Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار کردستان گفت: بسیج با بهره‌گیری از نیروهای متعهد در صحنه‌های مختلف از ۸ سال دفاع مقدس تا عرصه عمران و سازندگی ایران اسلامی و مقابله با هجمه‌های شوم دشمنان نقش بسیار مهم و اساسی ایفا کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، بهمن مرادنیا استاندار کردستان در پیامی هفته بسیج را به بسیجیان و مردم تبریک گفت که متن آن به شرح ذیل است: پنجم آذر یادآور تشکیل مردمی‌ترین نهاد ارزشمند در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که با افکار و اندیشه‌های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت و این شجره طیبه امروز درخت تناوری است که تاکنون توانسته با بهره‌گیری از نیروهای متعهد در صحنه‌های مختلف از 8 سال دفاع مقدس تا عرصه عمران و سازندگی ایران اسلامی و مقابله با هجمه‌های شوم دشمنان نقش بسیار مهم و اساسی ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه کردستان تشریح کرد؛ از اجرای 1562 برنامه‌ هفته بسیج تا توزیع 6200 بسته‌ معیشتیفرمانده سپاه استان کردستان: مشکلات کشور با گسترش تفکر بسیجی برطرف می‌شود

هفته بسیج فرصتی است تا یادگاران 8 سال دفاع مقدس، فرهنگ بسیجی را به نسل جوان کشور منتقل کنند.

اینجانب سالروز تشکیل این نهاد ارزشمند را به تمامی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و بسیجیان سر افراز ایران اسلامی به‌ویژه مردم شریف استان کردستان تبریک عرض می‌کنم؛ موفقیت و سربلندی بسیجیان گرانقدر در پرتو رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری را از خدواند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/486/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۶۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، سردار رونده در یادواره شهدای جبهه مقاومت در حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس، اظهار کرد: بیان کرد: رمز و راز موفقیت‌ها و سربلندی‌های سردار زاهدی در عملیات و کارهای نظامی این بود که خود را خادم مردم می‌دانست و با فداکاری برای مردم و امنیت کشور از جان خود مایه  گذاشت و به آرزوی خود که همان شهادت است دست‌یافت.
وی افزود: این سردار شهید با رفتار و اخلاق ویژه خود توانسته بود در قلب فرماندهان و حتی در دوره فرماندهی قدس در لبنان توجه سید حسن نصرالله را به خود جلب کند.
این یادگار دفاع مقدس بیان کرد: رمز و راز موفقیت‌ها و سربلندی‌های این سردار در عملیات و کارهای نظامی، این بود که خود را خادم مردم می‌دانست و با فداکاری برای مردم و امنیت کشور از جان خود مایه گذاشت و به آرزوی خود که همان شهادت است دست‌یافت.
سردار رونده گفت: بعد از هشت سال دفاع مقدس در جایگاه‌های مختلفی قرار گرفت و خدمات بسیار را از خود به یادگار گذاشت؛ اما نگرانی داشت که توفیق شهادت نداشته باشد.
وی با بیان اینکه دشمن در چندین بار به دنبال شهادت این سردار بود و با تجهیزات الکترونیکی که در دسترس داشت اقدام کرد که نتوانستند او را به شهادت برسانند؛ اما هنگامی که خدا اراده کند شهادت نصیب خواهد شد.
سخنران یادواره شهدای جبهه مقاومت در بخش دیگر سخنرانی خود به عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و گفت: این عملیات آبروی مقاومت بود که با همت و تلاش و پشتکار و برنامه‌ریزی‌های خود فلسطینی ها رقم خورد و کسی باور نمی‌کرد که این ضربه جبران‌ناپذیری را برای رژیم صهیونیستی ایجاد کند.
این مشاور نظامی ادامه داد: هدف ایران از عملیات وعده صادق جنگ تمام‌عیار نبود بلکه خواست تا به‌طرف مقابل خود را نشان بدهد که قدرت توازن را دارد و اگر بخواهد بزند، زده خواهد شد و این عملیات خیلی از خودی‌ها در منطقه و بین‌الملل به قدرت موشکی ایران اذعان داشتند؛ ولی آن را در کمیت محدود کرده و در تنبیه فکر شلیک این قدر موشک از خاک ایران را نداشتند.
سردار رونده به دستاوردهای جمهوری اسلامی و توانایی مناسب جمهوری اسلامی و مقاومت در این عملیات اشاره کرد و گفت: اولین دستاورد این عملیات دنیا با گوشه‌ای از توانایی انقلاب اسلامی آشنا شد و ما از مرز بازدارندگی گذشته و به مرحله توازن رسیده‌ایم، و این قاعده عقلانیت در دهه‌ها میان ایران و آمریکا جواب داده و عامل درگیری مستقیم نبوده است.
وی اظهار کرد: بسیجیان پیشانی مقاومت هستند و از کمک‌های ارتش جمهوری اسلامی در طول این عملیات استفاده شده است و توانمندی‌های این عزیزان همیشه باعث پویایی و سرزندگی نیروهای مسلح بوده و هست.   انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • سپاه پاسداران، مولود انقلاب اسلامی
  • بیانیه سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران
  • سپاه به دژی تسخیرناپذیر در دفاع از کشور تبدیل شده است
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • تثبیت قدرت بازدارندگی ایران به همه دنیا مخابره شد