Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در گزارش زیر قصد داریم شما را با دستور پخت اسنک هات داگ و پنیر آشنا می کنیم. 


مواد لازم:

هات داگ ۸ عدد
پنیر چدار رنده شده ۱ لیوان
خمیر فیلو ۸ عدد
روغن مقداری

بیشتر بخوانید:

آموزش آشپزی؛ از اسنک رول مرغ با پنیر و همبرگر مرغ سوخاری به روش رستورانی تا گراتن کدو سبز بدون گوشت + تصاویر


طرز تهیه:

خمیر فیلو را روی سطح کار بگذارید و در گوشه بالایی خمیر مقداری پنیر چدار و یک هات داگ قرار دهید؛ از بالا به سمت پایین خمیر فیلو را رول کنید، لبه‌های خمیر و گوشه‌ها را با مقداری آب مرطوب کنید و به هم بچسبانید به طوری که پنیر و هات داگ در خمیر مخفی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

داخل سینی فر کاغذ روغنی بگذارید و رول‌ها را روی سینی فر قرار دهید، با قلمویی که در مقداری روغن زده اید روی رول‌ها را چرب کنید سپس سینی را داخل فر با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد به مدت ۱۰ – ۱۵ دقیقه قرار دهید تا زمانی که خمیر ترد شود سپس به همراه سس گوجه فرنگی یا سس خردل سرو کنید.

منبع: آشپزی ها

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش آشپزی طرز تهیه هات داگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۳۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه حلوا ارده اصل ترکی، ساده و خوشمزه (فیلم)

 

 

 

مواد لازم:    1 و 1/2 پیمانه ارده   1 و 1/2 پیمانه استویا خرد شده   1/3 پیمانه آب    1 قاشق چایخوری عصاره وانیل    3/4 پیمانه پسته سوخاری خرد شده       منبع : راهنماتو ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه نان سیمیت ترکیه ای، نرم و خوشمزه (فیلم) طرز تهیه حلوای شیر به سبک کدبانوی ترکیه‌ای (فیلم) طرز تهیه یک نان رژیمی با پروتئین بسیار بالا (فیلم)

دیگر خبرها

  • طرز تهیه نان کشمشی خانگی، نرم و خوشمزه (فیلم)
  • طرز تهیه مینی چیزکیک لیمویی، ساده و خوشمزه (فیلم)
  • طرز تهیه شوید واویشکا با مرغ، غذای آسان و خوشمزه گیلانی
  • طرز تهیه 25 کیلو چلو ماهیچه توسط آشپزان ماهر هندی (فیلم)
  • طرز تهیه سالاد ماکارانی رژیمی با کلم بروکلی
  • طرز تهیه حلوا ارده اصل ترکی، ساده و خوشمزه (فیلم)
  • طرز تهیه خوشمزه‌ترین دسر یخچالی با شیره انگور و گردو + فیلم
  • طرز تهیه یک غذای خوشمزه خیابانی با دل و جگر توسط آشپز پاکستانی (فیلم)
  • طرز تهیه نان سیمیت ترکیه ای، نرم و خوشمزه (فیلم)
  • این پاستای رژیمی خوشمزه را بدون دغدغه بخورید