غیرنفتی قرار داشته باشند، اما این ظرفیت در بازار داخلی رعایت نشده در حالی که ما باید کل جهان را بازار خود ببینیم که متاسفانه با ادامه سیاست‌های تجاری این اتفاق نمی‌افتد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: فرش دستباف قیمت فرش صراط فرش دستباف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۳۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات مالیات ثروت در ۱۴۰۲/ وصول ۵ میلیارد از خانه های خالی

در سال گذشته حدود ۲۸ همت مالیات بر ثروت وصول گردیده در قسمت مالیات خانه های خالی تنها ۵ میلیارد تومان به خزانه واریز گردیده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،‌ در سال گذشته بر اساس امار عملکرد سازان امور مالیاتی کشور حدود 28 همت  مالیاتبر ثروت شامل مالیات بر ارث، مالیاتهای اتفاقی، نقل و انتقال سرقفلی، سهام، املاک و همچنین حق تمبر اوراق بهادار، املاک گران قیمت، خودروهای سواری گران قیمت و خانه های خالی از سکنه وصول گردیده است.

نکته جالب توجه اینکه در یک سال گذشته تنها 5 میلیارد تومان از محل خانه های خالی از سکنه وصول گردیده است.

در حالی که میزان مالیات وصولی ازخودروهای لوکس نیز 1700 میلیارد تومان بوده تنها 100 میلیارد تومان از واحدهای مسکونی گران قیمت وصول گردیده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تویوتای تازه‌نفس گران به بازار خودروی ایران می‌آید/ عکس
  • تویوتا تازه‌نفس گران به بازار خودروی ایران می‌آید/ عکس
  • تولید یک کاپشن گران قیمت با پوست تمساح توسط استاد کره‌ای (فیلم)
  • جزئیات مالیات ثروت در ۱۴۰۲/ وصول ۵ میلیارد از خانه های خالی
  • (ویدئو) جاسازی محموله گران‌قیمت مواد مخدر داخل قطعات پنیر
  • پیامک ۴ تومان گران می شود
  • تن ماهی گران نمی‌شود / دلایل افزایش تولید تن مرغ چیست؟
  • چرا قیمت مرغ گران نشد؟
  • رشد قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی در بازار؛ کوئیک، شاهین و پژو پارس چقدر گران شد؟ | جدول قیمت ها
  • تولید ۱۷۰ هزار متر مربع فرش دستباف در کردستان