Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری سیستان و بلوچستان از صدور هزار و 328 کارت هوشمند رانندگان ناوگان باری و مسافری این استان به صورت غیر حضوری از اسفندماه سال گذشته تاکنون خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیمور باقری در گفت وگو با عصرهامون بیان کرد: بر اساس دستورالعمل سازمان راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، کارت هوشمند رانندگان حمل ‌و نقل جاده‌ای کالا و مسافر از اسفندماه سال گذشته به صورت غیر حضوری تمدید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود:  بیشترین کارت هوشمند غیر حضوری صادر شده این مدت با یک هزار و 162 کارت به ناوگان حمل و نقل عمومی بار سیستان و بلوچستان اختصاص دارد.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به شرایط پیش‌آمده و حساسیت و اثرگذاری حوزه حمل ‌و نقل، اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای و شاغلان این بخش همگام با سایر اقشار جامعه ملزم به رعایت دقیق پروتکل‌های مورد تائید وزارت بهداشت هستند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تاکید کرد: رانندگان ناوگان بار و مسافری استان می توانند از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی WWW.SMARTCARD.RMTO.IR نسبت به تمدید اعتبار کارت هوشمند اقدام کنند.

باقری خاطر نشان کرد: در حال حاضر 11 هزار و 122 نفر راننده و 9 هزار و 215 دستگاه ناوگان باری و مسافری در حوزه عملکرد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان به هموطنان گرامی خدمات ارائه می دهند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان اداره کل راهداری راهداری و حمل نقل جاده ای کارت هوشمند حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۶۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیرحضوری شدن مدارس ۱۱ شهرستان سیستان و بلوچستان

به گزارش حوزه استانهای خبرگزاری تقریب،با تصمیم ستاد مدیریت بحران، مدارس شهرستان‌های دشتیاری، زاهدان، تفتان، خاش، ایرانشهر، سراوان، مهرستان، دلگان، سرباز، زرآباد و قصرقند با توجه به احتمال طغیان رودخانه‌های محلی و آبگرفتگی معابر امروز چهارشنبه غیرحضوری است.

با توجه به هشدار قرمز هواشناسی و وجود رگبار فوق سنگین باران و تگرگ، وزش تند باد شدید با سرعت بیش از ۷۰ کیلومتر بر ساعت احتمال افزایش تعطیلی مدارس شهرستان‌های مختلف استان دور از انتظار نیست.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش حمل بار توسط ناوگان جاده‌ای آذربایجان‌شرقی
  • ممنوعیت دریافت وجه نقد توسط ناوگان اتوبوسرانی درون شهری ارومیه
  • دریافت وجه نقد از سوی رانندگان ناوگان اتوبوس‌رانی ارومیه ممنوع است
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار / امدادرسانی فوری به مسافران گرفتار در سیل
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار
  • ◄ معادله نامتوازن برای رانندگان کامیون؛ افزایش 300 درصدی هزینه ها و عدم افزایش کرایه ها
  • غیرحضوری شدن مدارس ۱۱ شهرستان سیستان و بلوچستان
  • اجرا طرح‌های راهداری بوشهر با یک‌هزار میلیارد تومان
  • هشدار هواشناسی در سیستان و بلوچستان/ آماده باش نیروهای راهداری
  • آماده باش نیروهای راهداری سیستان و بلوچستان در پی هشدار قرمز سازمان هواشناسی