Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتاق اصناف بوشهر روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، اعلام کرد: این تیم‌ها گشت مشترک شامل نمایندگان اتاق اصناف، نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن، و تجارت، مرکز بهداشت، تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی است که بازرسی و کنترل برای اجرای قانون محدودیت دو هفته‌ای اصناف در بوشهر به عنوان تنها شهرستان قرمز استان را به عهده دارند و بر اساس برنامه‌ریزی و تقسیم‌بندی به طور حتم می‌توانند سطح شهر را پوشش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی گراشی بیان کرد: این محدودیت‌ها حدود ۵۰ درصد از واحدهای صنفی بوشهر را در برمی‌گیرد که ممنوعیت فعالیت‌ آنها با جدیت رصد می‌شود.

وی افزود: واحدهای صنفی در صورت تخطی از قانون و ادامه فعالیت به مدت یک ماه پلمب می‌شوند.

رئیس اتاق اصناف استان بوشهر گفت: در این ارتباط  امروز در گشتی مشترک با فرماندار، رئیس سازمان صمت و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از کنترل محدودیت‌ها بازدید میدانی خواهیم داشت.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر نیز در گفت و گو با ایرنا نحوه کنترل واحدهای صنفی از سوی گشت‌های بازرسی را تشریح کرد.

رضا جمالی گفت: در اجرای این طرح بوشهر به هفت بلوک تقسیم شده‌است و بسته به وسعت هر بلوک یک یا دو بلوک به یک تیم سپرده شده‌است تا اشراف کامل بازرسان بر سطح شهر صورت گیرد و بازرسی‌ها از ساعات ابتدایی صبح آغاز شده‌است.

وی افزود: واحدهای صنفی گروه یک شامل سوپر مارکت‌ها و میوه و سبزی فروشی، تولید و توزیع محصولات غذایی و فرآورده‌های لبنی، نانوایی‌ها، داروخانه‌ها، مراکز و فروشگاه‌های دامپزشکی، پخش دارو، عطاری و داروهای سنتی، خدمات اپراتورهای ارتباطی، فروشگاه‌های قطعات و لوازم یدکی، تعمیرگاه‌های انواع خودرو و لوازم خانگی هستند.

وی اضافه کرد: فروشگاه‌های انواع مصالح ساختمانی و آهن آلات، فروشگاه‌های انواع مصالح ساختمانی و آهن آلات، چایخانه، خشکشویی و سازندگان و فروشندگان عینک از دیگر واحدهای صنفی گروه یک هستند و فعالیت سایر اصناف در دو هفته پیش رو غیر قانونی است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اعلام کرد: در صورت مشاهده تخلف در وهله اول تذکر داده می‌شود و در صورت مشاهده تکرار تخلف به طور حتم آن واحد پلمب می‌شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا بوشهر وزارت صنعت معدن و تجارت اصناف محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بوشهر وزارت صنعت معدن و تجارت اصناف محدودیت های کرونا ویروس کرونا بوشهر وزارت صنعت معدن و تجارت اصناف محدودیت های کرونا اخبار کنکور واحدهای صنفی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۶۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی کردستان

 معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: طرح نظارتی عید تا عید از اول اسفند ماه سال ۱۴۰۲ آغاز و تا ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ ادامه داشت که در مجموع در این مدت ۳ هزار و ۴۹۳ مورد بازرسی توسط بازرسان این اداره کل از واحد‌های صنفی و غیرصنفی استان به عمل آمد.

فرزاد سردارزاده افزود: در نتیجه این بازرسی‌ها ۶۳۳ مورد پرونده برای واحد‌های متخلف تشکیل شد.

وی تعداد تخلف‌های ثبت شده در این پرونده‌ها ۶۸۲ مورد اعلام کرد و گفت: بود در مجموع برای مختومه شدن آنها ۱۸ میلیارد و ۳۲۴ میلیون ریال جریمه در نظر گرفته شد.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان خاطر نشان کرد: همچنین در این مدت ۲۵۱ مورد شکایت مردمی در سامانه نظارتی اداره کل صمت کردستان به ثبت رسید که برای ۳۸ مورد آنها با ۴۵ عنوان تخلف صنفی و غیر صنفی پرونده تشکیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ۵ واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۵ واحد متخلف صنفی در مشهد
  • پلمب پنج واحد صنفی متخلف در مشهد
  • کشف برنج و آرد خارج از شبکه در نهاوند
  • کشف برنج و آرد خارج از شبکه در نهاوند 
  • تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان
  • ۵۴۴ پرونده تخلفاتی برای اصناف زنجانی تشکیل شد
  • انجام بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی کردستان
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز
  • فرایند استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی در سیستان‌ و بلوچستان آغاز شد