Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@14:14:01 GMT

طارمی بالاخره به ترکیب اصلی پورتو رسید

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۴۴۶۸۹

طارمی بالاخره به ترکیب اصلی پورتو رسید

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پورتو پرتغال امروز شنبه در مرحله سوم جام حذفی این کشور به مصاف تیم فابریل می رود.

روزنامه «ojogo» پرتغال خبر داد مهدی طارمی در بازی امروز در ترکیب اصلی تیم پورتو قرار دارد.

این روزنامه نوشت: «کاراکا به همراه طارمی و تونی در ترکیب ۱۱ نفره قرار دارند. فیلیپه اندرسون هم فیکس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ممکن است مامادو لوم هم در پست دفاع وسط بازی کند.»

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طارمی این فصل در حالی به تیم پورتو پیوست که هنوز موفق نشده است در ترکیب اصلی این تیم به میدان برود. طارمی در اکثر مسابقات در دقایق پایانی به میدان رفته است.

البته در بازی گذشته پورتو، طارمی در نیمه نخست به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت و موفق شد تنها گل خود را برای این تیم به ثمر برساند.

طارمی برای رسیدن به ترکیب اصلی تیم پورتو قید حضور در اردوی تیم ملی و بازی دوستانه با بوسنی را زد و از دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی خواست او را به تیم ملی دعوت نکند.

کد خبر 5076425 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی طارمی تیم فوتبال پورتو پرتغال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال فولاد خوزستان ویروس کرونا باشگاه پرسپولیس یحیی گل محمدی کارلوس کی روش تکواندو تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال تراکتور فدراسیون والیبال تیم فوتبال النصر عربستان ترکیب اصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۴۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند که از اردوی تیم ملی با آسیب دیدگی به تمرینات سال جدید پرسپولیس بازگشت، سه بازی فروردین ماه سرخ‌ها را به دلیل مصدومیت از ناحیه دست، از دست داد.

در این مدت دروازه پرسپولیس به امیررضا رفیعی گلر ۲۲ ساله این تیم سپرده شده بود و حالا پیش از دیدار حساس جام حذفی، گلر باتجربه و ملی‌پوش پرسپولیسی‌ها گچ دستش را باز کرد.

علیرضا بیرانوند بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، در تمرین روز دوشنبه برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد.

بیرو که در این مدت با دست گچ گرفته به تمرینات بدنسازی می‌پرداخت در تمرین امروز با مچ بانداژ شده‌اش کنار مربی گلرهای برزیلی و چهار دروازه‌بان جوان پرسپولیس عکسی به یادگار گرفت.

باید دید شرایط او برای بازی با آلومینیوم در جام حذفی چگونه دنبال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شرایط عجیب در پورتو؛ سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • شرایط مبهم پرسپولیس برای سفر به اراک؛ برزخ عجیب اوسمار!
  • پاشنه آشیل فاتح توپ طلا در پرسپولیس | جثه بزرگی که دردسرساز هم می شود
  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)