Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که کمتر از 24 ساعت به اولین بازی گل ریحان البرز در فصل جدید لیگ یک فوتبال ایران باقی است تست کرونای جمعی از بازیکنان، مربیان و مدیریت باشگاه مثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، این بحران جدید در حالی به اردوی نماینده البرز رسیده که آنها در هفته های اخیر با تغییرات متوالی کادرفنی شرایط بی ثباتی را پشت سر گذاشته اند و باید دید در نهایت بازی این تیم در مصاف با مس کرمانی ها آیا برگزار می شود یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان  گفته شده سازمان لیگ اصرار بر برگزاری بازی این تیم در هفته اول دارد و از این باشگاه خواسته با ظرفیت بازیکنان امید و جوانان در بازی پیش رو حاضر شوند.

در این ارتباط سرمربی تیم  گل ریحان اظهار کرد: بر اساس تست  اول که روز پنج شنبه انجام شد 14 بازیکن و دو نفر از کادرفنی مبتلا به کرونا هستند و متاسفانه مدیر باشگاه نیز به این ویروس مبتلا شده است.

میثم منیعی افزود: تست دوم امروز شنبه گرفته می شودو باید دید در نهایت چه تعداد از نفرات را برای بازی پیش رو مقابل مس کرمان در اختیار خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه شرایط سخت شده و در هر صورت با تاکید سازمان لیگ باید مقابل حریف خود حاضر شویم گفت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا در بازی اول نمایش قابل قبولی را ارائه کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مس کرمان لیگ دسته یک میثم منیعی گل ریحان البرز تست کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۶۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحران جدی در تراکتور؛ حسینی هم بازی با استقلال را از دست داد!

محمد حسینی، مدافع تراکتور، یک ماه از میادین دور شد!

طرفداری | محمد حسینی، مدافع تیم فوتبال تراکتور، در جریان بازی این تیم مقابل ذوب‌آهن دچار مصدومیت از ناحیه همسترینگ شد و به گفته پزشک تیم، حدود یک ماه از میادین دور خواهد بود.

سید محمد حسینی که گفته می شد جانشین آقاسی در ترکیب تراکتور است حالا با مصدومیتی مواجه دشه که او را یک ماه از میادین دور کرده است. این در حالی است که تراکتور از نبود سرمربی رنج می برد و عارف آقاسی هم در بازی مقابل نساجی به خاطر محرومیت در ترکیب تراکتور نیست.

سیدمحمد حسینی با این مصدومیت بازی حساس با استقلال را هم از دست داده است.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • جلسه سرنوشت‌ساز برای تعیین تکلیف ژاوی
  • ترکیب تیم ملی فوتسال برای بازی با افغانستان مشخص شد
  • زمان بازگشت حسن یزدانی به اردوی تیم ملی مشخص شد
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • سوم اردیبهشت تکلیف واگذاری استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود
  • داور بازی سپاهان و ذوب آهن مشخص شد
  • اهتمام و همگرایی برای رفع محرومیت از نقاط کم برخوردار شیراز/ اعتبار و تکلیف هر دستگاه در سند محرومیت‌زدایی مشخص باشد
  • اعتبار و تکلیف هر دستگاه در سند محرومیت‌زدایی مشخص باشد
  • بحران جدی در تراکتور؛ حسینی هم بازی با استقلال را از دست داد!
  • نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت آغاز شد/ تکلیف جذب کادر درمان مشخص شد