Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از طرح مجلس برای رتبه بندی معلمان در۵ سطح خبر داد. - اخبار سیاسی -

مهدی اسماعیلی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، درباره طرح مجلس برای رتبه‌بندی معلمان، گفت: دولت اخیراً اعلام کرده است که رتبه بندی معلمان را اجرا می کند اما آن چیزی که امروز تحت عنوان رتبه بندی انجام می شود تنها افزایش حقوق و مزایای بوده که برای تمام کارکنان دولت در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی با بیان اینکه در قانون خدمات کشوری بحث همسان سازی حقوق و مزایای کارکنان دولت ذکر شده است، ادامه داد:پیش از این برای دستگاه ها مختلف این همسان سازی انجام شده بود و آموزش و پرورش بعد از سالها این موضوع را انجام داد که دولت آن را به حساب رتبه‌بندی گذاشته است.

نماینده میانه در مجلس با اعلام اینکه در سند تحول بنیادین بر اجرای رتبه بندی معلمان تاکید شده است، اضافه کرد: در سند تحول بنیادین آمده است که رتبه بندی باید بر اساس رتبه مسئولیتی انجام شود و مزایای متناسب با آن در نظر گرفته شود، تا امروز هیچ حکمی دال بر اینکه دولت کارسازی کرده باشد و معلمان بر اساس درجه بندی مزایا بگیرند وجود ندارد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس عنوان کرد : در آموزش و پرورش نیز باید مثل دانشگاه‌ها که استادیار و غیره وجود دارد بر اساس رتبه بندی، معلمان یار و یا اینگونه درجات وجود داشته باشد ما بر اساس  همین رویکرد به دولت اثبات کردیم که در حال حاضر رتبه بندی را اجرا نکرده است.

اسماعیلی  با بیان اینکه در طرح مجلس معلمان به پنج طبقه مسئولیتی تقسیم شده اند اظهار داشت: طبق طرح مجلس معلمان بر اساس شایستگی ها و صلاحیت های حرفه ای و سابقه خود درجه بندی می شوند و مزایای لازم را دریافت می کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس رتبه بندی معلمان مجلس رتبه بندی معلمان رتبه بندی معلمان طرح مجلس بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۵۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ اصلاح شد و به زودی کسورات بازنشستگی آنها تأمین و به حساب صندوق واریز می‌شود که رتبه جدید برای آنها صادر شود.

کد خبر 745798

دیگر خبرها

  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد + فیلم
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های اصلاح شد
  • جلیل محبی: این گشت ارشاد کار دولت است
  • ادعای جلیل محبی: این گشت ارشاد کار دولت است
  • ۵۰ هزار میلیارد تومان برای رتبه بندی معلمان هزینه شد
  • طرح رتبه‌بندی و اعتبار سنجی موسسات آموزش عالی کشور تدوین می‌شود
  • طرح رتبه‌بندی و اعتبار سنجی موسسات آموزش عالی کشور تهیه می شود
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳
  • تعطیلی پنج شنبه از کی اجرا می‌شود؟