Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌اصغر عطایی، مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره وضعیت معابر و خیابان‌های پایتخت با توجه به وضعیت بارندگی طی ساعات گذشته اظهار داشت: تمهیدات و برنامه‌های مورد نیاز جهت مقابله با آب‌گرفتگی و وقوع سیلاب در خیابان‌ها و معابر تهران از ماه‌های قبل آغاز شده و از ابتدای سال جاری 530 کیلومتر کانال و مسیل‌های تهران مستمر لایروبی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اکیپ‌ها و پیمانکاران به صورت مستقل در 122 ناحیه تهران اقدامات لازم را انجام داده‌اند و در بخش عمرانی جا‌هایی که در سال‌های پیش مشکل بوده رفع عیب شده و اقدامات لازم صورت گرفته است.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران ادامه داد: امسال تجهیزات و امکانات در 122 ناحیه نیز افزایش یافته و به هر ناحیه دو دستگاه موتور پمپ اختصاص داده شده و لایروبی‌های مداوم نیز در حال انجام است.

عطایی خاطرنشان کرد: آمادگی به صورت کامل برای بارش برف نیز در پایتخت وجود دارد و امسال 270 ماشین‌آلات مکانیزه و برف‌روب، نمک‌پاش و محلول‌پاش نیز در اختیار نواحی مختلف شهرداری قرار گرفته که در صورت لزوم مورد استفاده قرار می‌گیرد.همچنین محل‌هایی را به عنوان پشتیبان‌کننده مناطق در نظر گرفته‌ایم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران بارندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۴۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش باران تا ظهر امروز در مازندران

فرجی کارشناس هواشناسی مازندران گفت: هوای مازندران امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ابری همراه با بارش پراکنده بتدریج با کاهش ناپایداری و ابر پیش بینی می‌شود.

او افزود:آسمان مازندران روز پنجشنبه صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما خواهد بود.

کارشناس هواشناسی مازندران گفت:وضعیت جوی مازندران روز جمعه هم صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ۶۰ کیلومتر کانال آبیاری دشت قزوین لایروبی شد
  • تداوم بارش باران تا ظهر امروز در مازندران
  • ۱۵۰آبکشی معابرشهری زرند در پی بارش شدید باران
  • لایروبی ۴۲ کیلومتر رودخانه‌های استان قزوین برای پیشگیری از سیل
  • سایه باران کماکان بر سر تهران
  • لایروبی ۴۲ کیلومتر از رودخانه‌های استان/صفر شدن آمار تلفات ناشی از سیل در قزوین
  • لایروبی ۴۲ کیلومتر از رودخانه‌های قزوین
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت 
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیر مجاز در منطقه ۱۹ پایتخت
  • تولید مشارکتی خودروی برقی عمومی، اولویت نخست شهرداری پایتخت