Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ امیر طالبی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه آغاز محدودیت‌های کرونایی جدید در کشور و استان گیلان، اظهار کرد: با تصمیم ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا به منظور پیشگیری از شیوع این ویروس، مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک شهرستان‌های رشت و رودبار از امروز تعطیل است.

رئیس پلیس راهور استان گیلان ادامه داد: این وضعیت تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان دریافت نوبتی دهی اینترنتی برای تعویض پلاک، گفت: برای افرادی که دارای نوبت اینترنتی هستند پیام‌های لغو مراجعه به این مراکز در شهرهای رشت و رودبار ارسال خواهد شد.

سرهنگ طالبی در ادامه به زمان شروع فعالیت مجدد این مراکز اشاره و تصریح کرد: آغاز فعالیت این مراکز به وضعیت شهرستان‌های رشت و رودبار از نظر کرونا و تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا دارد.

وی با اشاره به موضوع پایان مهلت وکالت نامه نیز، اضافه کرد: صاحبان این خودروها می‌توانند با همراه داشتن مدارک به مراکز تعویض پلاک این دو شهرستان مراجعه و با هماهنگی پلیس، از لغو وکالت نامه آنها تا بازگشایی دوباره مراکز تعویض پلاک شهرستان‌های قرمز جلوگیری شود.

کد خبر 5076402

منبع: مهر

کلیدواژه: امیر طالبی پلیس راهور گیلان تعویض پلاک ویروس کرونا ویروس کرونا هفته بسیج محدودیت های کرونایی شیراز شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا شهرکرد گرگان شهرستان کرج لیگ برتر فوتبال ایران ستاد ملی مقابله با کرونا بوشهر بسیج رشت و رودبار تعویض پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۴۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، معاون سازمان امور استخدامی گفت: حتی با کاهش ساعت کاری ادارات، بانک‌ها پنج‌شنبه ها باز هستند و مشمول تعطیلی نمی‌شوند.

او می گوید: اگر بانک‌ها پنج‌شنبه ها تعطیل باشند، به لحاظ فعالیت جاری کشور، رسما پنج‌شنبه ها را از دست خواهیم داد.

به گفته معاون سازمان امور استخدامی، تمامی کارمندان مراکز خدمات رسان اداری از جمله بانک‌ها، مراکز نظامی، امنیتی و نیروهای مسلح، مراکز مرتبط با حوادث غیرمترقبه با توجه به نوع شغل مربوطه در روزهای پنجشنبه باز هستند و تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل حال آنها نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • ضابطه مندی معاینه فنی تهران برای خودروهای پلاک شهرستان در پایتخت
  • خودروهای پلاک شهرستان چه قدر هوای تهران را آلوده می کنند؟ | تخفیف ۲۰ درصدی برای خودروهای دارای معاینه فنی برتر
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان در آلودگی هوای تهران
  • گواهی‌های صادره در مراکز اطراف تهران دقیق نیست
  • لزوم ضابطه‌مند کردن داشتن معاینه فنی تهران برای تردد در پایتخت 
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان از آلودگی هوای تهران
  • کود شیمیایی قاچاق در رودبار توقیف شد
  • بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
  •  بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟