Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه ذوب‌ آهن بیانیه‌ ای در اعتراض به تکرار اشتباهات داوری در بازی دوم این تیم منتشر کرد

باشگاه ذوب آهن با انتشار بیانیه ای، انتقاد شدیدی از عملکرد تیم داوری بازی با ماشین سازی کرد.

به گزارش طرفداری، تیم ذوب‌ آهن اصفهان در هفته اول لیگ برتر می‌ توانست مقابل فولاد خوزستان به سه امتیاز شیرین دست پیدا کند اما در آخرین لحظات بازی با اشتباه داوری یک پنالتی علیه این تیم گرفته شد تا از بازی برده به تساوی 2-2 قناعت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان رحمان رضایی به امید تکرار نشدن اشتباهات داوری در هفته دوم به مصاف ماشین سازی رفتند اما اخراج بحث برانگیز بازیکن ذوب‌ آهن در دقیقه یک مسابقه باز هم صدای اعتراض سبزپوشان اصفهان را بلند کرد.

به همین خاطر روابط عمومی باشگاه ذوب‌ آهن با انتشار بیانیه‌ ای نسبت به عملکرد تیم داوری در مسابقه روز گذشته واکنش رسمی این باشگاه را اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است:

سالی که نکو بود بهارش پیدا شد
فقط خدا باید به داد ذوب آهن برسد
آقایان مدیر فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ چه کسی باید پاسخ گوی حقوق پایمال شده ذوب آهن کبیر که ظاهرا تصمیم و اراده ای به قطع این سلسله اشتباهات داوری بحث برانگیز و مایوس کننده بر علیه تیم فوتبال باانگیزه ذوب آهن وجود ندارد را بدهد؟
در پاسخ به اعتراضات به حق ذوب آهن هیچ جوابی به غیر از تایید حق پایمال شده ذوب آهن وجود ندارد. به راستی چه کسی و چگونه باید پاسخ گوی باشگاه مظلوم ذوب‌آهن، تیم سختکوش، هواداران دلسوز و کارکنان سخت کوش ذوب آهن اصفهان (مادر صنعت کشور) باشد؟
هفته دوم لیگ بیستم فوتبال کشور  هم برگزار شد و بازهم شاهد تکرار مکررات بودیم. خدایا ویروس کرونا را از  کره خاکی بردار و به دادمان برس چون به تنهایی داوری‌های مسابقات تیم ذوب آهن خودش همه مارا خواهد کشت. حداقل شاید کرونا برود واین مسابقات باحضور خبرنگاران و هواداران برگزار شود تا دیگر هیچ فردی چنین  قضاوتی نکند.
تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با انگیزه، در دومین دیدارخود در ورزشگاه حاج قاسم سلیمانی تبریز مقابل ماشین  سازی تبریز قرار گرفت تا یک دیدار جذاب و دیدنی را به نمایش بگذارد اما...
دو هفته مدیران باشگاه، کادر فنی و هواداران عزیز ذوب آهن تلاش کردند تا تیم ذوب آهن خاطرات تلخ دیدار اول را به فراموشی بسپارد و با انگیزه در مسابقه پیش رو حضور یابد. غافل از اینکه این افراد نمی‌دانستند که همگی زورشان به بازسازی روحیه یک تیم خواهد رسید اما زورشان به یک نفر نخواهد رسید آن‌هم داوری که هرچه بخواهد قضاوت می‌کند. جالب تر اینکه این قضاوت نادرست و ناعادلانه در مقابل دیدگان رئیس کمیته داوران افتاد که در این مسابقه از قضا ناظر داوری مسابقه هم بود.
جالب تر اینکه در دیدار اول در دقیقه 94 قضاوت ناعادلانه شد و در دیدار دوم در دقیقه یکم مسابقه به ناحق و با تصمیم اشتباه داور سلاخی شدیم.
خدایا از تو مدد می جوییم
و به تو پناه می بریم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه ذوب ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۵۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت جرارد پیکه: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ توپ از خط رد شد!

ال کلاسیکوی روز یکشنبه تحت تاثیر تصمیمات بحث برانگیز داوری قرار گرفته‌است

طرفداری | شب گذشته (یکشنبه) و در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد.

رئال مادرید 3-2 بارسلونا؛ بلینگُل دروازه قهرمانی را در ال‌کلاسیکو باز کرد

جرارد پیکه که جدال رئال مادرید و بلوگرانا را برای کانال IbaiLianos در توییچ کارشناسی می‌کرد، پس از پایان بازی به انتقاد از عملکرد تیم داوری این جدال پرداخت. اسطوره بارسلونا گفت:

پنالتی رئال مادرید اشتباه بود. وازکز سعی کرد با پای راست خود به کوبارسی ضربه بزند اما داور پنالتی گرفت. علاوه بر این صحنه، توپ هم از خط رد شده بود و داور باید به سود بارسلونا اعلام گل می‌کرد. اتفاق مشکوک ال‌کلاسیکو؛ شاهکار داوری یا دزدیده شدن گل بارسلونا؟  صحنه اعلام پنالتی به سود رئال مادرید  

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • سوت سرنوشت
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول
  • کارشناس داوری ال‌کلاسیکو: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ عبور توپ از خط را نمی‌توان ثابت کرد
  • ادعای رئیس لالیگا: تکنولوژی گل هم خطا دارد!
  • عصبانیت جرارد پیکه: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ توپ از خط رد شد!
  • تصاویر کامپیوتری و سه‌بعدی در تضاد با ادعای ژاوی؛ توپ لامین یامال گل نشد
  • پنالتی جنجالی رئال درست بود (عکس)
  • دلم می‌خواهد استقلال قهرمان شود تا یک عده روسیاه شوند!