Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی‌اکبر علیزاده برمی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان دامغان باتوجه به کمبود فضای درمان نسبت به دیگر شهرهای استان، نیازمند فضای درمانی جدید بود که مجوز اختصاص بیمارستان دوم نیز صادر شد.

او ادامه داد: پس از تذکر در مجلس و نامه به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به‌عنوان نماینده وزیر به دامغان سفر کرد و مقرر شد تا بیمارستان رضایی دامغان از لحاظ مقاوم بودن بررسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیزاده اظهار داشت: پس از تعیین نماینده و کارشناس دانشگاه علوم پرشکی استان سمنان و انجام بررسی‌های لازم، فضای درمانی مجموعه برادران رضایی از لحاظ فنی و مقاومت بررسی شد و مورد موافقت قرار گرفت.

او تصریح کرد: هم‌اکنون اختصاص بیمارستان دوم در دامغان هیچ منع قانونی ندارد و در حال طی کردن مراحل قانونی است.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، گفت: باتوجه به اعلام معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان دامغان می‌تواند تا ۳۰۳ تخت بیمارستانی دانشگاهی داشته باشد که با استناد به این مطلب، در تلاشیم تا بیمارستان دوم دولتی در شهر ایجاد شود.

شهرستان دامغان دارای یک بیمارستان دولتی، یک کلینک تخصصی ویژه، ۱۲ مرکز خدمات جامع سلامت و ۳۲ خانه بهداشت روستایی است.

انتهای پیام / گ 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار مجلس ساخت بیمارستان بیمارستان دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۴۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای دو طرح حوزه بهداشت و درمان بردسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر بیمارستان ولیعصر شهرستان بردسکن گفت: با هدف افزایش رضایتمندی بیماران و همراهان با مشارکت خیران عملیات اجرایی دو طرح سالن انتظار و بخش قلب و اعصاب در بیمارستان ولیعصر این شهرستان آغاز شده است.

 رضا ذبیحی افزود طرح سالن انتظار در مساحت ۸۰ متر مربع با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان با پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی در حال اجراست و امید می‌رود این طرح  در شش ماهه دوم امسال تکمیل و بهره‌برداری شود.

وی گفت: طرح بخش داخلی قلب و اعصاب نیز با ۱۸۰ متر مربع با پیش بینی ۱۶ تخت با ۲۰ درصد  پیشرفت در حال اجرا است و مشارکت خیران در این طرح  تاکنون ۴۵۰ میلیون تومان بوده است.

مدیر بیمارستان ولیعصر بردسکن ابراز امیدواری کرد: با پیگیری‌های حوزه ستادی شبکه بهداشت و درمان و مجموعه مدیریتی بیمارستان ولیعصر و مشارکت خیران تا پایان امسال شاهد تکمیل این دو بخش و سالن انتظار باشیم.

دیگر خبرها

  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • دارو باز هم داد مجلس را درآورد؛ دارویار پس از ۲ سال به کجا رسید؟
  • اختصاص ۷ همت به طرح دارویار
  • وزیر بهداشت: برای سکوهای اینترنتی تحویل دارو کد رهگیری صادر می‌شود
  • اجرای دو طرح حوزه بهداشت و درمان بردسکن
  • انجام ۱۸۰ هزار عمل جراحی در تعطیلات نوروز