Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمدهادی امیری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت مشترکان مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد می توانند برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و به حداقل رسانیدن مراجعات حضوری مطالبات و درخواست های خود را از طریق سامانه های تعریف شده پیگیری کنند.

وی بیان کرد: مشترکان برای دریافت و پرداخت قبوض تلفن ثابت و همراه اول و وصل آنی آن بعد از پرداخت قبض با سامانه تلفنی ۲۰۰۰ اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: مشترکان برای فروش و خدمات پس از فروش اینترنت پرسرعت تلفن ثابت ( ADSL) از طریق سامانه ۲۰۲۰ اقدام کنند.


 امیری تاکید کرد: خدمات پشتیبانی و رفع خرابی خطوط مشترکان تجاری با سامانه تلفنی ۲۰۱۰ و رفع خرابی خطوط تلفن ثابت خانگی با سامانه تلفنی ۲۰۱۱۷ انجام می شود.

وی گفت:سامانه تلفنی ۱۱۸پاسخگوی سوالات درباره اطلاعات تلفنی و مرکز تماس ۹۹۹۰ برای مشترکان همراه اول پیش بینی شده است.
امیری تاکید کرد:پورتال شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir برای دریافت و پرداخت قبوض تلفن ثابت وهمراه اول ،دریافت ریزمکالمات ،درخواست اینترنت پرسرعت تلفن ثابت ،درخواستFTTH و دانلود فیلم های سینمایی برنامه ریزی شده است.

امیری  ابراز داشت:امید می رود همه مشترکان مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد با استفاده از خدمات غیر حضوری را علاوه بر صرفه جویی در زمان وپیشگیری از شیوع ویروس کرونا ،خدمات مطلوب تر ی را دریافت کنند.

هم اکنون ۸۳ هزار و ۵۶۵ شماره تلفن ثابت و یک میلیون و ۱۶۱ هزار و ۶۷ تلفن همراه در کهگیلویه وبویراحمد وجود دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا کهگیلویه وبویراحمد شرکت مخابرات ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کهگیلویه وبویراحمد شرکت مخابرات ایران ویروس کرونا کهگیلویه وبویراحمد شرکت مخابرات ایران اخبار کنکور کهگیلویه وبویراحمد سامانه تلفنی تلفن ثابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۵۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری؛ بینندگان خبر می‌توانند مسائل و مشکلات خود را با ما در میان بگذارند تا به نیابت از آنها پیگیری شود.
تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
تمامی هم استانی‌هایی که در سامانه پیام رسان سروش و خبرگزاری صدا و سیما به شماره ۰۹۹۰۵۰۹۰۲۹۱ عضو هستند، می‌توانند مطالبات خود را از طریق همین سامانه با همکاران ما در میان بگذارند.
مطالبات شما هم از طریق تلفن شبانه روزی ۳۱۱۶۲۰۶۰ با صدای شما ضبط و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • تسریع توسعه فیبر نوری در تهران/ بسته‌ فیبر رایگان و مودم اقساط ارائه خواهدشد
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • افزایش ۸۰ هزار متر مربعی فضای ورزشی مدارس کهگیلویه‌وبویراحمد
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • افتتاح سامانه تلفنی رایگان مشاوره حقوقی در تبریز
  • افتتاح سامانه تلفنی رایگان مشاوره حقوقی در آذربایجان شرقی
  • سیل ۱۵۰۰ میلیارد تومان به کهگیلویه وبویراحمد خسارت زد
  • اجرای بیش از ۶۴ هزار متر شبکه فیبرنوری در کردستان
  • همه راه‌های اصلی و روستایی شمال استان کرمان باز هستند
  • پاسخگویی به بیش از ۸۷ هزار تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱ در چهارمحال و بختیاری