Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، در اطلاعیه شماره ۸۶ ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد آمده است.

بنابر مصوبات ستاد ملی و استانی پیشگیری و مقابله با کرونا اعمال محدودیت‌های جدید به شرح زیر اعلام می‌گردد:

با تقدیر از همراهی اصناف و کسبه محترم فعالیت اصناف و مشاغل ضروری مانند نانوایی‌ها و سوپرلبنیات و فرآورده‌های لبنی، میوه و سبزی فروشی ها، پروتئین‌ها اعم از گوشت، مرغ و ماهی، عطاری و دارو‌های سنتی، داروخانه‌ها و مراکز دامپزشکی، فروشگاه‌های بزرگ مواد غذایی و زنجیره‌ای (فقط عرضه مواد غذایی)، بیرون بر رستوران‌ها و پیتزا فروشی‌ها از امروز شنبه مورخ یکم آذر ماه به مدت دو هفته تا ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه شب مجاز به فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایر اصناف مجاز طبق لیست اعلامی اتاق اصناف مرکز استان نیز فقط تا ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه فعالیت نموده و بعد از آن تعطیل هستند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتاق اصناف محدودیت های کرونایی واحد های تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۴۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب دو کافی‌شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد

ایسنا/خراسان رضوی مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی گفت: در گشت‌های مشترک مدیریت بازرسی نظارت اصناف با دستگاه‌های نظارتی دو واحد صنفی کافی‌شاپ در مشهد به علت تخلف پلمب شدند.

محسن صیادی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به گشت‌های مشترک مدیریت بازرسی نظارت اصناف با دستگاه‌های نظارتی اظهار کرد: در این گشت‌ها دو واحد صنفی کافی‌شاپ در سطح شهر مشهد و یک واحد صنفی نیز در خیابان شیرازی به علت تخلف پلمب شدند.

وی افزود: تخلف این دو واحد عدم رعایت قوانین و مقررات نظام صنفی، گرانفروشی و عدم درج قیمت بوده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی بیان کرد: اتاق اصناف به واحدهای صنفی رستوران‌داران، اغذیه پیتزا و کافی‌شاپ به استثنا ۵۰ واحد صنفی رستوران منتخب در منطقه ثامن مجوزی برای فعالیت تا ۲ ساعت قبل از اذان مغرب آن هم به صورت بیرون‌بر نداده است و مدیریت بازرسی نظارت اصناف با واحدهای صنفی متخلف برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در مشهد
  • اعمال محدودیت در فعالیت رستوران‌های کرمانشاه در ماه رمضان
  • پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در قزوین
  • تداوم نظارت بر واحدهای صنفی جهرم تا پایان نوروز
  • پلمب ۶ واحد صنفی در قزوین
  • پلمب دو کافی‌شاپ در مشهد
  • پلمب دو کافی‌شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد
  • پلمب ۱۵ واحد صنفی به دلیل گران‌فروشی
  • پلمب و اخطار پلمب ۱۷ واحد صنفی متخلف در نیشابور
  • تشکیل بیش از هزار پرونده تخلف برای اصناف هرمزگان